lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois loisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
ik zag zijn kinderen zitten bij Michaels moeder
neuh, hier nog 1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef SeLang het volgende:
Ben ik nu de enige die het ongepast vindt om op een begrafenis je tieten uit je jurk te laten hangen?
Ja. Dat is normaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef SeLang het volgende:
Ben ik nu de enige die het ongepast vindt om op een begrafenis je tieten uit je jurk te laten hangen?
ik vind het aangrijpendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand afzeiken die daar bij zo'n emotionele bijeenkomst staat te zingen.![]()
Je moet het maar durven.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk respect en blabla enzo dat je daar staat... Maar ze kan gewoon niet zingen![]()
1 op de 3 mensen ter wereld die nu kijkt? surequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even gaan zingen op een begrafenis voor wat, een miljard kijkers? twee?
Ja, als ze in de kist er bij lagen zou ik het enigszins apart vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
ik zag zijn kinderen zitten bij Michaels moeder![]()
![]()
Je kan toch ook janken omdat je je juist inleeft in het verdriet van de familie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef koemleit het volgende:
mensen die emoties erbij voelen zijn ook een beetje raar (famillie en echte kennissen uitgesloten)..
ik ben groof fan van MJ z'n muziek en acts..
maar kende hem niet persoonlijk dus ben niet aan het janken of wat dan ook nu.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ze in de kist er bij lagen zou ik het enigszins apart vinden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou die kwakelde wat ja!
En ze kon haar BH ook even niet vinden in al dr emotie.
Ik ben het zelden met die kneus van hierboven eens, maar dit keer heeft ie een punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bent artiest of niet. Dit is gewoon Idols voorronde nivo
Ben jij de leukste thuis?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhmm, dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Je kan toch ook janken omdat je je juist inleeft in het verdriet van de familie?
Of omdat je denkt aan een begrafenis van iemand anders die wel dicht bij je staat.
Heb ik tenminste altijd.
Dus ja, ik jank wel vanavond denk ik.
ook iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Dagonet het volgende:
Dan kan je wel wat zeggen over Mariah (en terecht) maar die Trey mag ook wel een nekschot.
[..]
[..]
Maar niet vanavond, want vanavond is voor Michaelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Dagonet het volgende:
Dan kan je wel wat zeggen over Mariah (en terecht) maar die Trey mag ook wel een nekschot.
Kijk gewoon CNN.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef jmac het volgende:
Ze moeten dat oortje bij karhof niet zo hard zetten
Ik wou er net iets over schrijven, dat stomme handje. Da's gewoon een tic, waarschijnlijk aangeleerd door haar eerste zangleraar, om haar te leren OP de noten te zingen in plaats van ernaartoe. Meer mensen doen dat, maar leren het als ze volwassen zijn wel weer af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, is het een zwakte of een sterkte van Merry Kerrie dat ze iedere noot met een duim en een wijsvinger moet punctueren? You're the expert.
quote:
Maakt me geen reet uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef SeLang het volgende:
Gelukkig niet van dat sentimentele i loved him and was his bestest friend and we were closer than ants on a picknickquote:
mtv unpluggedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zong dit ook op d'r live-single-optreden dinges van dit liedje waarmee ze in begin jaren '90 een grote hit scoorde.
Ja, want we moeten allemaal rouwen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit.
Gezien alle zure, lacherige, niet-begrijpende opmerkingen hier, is dit volgens mij ongeschikt voor nederlandse kijkers.
Graag pics van die dikzakquote:
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelukkig niet van dat sentimentele i loved him and was his bestest friend and we were closer than ants on a picknick
Over dat fappen weet ik niet hoor, maar verder volledig eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Stefan het volgende:
Queen Latifah hoort zo dik, net als Missy Eliot. Mariah was ooit fapmateriaal, nu is t een valszingend overgewaardeerd huisvrouwtje. Slechter dan dit kan niet
Zij is wel de laatste die op komt dagen, ze was nogal anti MJ geworden...quote:
madonna is ook een tofwijf jojoortje?quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit.
Gezien alle zure, lacherige, niet-begrijpende opmerkingen hier, is dit volgens mij ongeschikt voor nederlandse kijkers.
Klopt, het lijkt nu goed te gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb hem overgezet naar de BBC, maar die lijkt af en toe in het geluid te haperen?
neinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
Komt Oprah nog?
Je zit klaar met je aluminium hoedje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
"I'll be there" is dus weer een hint he...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
ik zat al te kijken, Q L? Wie?
Maar het is dus gewoon Dana Elaine Owens
Precies, dat robot was ook wel leuk. Ze houd haar emotie goed onder de knie. Tranen staan in haar ogen, maar haar stem is echt zuiver.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelukkig niet van dat sentimentele i loved him and was his bestest friend and we were closer than ants on a picknick
Oh..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zij is wel de laatste die op komt dagen, ze was nogal anti MJ geworden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |