quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ze in de kist er bij lagen zou ik het enigszins apart vinden.
Maar niet vanavond, want vanavond is voor Michaelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Dagonet het volgende:
Dan kan je wel wat zeggen over Mariah (en terecht) maar die Trey mag ook wel een nekschot.
Kijk gewoon CNN.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef jmac het volgende:
Ze moeten dat oortje bij karhof niet zo hard zetten
Ik wou er net iets over schrijven, dat stomme handje. Da's gewoon een tic, waarschijnlijk aangeleerd door haar eerste zangleraar, om haar te leren OP de noten te zingen in plaats van ernaartoe. Meer mensen doen dat, maar leren het als ze volwassen zijn wel weer af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, is het een zwakte of een sterkte van Merry Kerrie dat ze iedere noot met een duim en een wijsvinger moet punctueren? You're the expert.
quote:
Maakt me geen reet uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef SeLang het volgende:
Ben ik nu de enige die het ongepast vindt om op een begrafenis je tieten uit je jurk te laten hangen?
Gelukkig niet van dat sentimentele i loved him and was his bestest friend and we were closer than ants on a picknickquote:
mtv unpluggedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zong dit ook op d'r live-single-optreden dinges van dit liedje waarmee ze in begin jaren '90 een grote hit scoorde.
Ja, want we moeten allemaal rouwen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit.
Gezien alle zure, lacherige, niet-begrijpende opmerkingen hier, is dit volgens mij ongeschikt voor nederlandse kijkers.
Graag pics van die dikzakquote:
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelukkig niet van dat sentimentele i loved him and was his bestest friend and we were closer than ants on a picknick
Over dat fappen weet ik niet hoor, maar verder volledig eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Stefan het volgende:
Queen Latifah hoort zo dik, net als Missy Eliot. Mariah was ooit fapmateriaal, nu is t een valszingend overgewaardeerd huisvrouwtje. Slechter dan dit kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |