Leuk man, krijgen we foto's dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
óók leuk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ghehe, die hebben we niet, wel een koelkast vol bier/wijn op vrijdag geloof ik
gaat wel een digicammetje mee en ik laat ook een of andere opname makenquote:
Wanneer ga je dat doen? Dan blijf ik die dag even binnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef erikje14 het volgende:
heb mezelf ook maar opgegeven voor zo'n circuitdagje op zandvoort, ga je in allerhande verschillende autotjes op 't circuit crossen
Unknown, ergens in Juli/Augustusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat doen? Dan blijf ik die dag even binnen.
altijd leuk foto laten nemen is een heul leuke ervaring ooit doe ik het nog een keerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
gaat wel een digicammetje mee en ik laat ook een of andere opname makenga alleen niet met m'n 20d of 50d slepen
Ze doen alleen video daar, dus foto's doen we zelf welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
altijd leuk foto laten nemen is een heul leuke ervaring ooit doe ik het nog een keer
lol, zet je je helm alvast op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, nou ja, ik hoor je dan vanzelf wel over het circuit razen.
ow ja, help even herinneren dat ik m'n otoplastieken meeneemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, nou ja, ik hoor je dan vanzelf wel over het circuit razen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ze doen alleen video daar, dus foto's doen we zelf wel
Ach, je ziet dan wel wat meer van de omgeving dan de gemiddelde coureur!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef erikje14 het volgende:
lol, je mag ook in je eigen auto het circuit op, schiet lekker op met een Seat Arosa 1.4 8V met 60 hele pk's
tenzij ik d'r op de motor heenga natuurlijk, maar dat zal wel weer niet mogen
Ja, tijd zat om te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, je ziet dan wel wat meer van de omgeving dan de gemiddelde coureur!
Ik heb nog een slipcursus tegoed van mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef erikje14 het volgende:
lol, je mag ook in je eigen auto het circuit op, schiet lekker op met een Seat Arosa 1.4 8V met 60 hele pk's
tenzij ik d'r op de motor heenga natuurlijk, maar dat zal wel weer niet mogen
Succesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:16 schreef djayzz het volgende:
saaie bedoeling hier.... ik ga wel een leven zoeken
Slipcursus is tof! Ik vond het doodeng maar ging echt goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb nog een slipcursus tegoed van mijn verjaardag!
Jij hebt er al een gedaan? Lijkt mij super namelijk. Eindelijk echt auto leren rijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slipcursus is tof! Ik vond het doodeng maar ging echt goed
Is inderdaad erg gaaf! Op het ANWB circuit in lelystad geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slipcursus is tof! Ik vond het doodeng maar ging echt goed
Niet een hele slipcursus maar een aantal onderdelen ervan. Geen idee of ik het zou kunnen toepassen, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
Jij hebt er al een gedaan? Lijkt mij super namelijk. Eindelijk echt auto leren rijden.
Ik heb wel een volledige slipcursus gedaan, en ik denk dat ik onbewust er wat aan gehad hebt. ben een keer in een slip geraakt en er ook weer uit gekomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet een hele slipcursus maar een aantal onderdelen ervan. Geen idee of ik het zou kunnen toepassen, eigenlijkEcht auto rijden kan ik natuurlijk al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |