Ik werk in Utrecht, maar woon in Hoorn waar dit ook gebeurde...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Waar zit je, Utrecht of zo? toch nog een voordeel van in een dorp wonen
Je ouders hebben gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik vertelde het verhaal aan m'n ouders...
Meteen weer gezeik "ja straks heb je een mes in je ribben of een strafblad !! "
Kom op, dit kan je toch niet laten gebeuren?!
En daar heb jij nooit bij gehoord? Die jongeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werk in Utrecht, maar woon in Hoorn waar dit ook gebeurde...
Nja in dat park zit altijd veel van dat petjes dragende / scooterrijdende hangjeugd hoor
ik niet iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heb jij nooit bij gehoord? Die jongeren.
Ik heb wel een scooter gehad jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heb jij nooit bij gehoord? Die jongeren.
Ik ook niet.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb wel een scooter gehad jamaar dat was omdat ik bij een website werkte die scootermeetings organiseerde en een eigen winkel + magazine had en ik het leuk vond om te sleutelen
Niet om er stoer mee te gaan hangen enzo...
Ik zat rond m'n 16e liever met vrienden bij elkaar dan thuis in een parkje te hangen en voorbijgangers lastig te vallen ja
Ja en met zo'n instelling zal de wereld nooit veranderen en zal het tuig de overhand blijven houden ja !!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je ouders hebben gelijk.Volgende keer loopt het niet zo goed af.
Daar willen we foto's van zien, toch singlesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel een tijdje gabber geweest
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en met zo'n instelling zal de wereld nooit veranderen en zal het tuig de overhand blijven houden ja !!
Als jij zoiets ziet gebeuren Tijn, heb jij dan niet later een schuldgevoel dat je er iets van had moeten zeggen ?
Zijn geen foto's vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar willen we foto's van zien, toch singles?!
neuhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar willen we foto's van zien, toch singles?!
Valt me wel op dat ik uit die hele periode eigenlijk geen foto's of wat dan ook hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
neuh
ik heb nooit meegedaan aan dat soort dingen, maar goed ik heb m'n hele middelbare school periode werkend op de td van een computerwinkel doorgebracht
Je moet wat om te voorkomen dat de paar hersencellen die je hebt er ook nog uitvallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef KudFokker het volgende:
van dat petjes dragende
Foto's van mij vind ik eigenlijk altijd lelijk en kan er eigenlijk niet naar kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ik uit die hele periode eigenlijk geen foto's of wat dan ook hebPas geleden bij een maat van me nog wat videobandjes uit zijn jeugd zitten digitaliseren, toch wel leuk om dat allemaal te zien.
Wat is er mis met die subcultuur? Of subculturen in het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik skateboarde tijdens de middelbare school
Ook geen foto's van gelukkigachterlijke subculteren
ik vind het zelf meestal groepjes die ontstaan door kudde gedrag....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met die subcultuur? Of subculturen in het algemeen?
Of door kuddeontwijkendgedrag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik vind het zelf meestal groepjes die ontstaan door kudde gedrag....
Ik heb nu ook geen zin in een discussie, maar dat is hoe ik het zie.
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'quote:
Springen we met zijn allen in de slootquote:
Kudde gedrag is mens eigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik vind het zelf meestal groepjes die ontstaan door kudde gedrag....
Ik heb nu ook geen zin in een discussie, maar dat is hoe ik het zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |