Geocachequote:
spannendquote:
zo die beesten zijn gooooor zag et laats op discovery of ietsquote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef Weemz het volgende:
Ja er zijn dus kistjes verstopt in heel NL. Je kunt dan op internet de GPS coördinaten vinden, en dan ga je daar dus heen om de verstopte kistjes te zoeken. Bij een Mystery moet je vaak meerdere coördinaten vinden door aanwijzingen te zoeken. Een soort moderene puzzeltocht
pic's or it didn't happenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kon ooit een kraanvogel en een kikker vouwen
happen is ook verledentijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die heb ik allang gewgepleurd en er staat kon
happen is tegenwoordige tijd hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
happen is ook verledentijd![]()
Ik kan heel goed een a4tje dubbelvouwen
Mooiquote:
happen is verleden tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
happen is tegenwoordige tijd hoor
keine anungquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Didn't happen, is dat niet ongeveer onvoltooide verleden tijd?
Die heeft vast meer geoefend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
De versie van de ontwerper.
Toch anders..
Iets strakker misschien, maar die zal ook wel meer dan 1 paardje gevouwen hebben voordat dat zo wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
De versie van de ontwerper.
Toch anders..
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In het engels ja, maar las het i het Nederlands als in bijten en dan is het TT
Nee, alleen happen las ik als nederlandsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja nice failed save
jij leest pic's or it didn't happuh![]()
assenaar
.......................................moving on.................................................quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, alleen happen las ik als nederlands
Gruwelaap!quote:
Moet je de andere kant op vouwen.quote:
Moet ineens aan een horrorfilm denken, maar ik weet niet meer welke.quote:
Vandaag wel leuke dokters aanwezig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef keizerpinguin het volgende:
goede nacht
Hier zijn we weer.......
ik zal eens even kijken moment.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vandaag wel leuke dokters aanwezig?
Geen leuke patiënten bijgekomen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef keizerpinguin het volgende:
niet onaardig
we kunnen beter hebben maar die is er morgen nacht haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |