Je kijkt via Nederland3? Dan zit er vertraging in.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:38 schreef vosss het volgende:
Wat mij opvalt is dat tijdens de speeches de ondertiteling er DIRECT staat.
Zijn die dingen vooraf vrij gegeven ofzo?![]()
![]()
Mijn idee, gaat nog even snel koffie zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Dagonet het volgende:
Ah, Carey. Dan hebben we die alvast gehad. Mooi.
Ah, dat verklaart waarom iedereen hier al Mariah Carey aan het roepen was, terwijl ik nog niets zagquote:
NOS had tot 20.30 gepland, maar dat was volgens mij met 19.00 als begintijd van de herdenking. Dus denk tot ca. 21.00.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Houniet het volgende:
Hoelang gaat het eigenlijk duren?
Dat dus... respectquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Zo, heeft die het even moeilijk. Knap om daar te gaan staan zingen, je kunt zeggen wat je wilt.
Alleen als ze geëmotioneerd is?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Dagonet het volgende:
Zo, kan die effe vals zingen als ze geëmotioneerd is.
Even gaan zingen op een begrafenis voor wat, een miljard kijkers? twee?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef fratsman het volgende:
Dat kon je 18 jaar geleden beter, Mariah!
Ja zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef fratsman het volgende:
Dat kon je 18 jaar geleden beter, Mariah!
Ja ik ook, van de valse notenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Lovechild het volgende:
My God, voor het eerst in mijn leven krijg ik kippenvel van Mariah Carey
Je bent artiest of niet. Dit is gewoon Idols voorronde nivoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even gaan zingen op een begrafenis voor wat, een miljard kijkers? twee?
Gewoon naar tv kijken, of kun je niet zo snel fappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Stefan het volgende:
Wat een zeug die Carey. iemand pics?
Die zong dit ook op d'r live-single-optreden dinges van dit liedje waarmee ze in begin jaren '90 een grote hit scoorde.quote:
Johquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Libris het volgende:
Doet ze dat altijd, die overdreven armzwaaien?
Van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Lovechild het volgende:
My God, voor het eerst in mijn leven krijg ik kippenvel van Mariah Carey
Je kan het beste die ONZ gang met rust laten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand afzeiken die daar bij zo'n emotionele bijeenkomst staat te zingen.![]()
Je moet het maar durven.
Hoezo afzeiken, we constateren enkelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Je moet het maar durven.
lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois loisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
ik zag zijn kinderen zitten bij Michaels moeder
neuh, hier nog 1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef SeLang het volgende:
Ben ik nu de enige die het ongepast vindt om op een begrafenis je tieten uit je jurk te laten hangen?
Ja. Dat is normaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef SeLang het volgende:
Ben ik nu de enige die het ongepast vindt om op een begrafenis je tieten uit je jurk te laten hangen?
ik vind het aangrijpendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Je moet het maar durven.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk respect en blabla enzo dat je daar staat... Maar ze kan gewoon niet zingen![]()
1 op de 3 mensen ter wereld die nu kijkt? surequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even gaan zingen op een begrafenis voor wat, een miljard kijkers? twee?
Ja, als ze in de kist er bij lagen zou ik het enigszins apart vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
ik zag zijn kinderen zitten bij Michaels moeder![]()
![]()
Je kan toch ook janken omdat je je juist inleeft in het verdriet van de familie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef koemleit het volgende:
mensen die emoties erbij voelen zijn ook een beetje raar (famillie en echte kennissen uitgesloten)..
ik ben groof fan van MJ z'n muziek en acts..
maar kende hem niet persoonlijk dus ben niet aan het janken of wat dan ook nu.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ze in de kist er bij lagen zou ik het enigszins apart vinden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou die kwakelde wat ja!
En ze kon haar BH ook even niet vinden in al dr emotie.
Ik ben het zelden met die kneus van hierboven eens, maar dit keer heeft ie een punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bent artiest of niet. Dit is gewoon Idols voorronde nivo
Ben jij de leukste thuis?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhmm, dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Je kan toch ook janken omdat je je juist inleeft in het verdriet van de familie?
Of omdat je denkt aan een begrafenis van iemand anders die wel dicht bij je staat.
Heb ik tenminste altijd.
Dus ja, ik jank wel vanavond denk ik.
ook iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Dagonet het volgende:
Dan kan je wel wat zeggen over Mariah (en terecht) maar die Trey mag ook wel een nekschot.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |