Ik wacht wel op de film zodat ik kan zeuren dat het boek beter wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:40 schreef wonderer het volgende:
De koop nu knop staat op elke pagina, onder het boekomslag
Moet je het boek wel eerst lezen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de film zodat ik kan zeuren dat het boek beter was
Gewoon op mijn homepage-icoontje klikken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
moet ik ff die link gaan zoeken in het vorige forum.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ok, hoe wijs je iemand af op een beetje leuke manier?
Ik denk dat die niet gaat werken...quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
sorry maar nee liever niet, pas ziek geweest
Met een briefjequote:Op woensdag 8 juli 2009 02:35 schreef hierissieweer het volgende:
Gewoon duidelijk en eerlijk zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:35 schreef hierissieweer het volgende:
Ja maar dan vind ik het weer zo hard overkomen als hij over de klik brabbeld en helemaal verlieft loopt te doen... Komt echt hard aan als ik dan zeg, goh, he, ik voel nou juist net die klik nou niet...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:36 schreef wonderer het volgende:
Als je niet duidelijk bent, negeert hij het subtiele gewoon omdat hij het niet wil horen, en blijft hij dus achter je aanlopen tot je het zat bent en alsnog hard uithaalt.
* He, ik heb het idee dat jij gevoelens voor me hebt die ik niet kan beantwoorden. Ik vind dat je dat moet weten"quote:Op woensdag 8 juli 2009 03:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar dan vind ik het weer zo hard overkomen als hij over de klik brabbeld en helemaal verlieft loopt te doen... Komt echt hard aan als ik dan zeg, goh, he, ik voel nou juist net die klik nou niet...
Ik wist niet dat jullie elkander kendenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Baltar, je krijgt de groeten van Frollo.
Cd heet Anniemal,quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Nee ken ik niet, maar de omschrijving klinkt best ok
dat nr is zo dope (quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Desmonkey het volgende:
Let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Mogguh
Alleen van FOK! hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie elkander kenden![]()
Doe hem maar de groeten terug
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
He said: "It's not that you're not beautiful, you're just not beautiful to me"
She shaid: "How beautiful do I have to be? When I look in the mirror you're the only thing I see, and I have loved you beautifully"
Thanx, daar kan ik wel wat mee. Ga denk maar gewoon weer zeggen dat ik hem een aardige jongen vind, maar dat ik een relatie tussen ons niet zie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:32 schreef keizerpinguin het volgende:
nou nu zou het wel moeten lukken......
quote:Bied eventueel een alternatief'
We kunnen toch vrienden blijven?'
idd. je begint namelijk de "relatie" met hele andere intensies dan vriendschappelijk. Meestal lukt het nooit om daarna "gewoon" vrienden te blijven. Enkel als je de "relatie" in eerste instantie vriendschappelijk begint, dan een relatie krijgt en het werkt niet, lukt het meestal nog wel om vrienden te blijven.quote:
Filmketting klinkt leuk, maar hoe gaat datquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Sgoed. Wat gaan we doen?
Filmketting?
Galaxy quest
nu moet jij weer een film noemen die begint met een Tquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Filmketting klinkt leuk, maar hoe gaat dat(ken het niet)
Owh, tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu moet jij weer een film noemen die begint met een T
Llllll .... Leaving Las vegas!quote:
Story of your life nenequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Llllll .... Leaving Las vegas!
Ow i lag alweer hopeloos ahcter
Step Up 2.quote:
Superman en nu ik hahah sjeetjequote:
IK zat er voor! Jij manana manana lazy ass latinoquote:
Two towersquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Step Up 2.
Zo, nu moet je met de 2 beginnen
(Of is het dan de O van Two?)
Lolquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK zat er voor! Jij manana manana lazy ass latino
entao puto latino taz bomquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lolplease don't call me a latino
![]()
Two Brothers Moet de O van two zijn idd. dit gaat niet werken i think
Lol eikel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
entao puto latino taz bom
goedemorgen dus allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol eikel!
I'm not a Latino, neither are you
and yes goodmorning![]()
We zijn niet geboren in Latin americaquote:
Gremlinsquote:
Sin cityquote:
Ja, dat was niet eens een lastige voor me, de Y.quote:
yea 1 van de mijne ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was niet eens een lastige voor me, de Y.
Is 1 van mijn favoriete films
Ja van die 2 heb ik ook heel wat in de kast staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea 1 van de mijne ook
en nagenoeg alles van Pedro Almodovar en Roberto Rodriguez
okquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
We zijn niet geboren in Latin america
Noi the albinoquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van die 2 heb ik ook heel wat in de kast staan
Almodovar:Volver La mala educacion Hable con ella Todo sobre mi madre Atame
Ik wil Los abrazos rotos nog graag zien.
En van Rodriguez iets minder:Sin City The Faculty From dusk till dawn
Eindelijk geen g'morgen bichas, putazas, flamers, fairys, handbagsquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Eindelijk geen g'morgen bichas, putazas, flamers, fairys, handbags
ben je soms wakker gepijpt dat je goed humuer hebt?
Hole (de titel original was Zulo, in het Basque maar ok het begint met een h)quote:
personal handjobs don't count as morning sexquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had wel morning sex.
Normaliter ben ik daar niet zo happig op, maar ik kan er wel aan wennen.
Maar goed,
voor jou speciaal dan: G'DAY you motherfucking Flamers
he we hebben het niet over jouquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
personal handjobs don't count as morning sex
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
personal handjobs don't count as morning sex
It's not very catholic to do thatquote:
Ik ga hem maar eens downloaden danquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Los abrazos Rotos is echt geniaal mooi en origineel 2 films in 1 heel cool gedaan
quote:
not very catholic? don't get all Pius on mequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
It's not very catholic to do that![]()
![]()
![]()
Morning sex met je linkerhand zeker ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had wel morning sex.
Normaliter ben ik daar niet zo happig op, maar ik kan er wel aan wennen.
Maar goed,
voor jou speciaal dan: G'DAY you motherfucking Flamers
Had je toen ook al sexquote:
Haaaj Origamignoompje van mequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
nog twee en een halve week.
en dan MADONNA.![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je toen ook al sex
gewoon midden op de dag ?
mijn god, je hebt echt niks beters te doen volgens mij
Langer? Nee, volgens mij zijn we even lang.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaj Origamignoompje van me
O neee kut, je was langer dan ik
open vleeswond? Tis geen Kelly van big brother.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZO in de open vleeswond, de vadge van madge, kijken is niet echt fijn
ja maar vandaag geen strandquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds vakantie houden in Portugal?
ik ben links, dan zou ik dat met rechts moeten doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Morning sex met je linkerhand zeker ?
sex kan je doen altijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je toen ook al sex
gewoon midden op de dag ?
mijn god, je hebt echt niks beters te doen volgens mij
En ik zal er mijn mond over houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Langer? Nee, volgens mij zijn we even lang..
Wat lichaamslengte betreft dan.. Over andere lengtes durf ik niets te zeggen.
elke activiteit die jij doet involves alcoholquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar vandaag geen strandwachten op mijn schoonvader om met hem te gaan zuipen en zo
ik vind met de voeten altijd wel prettigquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben links, dan zou ik dat met rechts moeten doen.
Ja ik weet het, ik had maar een echt vak moeten lerenquote:
dat is ook zijn excuse, zo van "ja maar ik ga met Nuno eten en drinken" tegen zijn vrouw. Leuk he dat mijn schoonmoeder nu zo over me denktquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
elke activiteit die jij doet involves alcohol![]()
![]()
u crack me up
ik ga er vanuit dat je andermans voeten bedoelt, right?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind met de voeten altijd wel prettig
erg vooruitstrevendquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar vandaag geen strandwachten op mijn schoonvader om met hem te gaan zuipen en zo
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is ook zijn excuse, zo van "ja maar ik ga met Nuno eten en drinken" tegen zijn vrouw. Leuk he dat mijn schoonmoeder nu zo over me denkt
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ja hoi. Ik had echt de idiootste droom... Ik was een van de vijf finalisten van Idol en ik moest een liedje kiezen (vlak voor het optreden) en ik wist niks, want ik dacht dat ik mocht playbacken (oh nee, lipsyncen, playbacken is geen Engels woord) dus live op televisie nadenken over welk liedje ik moest doen en ineens schoot Poison van Alice Cooper me te binnen want daar ken ik wel de tekst van. Dus beetje nep doen met een gitaar, Queen tribute band op de achtergrond, en ik zingen
En ik stond me af te vragen hoe ik in godsnaam zo ver was gekomen, want ik kan helemaal niet zingen.
nee R is aan de andere kant van de wereldquote:
waaromquote:
Nee, maar later zat ik wel in een bar en hoorde ik allemaal mensen praten over dat het zo slecht was, maar dat boeide me niet want ik vond het zelf ook slechtquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat was het oordeel van de jury? of was je niet zover gekomen?
nao significava tao a serioquote:
okquote:
jejeje e se não foi fixe? o q faria?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
sneu voor die kerel![]()
Een 80-jarige Kroaat is overleden net nadat hij met een prostituee was overeengekomen dat ze hem voor 4,5 euro oraal zou verwennen.
Nadat de man op de prijs had afgedongen, volgde hij de 30-jarige vrouw naar een verlaten huis. Daar aangekomen liet hij zijn broek zakken maar de spanning werd hem kennelijk te veel want hij zakte in elkaar en overleed. Dat schrijft de Britse krant Metro.
De prostituee belde een ambulance maar verplegers konden niets meer voor hem doen.
In het overlijdensbericht in de plaatselijke krant werd hij beschreven als een man die “tot de laatste snik op zoek was naar seks.”
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
sneu voor die kerel![]()
Een 80-jarige Kroaat is overleden net nadat hij met een prostituee was overeengekomen dat ze hem voor 4,5 euro oraal zou verwennen.
Nadat de man op de prijs had afgedongen, volgde hij de 30-jarige vrouw naar een verlaten huis. Daar aangekomen liet hij zijn broek zakken maar de spanning werd hem kennelijk te veel want hij zakte in elkaar en overleed. Dat schrijft de Britse krant Metro.
De prostituee belde een ambulance maar verplegers konden niets meer voor hem doen.
In het overlijdensbericht in de plaatselijke krant werd hij beschreven als een man die “tot de laatste snik op zoek was naar seks.”
e fixe e ele está aqui para vê-lo mais tardequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje e se não foi fixe? o q faria?
Wat waren zijn laatste woorden?quote:
5 dollarquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat waren zijn laatste woorden?
"So sucky sucky is 10 dollar?"
Jij bent goedkoopquote:
Thanks! Even afwachten tot einde van de maand, dan kunnen we terecht op de geheugenpolie van ziekenhuisquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef wonderer het volgende:
Hey Baltar, sterkte met je moeder. Lijkt me erg vervelend-je.
DAn pas?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Thanks! Even afwachten tot einde van de maand, dan kunnen we terecht op de geheugenpolie van ziekenhuis
dus geen 5 dollar footlong meer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
Daar kun je nog niet eens een subway sub voor kopen (da's $5.04)
Jawel, plus 8% food tax.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus geen 5 dollar footlong meer?
Ja, we zijn immers in NL. Eigenlijk kon het pas 10 augustusquote:
dan is het een 5 dollar 4 cents footlongquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel, plus 8% food tax.
Hier tenminste, da's in elke staat weer anders.
Daarom heb je aan een pijpbeurt niet genoeg. Of je moet food tax berekenen, maar alleen als je slikt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is het een 5 dollar 4 cents footlong![]()
Oh ja, wachtlijsten. Kutzooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, we zijn immers in NL. Eigenlijk kon het pas 10 augustus![]()
Ik dacht het niet, 28 juli van weten te maken
Whehe, een hoer die slikt mag een lager BTW-tarief rekenen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom heb je aan een pijpbeurt niet genoeg. Of je moet food tax berekenen, maar alleen als je slikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |