Dat is emotie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
En echt zuiver klinkt het ook allemaal niet meer.
"Op CNN".quote:
Wel heul veul emotie dan.quote:
Hey, dat is KLB. Opkrassen als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Oproerkraaier het volgende:
Moet daar nu ook al over gezeikt worden?
"ooit een lekker wijf, nu kan ze zo naast me op de bank"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef devl1nsect het volgende:
Topic is al veul te laat.
En TS is ook niet de slankste dus begrijp niet waarom hij klaagt.
Slecht van onsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel heul veul emotie dan.
Heuj, das heel niet aardig.
Jij hebt het topic gewoon te laat ontdektquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef devl1nsect het volgende:
Topic is al veul te laat.
En TS is ook niet de slankste dus begrijp niet waarom hij klaagt.
Je vergeet lelijkquote:
Ik herinner me haar andersquote:
Dat is TS heul niet.quote:
Ze is niet zo zeer dik, als wel pafferig. Typisch coke-gezichtje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zou haar geven... djees dit al dik noemen. Het is geen pear chan!
quote:
Dat dan weer wel, want van SC zijn geen foto's in slanke vormquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Mariah_Carey het volgende:
Sunchaser is nog steeds een dikzak.
Zo. Daar heb ik je mooi tuk!
quote:
Mariah_Carey uses Comeback-thread!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Mariah_Carey het volgende:
Sunchaser is nog steeds een dikzak.
Zo. Daar heb ik je mooi tuk!
Of een dikke, daar zijn er zat van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef Brook het volgende:
Je moet wel een plaatje van een dooie Sunchaser erbij posten eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Mariah_Carey het volgende:
It's super effective.
Sunchasers faints.
You gained 2002 exp!
Tudududududuududud.
Precies, bij die leeftijd word je gewoon wat zwaarder, maar is ze dik, nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef muay-toy het volgende:
Wat een gelul dit topic, ze is nog steeds slank, al helemaal voor iemand van in de 40. ik zou dr zo geven
hey is dat niet eddie griffin?quote:
Zussen zijn het toch?quote:
Ach heb je tenminste houvast, en zo dik is ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van haar nieuwste album. Toch nog wel een slank lijntje alleen die enorme ballonnen maken haar 'fors'.
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef wise het volgende:
[..]
Ach heb je tenminste houvast, en zo dik is ze nou ook weer niet
Daar hebben diverse mensen vast hun photoshop skills op los gelaten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van haar nieuwste album. Toch nog wel een slank lijntje alleen die enorme ballonnen maken haar 'fors'.
geloof sowieso dat ze wat meer hangen in t echt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben diverse mensen vast hun photoshop skills op los gelaten.Zowel om dingen te vergroten en te verkleinen.
Ga je zwembandjes eraf trainen vetzak!quote:
Denken dat een CD live ingezongen wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
En echt zuiver klinkt het ook allemaal niet meer.
Lul niet. Dat de hedendaagse popsnollen nou niet meer zonder apparatuur kunnen die alle valse noten rechttrekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:00 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Denken dat een CD live ingezongen wordt
40.quote:
ik moest lachen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Mariah dik is, wat is TS dan? Canada?
Behalve John Mayerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Metal_Mart het volgende:
Jezus wat een gekweel.Zonder Pro Tools vallen deze artiesten wel keihard door de mand zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |