Haaaj Origamignoompje van mequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
nog twee en een halve week.
en dan MADONNA.![]()
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je toen ook al sex
gewoon midden op de dag ?
mijn god, je hebt echt niks beters te doen volgens mij
Langer? Nee, volgens mij zijn we even lang.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaj Origamignoompje van me
O neee kut, je was langer dan ik
open vleeswond? Tis geen Kelly van big brother.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZO in de open vleeswond, de vadge van madge, kijken is niet echt fijn
ja maar vandaag geen strandquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds vakantie houden in Portugal?
ik ben links, dan zou ik dat met rechts moeten doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Morning sex met je linkerhand zeker ?
sex kan je doen altijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je toen ook al sex
gewoon midden op de dag ?
mijn god, je hebt echt niks beters te doen volgens mij
En ik zal er mijn mond over houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Langer? Nee, volgens mij zijn we even lang..
Wat lichaamslengte betreft dan.. Over andere lengtes durf ik niets te zeggen.
elke activiteit die jij doet involves alcoholquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar vandaag geen strandwachten op mijn schoonvader om met hem te gaan zuipen en zo
ik vind met de voeten altijd wel prettigquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben links, dan zou ik dat met rechts moeten doen.
Ja ik weet het, ik had maar een echt vak moeten lerenquote:
dat is ook zijn excuse, zo van "ja maar ik ga met Nuno eten en drinken" tegen zijn vrouw. Leuk he dat mijn schoonmoeder nu zo over me denktquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
elke activiteit die jij doet involves alcohol![]()
![]()
u crack me up
ik ga er vanuit dat je andermans voeten bedoelt, right?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind met de voeten altijd wel prettig
erg vooruitstrevendquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar vandaag geen strandwachten op mijn schoonvader om met hem te gaan zuipen en zo
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is ook zijn excuse, zo van "ja maar ik ga met Nuno eten en drinken" tegen zijn vrouw. Leuk he dat mijn schoonmoeder nu zo over me denkt
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ja hoi. Ik had echt de idiootste droom... Ik was een van de vijf finalisten van Idol en ik moest een liedje kiezen (vlak voor het optreden) en ik wist niks, want ik dacht dat ik mocht playbacken (oh nee, lipsyncen, playbacken is geen Engels woord) dus live op televisie nadenken over welk liedje ik moest doen en ineens schoot Poison van Alice Cooper me te binnen want daar ken ik wel de tekst van. Dus beetje nep doen met een gitaar, Queen tribute band op de achtergrond, en ik zingen
En ik stond me af te vragen hoe ik in godsnaam zo ver was gekomen, want ik kan helemaal niet zingen.
nee R is aan de andere kant van de wereldquote:
waaromquote:
Nee, maar later zat ik wel in een bar en hoorde ik allemaal mensen praten over dat het zo slecht was, maar dat boeide me niet want ik vond het zelf ook slechtquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat was het oordeel van de jury? of was je niet zover gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |