Dat is emotie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
En echt zuiver klinkt het ook allemaal niet meer.
"Op CNN".quote:
Wel heul veul emotie dan.quote:
Hey, dat is KLB. Opkrassen als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Oproerkraaier het volgende:
Moet daar nu ook al over gezeikt worden?
"ooit een lekker wijf, nu kan ze zo naast me op de bank"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef devl1nsect het volgende:
Topic is al veul te laat.
En TS is ook niet de slankste dus begrijp niet waarom hij klaagt.
Slecht van onsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel heul veul emotie dan.
Heuj, das heel niet aardig.
Jij hebt het topic gewoon te laat ontdektquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef devl1nsect het volgende:
Topic is al veul te laat.
En TS is ook niet de slankste dus begrijp niet waarom hij klaagt.
Je vergeet lelijkquote:
Ik herinner me haar andersquote:
Dat is TS heul niet.quote:
Ze is niet zo zeer dik, als wel pafferig. Typisch coke-gezichtje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zou haar geven... djees dit al dik noemen. Het is geen pear chan!
quote:
Dat dan weer wel, want van SC zijn geen foto's in slanke vormquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Mariah_Carey het volgende:
Sunchaser is nog steeds een dikzak.
Zo. Daar heb ik je mooi tuk!
quote:
Mariah_Carey uses Comeback-thread!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Mariah_Carey het volgende:
Sunchaser is nog steeds een dikzak.
Zo. Daar heb ik je mooi tuk!
Of een dikke, daar zijn er zat van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef Brook het volgende:
Je moet wel een plaatje van een dooie Sunchaser erbij posten eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Mariah_Carey het volgende:
It's super effective.
Sunchasers faints.
You gained 2002 exp!
Tudududududuududud.
Precies, bij die leeftijd word je gewoon wat zwaarder, maar is ze dik, nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef muay-toy het volgende:
Wat een gelul dit topic, ze is nog steeds slank, al helemaal voor iemand van in de 40. ik zou dr zo geven
hey is dat niet eddie griffin?quote:
Zussen zijn het toch?quote:
Ach heb je tenminste houvast, en zo dik is ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van haar nieuwste album. Toch nog wel een slank lijntje alleen die enorme ballonnen maken haar 'fors'.
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef wise het volgende:
[..]
Ach heb je tenminste houvast, en zo dik is ze nou ook weer niet
Daar hebben diverse mensen vast hun photoshop skills op los gelaten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van haar nieuwste album. Toch nog wel een slank lijntje alleen die enorme ballonnen maken haar 'fors'.
geloof sowieso dat ze wat meer hangen in t echt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben diverse mensen vast hun photoshop skills op los gelaten.Zowel om dingen te vergroten en te verkleinen.
Ga je zwembandjes eraf trainen vetzak!quote:
Denken dat een CD live ingezongen wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
En echt zuiver klinkt het ook allemaal niet meer.
Lul niet. Dat de hedendaagse popsnollen nou niet meer zonder apparatuur kunnen die alle valse noten rechttrekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Denken dat een CD live ingezongen wordt
40.quote:
ik moest lachen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Mariah dik is, wat is TS dan? Canada?
Behalve John Mayerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Metal_Mart het volgende:
Jezus wat een gekweel.Zonder Pro Tools vallen deze artiesten wel keihard door de mand zeg.
Die apparatuur was er 15 jaar terug ook al. Daarbij worden zangpartijen op CD's gewoon een aantal malen ingezongen en worden de beste stukken gebruikt. Juist ook door de grote artiesten. Het zijn juist de nieuwe bandjes en artiesten die zich dat van wege geld gebrek niet kunnen veroorloven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet. Dat de hedendaagse popsnollen nou niet meer zonder apparatuur kunnen die alle valse noten rechttrekken.Mariah kan prachtig live zingen! Wat dat betreft is ze nog 1 van de weinige die met recht zangeres genoemd mag worden.
[..]
40.
Jij bent de persoon die de vergelijking met de CD maakt, niet ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Die apparatuur was er 15 jaar terug ook al. Daarbij worden zangpartijen op CD's gewoon een aantal malen ingezongen en worden de beste stukken gebruikt. Juist ook door de grote artiesten. Het zijn juist de nieuwe bandjes en artiesten die zich dat van wege geld gebrek niet kunnen veroorloven.
En iedereen zingt wel eens een valse noot. Daar is niets mis mee.
Er is wat mis met mensen die janken dat het live niet zo klinkt als op de CD, en wat met artiesten die dingen op CD zetten die ze live niet waar kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |