Macaulay Culkin stond verderop een ijsje te likken. Michael 'verstijfde'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe deed hij deze gave move?
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat een gezeik. Jackson is nooit een zwarten activist geweest. Hij hield van alle soorten mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Andromache het volgende:
Waarom wordt er toch zo gefocust op dat deuren openen voor zwarten? Daar gáát het toch niet om?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Volgens mij praat die Sharpton nog zo hard als hij aan het avondeten zit.
"WOULD YOU BE SO KIND TO PASS ME THE BLESSED SALT, WOMAN?"
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik vind het wel mooi beter als die zwarte kousen dominees hier
Dat doet hij altijd. AL is er een neger geboren dan loopt hij zijn preek weer te verkondigen. Maar dan met andere namen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Andromache het volgende:
Waarom wordt er toch zo gefocust op dat deuren openen voor zwarten? Daar gáát het toch niet om?
Nee, ik heb over het algemeen geen moeite met inleven. Anders zou dit alles me niks doen en dat is zeker niet zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hun manier om hun broer te eren. Hun broer, ook altijd met de glitterhandschoen, weet je wel?
Is dat nou echt zo moeilijk om je daarin een beetje te kunnen inleven? Laat ze lekker
Hij spreekt in een stijl die precies past bij de stijl die je van zo'n reverend verwacht. Old schoolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef wapwip het volgende:
Ik vind hem ontzettend goed spreken hoor, weet niet wat jullie zo tegen die man hebben
Die angst bekroop me ook eventjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Dagonet het volgende:
Oh gelukkig, hij gaat neit zingen.
Ik schiet elke keer in de lach bij het zien van die naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |