Niet tof. Ik dacht eindelijk van die mislukte relneger af te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef Rosbief het volgende:
MJ komt terug!!
De dood is in scene gezet om publiciteit te krijgen voor zijn concerten. Hij zal medio juni weer van zich laten horen heb ik vernomen uit betrouwbare bron, hoe gaaf is dat!
maar wel heel knap, aangezien het al juli isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Niet tof. Ik dacht eindelijk van die mislukte relneger af te zijn.
Sorry, moet juli zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
maar wel heel knap, aangezien het al juli is
En dan een moonwalkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
MJ stapt tijdens de ceremonie de kist uit en zegt: WHO'S DEAD?
Hoe laat zou het alleen gebeuren, kan niet wachten.
uit die clip van ghosts (ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
MJ stapt tijdens de ceremonie de kist uit en zegt: WHO'S DEAD?
Hoe laat zou het gebeuren, kan niet wachten.![]()
Welke zender(s) komt dat op en hoelaat, is het al begonnen/ afgelopen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
uit die clip van ghosts (ofzo)
BBC verwacht dat dit het best bekeken programma van de eeuw zal worden... OMFG
Ok, door dat laatste geloof ik je niet meer hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef Rosbief het volgende:
Nee Juli 2009, dus over 1 of 2 weken is hij terug, incl. vuurwerk en een concert samen met de toppers in Ahoy.
ned 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Welke zender(s) komt dat op en hoelaat, is het al begonnen/ afgelopen?
Best kans. Ik zal lachen als er maar 2000 man in LA komen, omdat iedereen verwacht dat het pokkedruk wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
uit die clip van ghosts (ofzo)
BBC verwacht dat dit het best bekeken programma van de eeuw zal worden... OMFG
Boris zei op Ned3 dat de jongen die zogenaamd misbruikt was, toegegeven heeft dat dit één grove leugen was. Klopt dit, indien ja deadsickquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:41 schreef anomalocarisje het volgende:
Klacht: ik heb de computerkracht noch de vingervlugheid om effectief te kunnen spelen met de emoties van de onmetelijke massa schijnheilige voorheen-"pedo zomg!"-roepende Michael Jackson-geobsedeerden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijgen we toch niet te zien omdat de 'live' uitzendingen in Amerika altijd paar seconden achterlopen zodat ze zoiets kunnen editten. Thanks to die zus van Michaelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Xebber het volgende:
Benieuwd of d'r nog een hysterische fan op die kist af gaat stormen of zo. Spektakel!
shouf shouf? dat programma dat alleen gemaakt kan worden omdat dan allochtonen ook een programma hebben? nee - 2 minuten gekeken en toen wat interessanters gaan doen - de wc-rollen aanvullen op het toilet en zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
Rtl Boulevard zendt het uit, SBs zendt het uit.. waarom moet Nederland 3 het dan ook uitzenden?
Nou mis ik shouf shouf
massaal zelfmoord plegen doen ze vast niet - die sufkutten - zou de wereld wel weer veel leefbaarder maken maar nee hoor - ze blijven leven en blijven ons lastig vallen met hun nep-emoties....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Die hele chatbox zit nu vol met berichten van vrouwen als: "omg i cant take it anymore" enz.
zal niet gebeuren - ik zapte net per abuis naar zo'n "programma" en daar werd gezegd dat de bewaking zeer zeer streng is... - dus helaas... je drama-gevoel zal geen bevrediging vinden deze avond wat dat betreft...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Xebber het volgende:
Benieuwd of d'r nog een hysterische fan op die kist af gaat stormen of zo. Spektakel!
Fu schaam je, shouf shouf is fakkin geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
shouf shouf? dat programma dat alleen gemaakt kan worden omdat dan allochtonen ook een programma hebben? nee - 2 minuten gekeken en toen wat interessanters gaan doen - de wc-rollen aanvullen op het toilet en zo.
fakkin? aha - nu weet ik in welke categorie mederlanders ik je moet plaatsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Fu schaam je, shouf shouf is fakkin geniaal
omg asjeblief niet nog een keerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Metal_Mart het volgende:
Heeft Lionel Richie de bof? Zijn gezicht ziet er nog vreemder uit dan normaal.
Overigens vind ik het nu al slaapverwekkend. Dan was het Freddy Mercury Tribute toch een stuk beter. Alhoewel er natuurlijk een paar maanden tussen zijn dood en die show zat. Wellicht kunnen ze het nog een keer overdoen met meer voorbereiding.
maar ook niet goed genoeg om door te leven....quote:
Mjah het blijft een negerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk man, op zijn begravenis vertellen dat hij graag KFC eet![]()
In z'n kist dan. Maar inderdaad, wat tenenkrommend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef J.Herrer het volgende:
Zo verkracht dat m'n oren gaan bloedenMJ draait zich momenteel om in zn graf
Nee!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef J.Herrer het volgende:
Net of MJ ook gewoon maar een mens was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef J.Herrer het volgende:
Nja wordt er naast het nodige gejank ook nog een beetje gelachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Net of MJ ook gewoon maar een mens was.
Misschien lustte hij ook wel broodje donerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Net of MJ ook gewoon maar een mens was.
Wat stom zeg dat je zoiets denktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef Rosbief het volgende:
Nee Juli 2009, dus over 1 of 2 weken is hij terug, incl. vuurwerk en een concert samen met de toppers in Ahoy.
Klapmongolen. Letterlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
MENSEN DIE VERDOMME MEE GAAN KLAPPEN ALS IEMAND EEN INSTRUMENT PROBEERT TE SPELEN
Het begint nu pas. Als ie onder de grond ligt komt alles ineens naar boven. Geef het 6 maanden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Is ie nu nog niet begraven
En vanaf morgen wil ik nooot meer wat over MJ horen BEGREPEN![]()
![]()
Halve maan nog wel, volgens de ondertiteling, en dat kan heul niet want het is vanavond VOLLE maan. Humpf. Hoax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef J.Herrer het volgende:
Wat kletst dat wijf met Michael zit op de maan?![]()
Hij ligt gewoon in een kist voor je
Kun je nagaan hoe stom jij wel niet bent, dat je denkt dat hij dat serieus bedoelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wat stom zeg dat je zoiets denkt
Ongelofelijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Misschien lustte hij ook wel broodje doner
quote:
quote:En vanaf morgen wil ik nooot meer wat over MJ horen BEGREPEN![]()
![]()
Dat zei ik net ook hier thuis ja, met de beat van Smooth Criminalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef J.Herrer het volgende:
Nu komt Michael op het podium en geeft een spetterende show weg
Dat zou echt de stunt van de eeuw zijn
Dan zou hij echt een Baas zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef J.Herrer het volgende:
Nu komt Michael op het podium en geeft een spetterende show weg
Dat zou echt de stunt van de eeuw zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef rietjeszuiger het volgende:
VERDOMME!![]()
![]()
volgens mij is ie echt dood!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef rietjeszuiger het volgende:
VERDOMME!![]()
![]()
Niet te geloven dit!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef J.Herrer het volgende:
Hahaha hij leeft gewoon nog hoor
Kijk rtl 5
eeh het is de history tourquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet te geloven dit!Is dit serieus?
Ow.quote:
sorry manquote:
Geeft niet. Het gaat alweer.quote:
Hoe weet jij nou van al die mensen dat ze dat geroepen hebben?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:41 schreef anomalocarisje het volgende:
voorheen-"pedo zomg!"-roepende Michael Jackson-geobsedeerden.
1 conspiracy theory was toch ook dat die Achmadinjad ofzo MJ had laten vermoorden zodat er minder aandacht naar Iran zou gaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef anomalocarisje het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom men nu juist deze gebeurtenis heeft uitgekozen om een spektakel van de maken. Twee weken geleden was er niets belangrijker dan op Twitter je steun aan Iran uitdragen![]()
En viel hard door de mand omdat het bandje gewoon door bleef spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
Hij moest net zelf even huilen toen die chick hem een knuffel gaf
In mijn ervaring heeft het merendeel van de mensen altijd al een oordeel klaar gehad over de aantijgingen jegens Michael Jackson, en nu meent vrijwel iedereen opeens dat hij altijd een smetteloos blazoen heeft gehad; daaruit onttrek ik dat een grote groep mensen opeens van mening is veranderd over de overledene.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou van al die mensen dat ze dat geroepen hebben?
Nou er zijn anders genoeg mensen, zoals ik, die altijd in zijn onschuld hebben geloofd. En die zit jij nu ook aan te vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef anomalocarisje het volgende:
[..]
In mijn ervaring heeft het merendeel van de mensen altijd al een oordeel klaar gehad over de aantijgingen jegens Michael Jackson, en nu meent vrijwel iedereen opeens dat hij altijd een smetteloos blazoen heeft gehad; daaruit onttrek ik dat een grote groep mensen opeens van mening is veranderd over de overledene.
Misschien bestaat de massa treurenden alleen uit de mensen die de aantijgingen altijd ontkend hebben, maar dat lijkt me toch sterk.
Dan houdt je het op een unanieme beslissing tussen mods en Fokkers, wat hun vast even hebben gemist, omdat ze voor de TV hingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Het liefst nu al. Maar dan heb ik dadelijk weer een aantal 'fans' in de inbox
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou er zijn anders genoeg mensen, zoals ik, die altijd in zijn onschuld hebben geloofd. En die zit jij nu ook aan te vallen.
quote:In mijn ervaring heeft het merendeel van de mensen altijd al een oordeel klaar gehad over de aantijgingen jegens Michael Jackson, en nu meent vrijwel iedereen opeens dat hij altijd een smetteloos blazoen heeft gehad; daaruit onttrek ik dat een grote groep mensen opeens van mening is veranderd over de overledene.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Metal_Mart het volgende:
Lol, dat concert op RTL 5 nu.Een stelletje huilende zwakzinnigen en een playbackende Jackson.
quote:
quote:Klacht: ik heb de computerkracht noch de vingervlugheid om effectief te kunnen spelen met de emoties van de onmetelijke massa schijnheilige voorheen-"pedo zomg!"-roepende Michael Jackson-geobsedeerden.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou er zijn anders genoeg mensen, zoals ik, die altijd in zijn onschuld hebben geloofd. En die zit jij nu ook aan te vallen.
Maar waar zeg ik nu dat iedereen die de dood van Jackson betreurt een nepperd is? Als je een fan bent, begrijp ik dat je wat verslagen bent. Maar ik schat in dat het grootste deel van de rouwende menigte er weinig van meent en slechts achter het circus aanrent. Het was niet mijn bedoeling jouw gevoelens tekort te doenquote:
ja kutzooi, had ook een wereldact verwacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef rietjeszuiger het volgende:
VERDOMME!![]()
![]()
Je hebt het over zijn begravenis en hebt het over een 'onmetelijke massa schijnheilige voorheen-"pedo zomg!"-roepende Michael Jackson-geobsedeerden'. Dat doet vermoeden dat je iedereen daar bedoelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef anomalocarisje het volgende:
[..]
Maar waar zeg ik nu dat iedereen die de dood van Jackson betreurt een nepperd is? Als je een fan bent, begrijp ik dat je wat verslagen bent. Maar ik schat in dat het grootste deel van de rouwende menigte er weinig van meent en slechts achter het circus aanrent. Het was niet mijn bedoeling jouw gevoelens tekort te doen![]()
Naar mijn mening is trouwens veel van de welgemeende treurigheid toch ook wel iets te extreem voor woorden, en lokt het net zo hard trollerij uit. Maar dat is een andere Internetonenigheid.
Het interpretatie van de ontvanger correspondeert niet altijd met de bedoeling van de zender.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Je hebt het over zijn begravenis en hebt het over een 'onmetelijke massa schijnheilige voorheen-"pedo zomg!"-roepende Michael Jackson-geobsedeerden'. Dat doet vermoeden dat je iedereen daar bedoelt.
quote:
ik vond em wel goed (matig)quote:
Noem mij maar stom; hoe weet jij zo zeker dat hij het niet serieus bedoelt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe stom jij wel niet bent, dat je denkt dat hij dat serieus bedoelt.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik riep gisteren 'Die MJ moet dood, nu vervalt er een aflevering NCIS![]()
'
maar hij was al dood![]()
![]()
Wat dan? Ik vond het iig nogal ingestudeerd en bijna grotesk overkomen dat ze allemaal om haar heen stonden om haar vast te houden. Het kwam zeldzaam nep over. Ook hoe die ene broer(?) zijn handen op de schouder van die andere(?) legde. Alsof ze doorlopend aan het poseren waren. Ja, verdomd, dat is het, alsof ze doorlopend aan het poseren waren.quote:
Theo Maassen - Lauwe Pisquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Phones666 het volgende:
[...] Maakt het het minder erg als ik zeg dat ik een meisje ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |