Wat dat betreft heb ik het ook wel getroffen, ook veel van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
Sorry hoor, ik vind het schoppen op "hullie zijn anders, boehoehoe" zo flauw worden.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het schoppen op "hullie zijn anders, boehoehoe" zo flauw worden.
Oh dat mag, maar daar kan ik verder niks over zeggen natuurlijk maargoed, touw zat natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohhad dat dan gezegd.
Dan wil ik Venco wel
![]()
Tuurlijk, alleen ben ik persoonlijk meer het probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het ook wel getroffen, ook veel van mijn leeftijd.
Je hebt natuurlijk wel een beetje een vast "borrelkliekje" maar eigenlijk is iedereen wel tof, erg gezellig bij ons wat dat betreft. Erg fijn ook dat je gewoon wat kunt gaan drinken met een paar mensen waaronder je manager en dat er nooit problemen door zijn, we houden het gezellig.
Nee, sommige mensen verdienen schoppen. Maar dat is niet de "ik doe mijn ding, dan doe jij het jouwe"-groep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Iedereen is gelijk ongeacht de verschillen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat mag, maar daar kan ik verder niks over zeggen natuurlijk maargoed, touw zat natuurlijk
Nou, ik ga eens kijken of ze bij volle maan naar buiten komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het schoppen op "hullie zijn anders, boehoehoe" zo flauw worden.
Daar ben ik het mee eens. Sommige mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen verdienen schoppen. Maar dat is niet de "ik doe mijn ding, dan doe jij het jouwe"-groep.
fuck emoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Sommige mensendie verpesten het voor de andere.
en ik zit ook nog in de barcommissiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen ben ik persoonlijk meer het probleem![]()
Collega's zijn hier ook haast allemaal van mijn leeftijd, hebben ook geen afdelingen, we zitten gezellig met z'n allen bij elkaar dus als ik hard gooi met een pen raak ik de algemeen directeur
Bij sommige zou ik het nog doen ookquote:
Om een voorbeeld te nemen aan KF... de mensen die het voor zich laten verpesten zijn daar uiteraard mede schuldig aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Sommige mensendie verpesten het voor de andere.
Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ghehe, die hebben we niet, wel een koelkast vol bier/wijn op vrijdag geloof ik
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te nemen aan KF... de mensen die het voor zich laten verpesten zijn daar uiteraard mede schuldig aan.
We zoeken nog een network engineer en een systeemonwikkelaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Misschien toch maar ander werk zoeken.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Jeeej erikje en ik gaan echt skydiven
Wat leuk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Hebben jullie al een datum?quote:
Indien er plaats is 29 augustusquote:
Tofquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |