Rosenberg?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef toma het volgende:
ik was m'n pc net aan het opruimen, kwam een leuke foto tegen
[ afbeelding ]
Dat jij het nou probeert af te doen als grap, zegt genoeg over jou. Volgens mij zitten die acties van Ibi je gewoon dwars.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nog 1 die er serieus op ingaat. Jezus wat is er aan de hand met jullie.
Aldus VoetbalPrimeurquote:Luque mag van Ajax in Spanje trainen
Albert Luque lijkt geen toekomst meer te hebben bij Ajax. De Spanjaard werd thuisgelaten voor het trainingskamp in De Lutte en mag van de Amsterdammers in Spanje zijn conditie op peil houden, meldt het Algemeen Dagblad.
De aanvaller, die vorig jaar verhuurd werd aan Málaga, wil ook volgend seizoen weer uitkomen voor de Spaanse middenmoter en zou daarvoor zelfs bereid zijn een deel van zijn salaris in te leveren. Ajax zou hem transfervrij willen laten gaan als hij zijn salaris van zijn laatste contractjaar inlevert.
Onlangs liet hij bij zijn terugkeer in Amsterdam nog weten te willen gaan voor zijn kans onder trainer Martin Jol. Die kans heeft hij echter niet gekregen van de Hagenaar.
Hij moet nog naar Hamburg om wat zaakjes te regelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef versteegrob het volgende:
Hij is nu toch al gekeurd neem ik aan? Gaat die nog naar het trainingskamp?
-edit-quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie hebben de nieuwe C Ronaldo binnen
Nu toch maar wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
Net op youtube nog wat filmpjes van 'm bekeken. Eigenlijk is die Atouba toch best wel goed.
En wij hebben hem zien spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
Ik snap DK wel hoor. Feyenoord haalt immers de topper van Borac binnen.
Ik ben blij dat je het eindelijk in ziet. Waar zouden we in Firenze zijn geweest zonder deze held?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Kennedy gewoon bij de selectie houden nu. Kan nog wel eens belangrijk gaan worden.
Het is nog maar zeer de vraag of Kameroen zich wel gaat kwalificeren hiervoor. Staan voorlopig laatste in de groep.quote:
[Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef cheqy het volgende:
Wat is er aan de hand met Kennedy?
Waar kan ik het volgen?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
[Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.
Jullie hebben die neger toch al nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Jasza het volgende:
NIEUWS:
Obradovic komt niet tijdens de zomer periode naar Ajax. Sterker nog, ik verwacht dat hij Partizan uberhaupt niet verlaat.
Zojuist heb ik vanuit binnen zijn club te horen gekregen dat Partizan de transfer toch blokkeert.
Lache die Velibor, volgens mij heeftie gewoon lopen liegen.
Grappig, snap er nog een beetje van met mijn kennis van Russisch, Tsjechisch en Bulgaars door elkaar gemixt. Ajax was dus niet concreet staat er.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheel toevallig komt het ook echt net in de Servische media.
Wat een kul dus dat ie echt een insider zou zijn, gewoon een site constant in de gaten houden en dan snel posten.
Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig, snap er nog een beetje van met mijn kennis van Russisch, Tsjechisch en Bulgaars door elkaar gemixt. Ajax was dus niet concreet staat er.
Dat insinueerde ik gisteren toch ook al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheel toevallig komt het ook echt net in de Servische media.
Wat een kul dus dat ie echt een insider zou zijn, gewoon een site constant in de gaten houden en dan snel posten.
Ik las het verkeerd. Er stond dat Ajax het meest concreet was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.
Partizan wil perse met hem de Champions League voorronde spelen, omdat ze geen geschikte vervanger hebben op dit moment. Ze zien de consequenties van deze beslissing wel achteraf.
Aldus Google Translate.
Bij gebrek aan beter zou ik zeggen, zonder taal probleem had ik voor Gabri gekozen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
Prima.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
Enige juiste keuze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk ik ook. Beste keuze die er isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Prima.
Denk dat hij dan zelf ook beter zal functioneren met die verantwoordelijkheid.
Waarom? Grote spelers geef je grote verantwoordelijkheid. Jol noemt hem nu ook al gekscherend El Capitano.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zei vorig seizoen al dat hij geen aanvoerdersmateriaal is. Dat zou mij erg dom lijken.
Bij gebrek aan beter moet het maar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben sowieso een voorstander van een aanvoerder die achterin (geen doelman en aanvaller) speelt, ervaring heeft en Nederlanders spreekt. Dan is Wielaert een goede keuze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan wordt het dus maandag gelezen of verwerkt en denk dat het dan enkele werkdagen kost?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Rumille het volgende:
Vraagje: weet iemand de levertijd van het Ajax-shirt? Heb hem zondag besteld (met eigen bedrukking).
Maar voor 24 juli dus wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan wordt het dus maandag gelezen of verwerkt en denk dat het dan enkele werkdagen kost?
Nu ben je in principe één werkdag verder.
quote:Atouba: een kerel in defensie van Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Thimothée Atouba is 27 jaar, meet bijna twee meter en is ruim 80 kilo zwaar. In de Ajax-selectie van trainer Martin Jol wordt hij meteen de langste veldspeler.
Jol zoekt deze zomer naar routine, naar specifieke kwaliteiten en naar 'kerels' om Ajax weerbaarder te maken. De oefenmeester leerde zijn beoogde nieuwe linksback vijf jaar geleden kennen. In 2004 werkten speler en coach een jaar met elkaar bij Tottenham Hotspur in de Premier League. Vorig seizoen troffen ze elkaar opnieuw bij Hamburger SV in de Bundesliga.
Sinds Jol zijn fiat gaf aan een transfer van Thomas Vermaelen van Ajax naar Arsenal voor 12 miljoen euro, probeerde hij een paar spelers uit als linksback. maar vorige week besloot hij zijn aandacht definitief te verleggen naar de transfervrij Atouba. De 40-voudig international van Kameroen koos er zelf voor zijn aflopende contract bij HSV niet te verlengen.
De Hamburgse club had hem voorgesteld een nieuwe verbintenis tegen dezelfde financiële voorwaarden te tekenen, in een fase dat Atouba acht maanden revalideerde van een zware achillespeesblessure. Die liep hij in oktober 2008 op tegen MSK Zilina, in dezelfde UEFA Cup-poule als waarin Ajax zat.
De afgelopen dagen werd Atouba uitgebreid gekeurd bij Ajax. Daarbij kwamen geen problemen met de achillespees aan het licht, zodat Jol ervan uitgaat dat hij voor nul euro een verdediger heeft aangetrokkendie ook kan aanvallen en die nu ook naar Olympique Marseille had gekund. In het contract van Atouba dat tot medio 2011 loopt, heeft Ajax een optie opgenomen voor nog eens twee seizoenen daarna.
Op websites plaatsen Ajax-supporters gisteren de eerste YouTube-beelden van de eerste aanwinst van het seizoen. Op een van de filmpjes dolt Atouba tot grote hilariteit van het publiek Patrick Kluivert in een Europese wedstrijd van HSV tegen Valencia. In het voormalige Volksparkstadion waren ze echter ook wel eens minder blij met hun kleurrijke linksback. In 2006 stak Atouba na een wissel zijn middelvinger op naar de eigen aanhang, die hem uitjouwde en met bier bekogelde. De scheidsrechter vond de middelvinger goed voor een rode kaart (en twee duels schorsing), de clubleiding van HSV deed daar nog eens twee duels bij en sommeerde Atouba een openlijke excuusbrief te schrijven.
In 2008 schorste HSV-trainer Huub Stevens de speler voor drie trainingsdagen nadat hij te laat was teruggekeerd van het toernooi om de Africa Cup. Een andere kant van Atouba is dan weer dat hij zich sinds twee jaar heeft opgeworpen als beschermheer van het Albrecht-Thaer-Gymnasium in Hamburg, dat zich via acties actief inzet in de strijd tegen racisme.
Martin Jol grasduint de komende weken verder in zijn relatienetwerk. Voor de start van de competitie hoopt hij nog een stevige, geroutineerde middenvelder te vinden. Maar voetballers uit die categorie hebben doorgaans ook andere opties dan alleen Ajax.
Ajax gaat ervan uit dat Jeroen Verhoeven nog deze week als extra keeper bij de groep aansluit. De sluitpost van Volendam volgt de vertrokken Dennis Gentenaar op. (AD.)
Dat lijkt me wel ja. Dat is nog ruim twee weken. Moet lukken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar voor 24 juli dus wel?Dan ga ik namelijk naar Deutschland.
Ah.quote:Ajax gaat ervan uit dat Jeroen Verhoeven nog deze week als extra keeper bij de groep aansluit. De sluitpost van Volendam volgt de vertrokken Dennis Gentenaar op. (AD.)
In heel Nederland vind ik het niet overtuigend. AZ niet, PSV niet, Feyenoord niet, Twente niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ah Atouba en Verhoeven. Ajax is lekker bezig op de transfermarkt.
Verhoeven als 3e keeper.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We zijn zeker jaloers op jullie aankopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daarom zeg ik; Ajax is lekker bezig op de transfermarkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verhoeven als 3e keeper.
Ik ken een club die nog niet eens een eerste keeper heeft.
Hey, ze hebben wel die ene topper van Borac hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We zijn zeker jaloers op jullie aankopen
Ik zit ook al te denken, geen idee. Sebastian Prediger valt dan dus wel af, al is hij wel vrij stevig, maar niet geroutineerd. Verder absoluut geen idee, misschien iets uit Duitsland of Engeland... Maar wie of wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar die stevige, geroutineerde middenvelder hoor. Zijn er nog wat transfervrije opties?
Appiahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar die stevige, geroutineerde middenvelder hoor. Zijn er nog wat transfervrije opties?
Prediger heeft sowieso Ajax afgezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zit ook al te denken, geen idee. Sebastian Prediger valt dan dus wel af, al is hij wel vrij stevig, maar niet geroutineerd. Verder absoluut geen idee, misschien iets uit Duitsland of Engeland... Maar wie of wat?
Gaan wel wat namen sneuevelen als die persoon ook nog eens voor de basis zou komen.
Lee Bowyerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Dieter Hamann.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ga er eigenlijk vanuit dat van der Wiel gewoon de rechtsback wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou Oleguer een optie zijn voor rechtsback, aangezien er bijna alles op lijkt te duiden dat Vertonghen linksachterin centraal gaat spelen.
Oleguer, Wielaert, Vertonghen, Atouba; Enoh, Lindgren; Suarez, Aissati, Emanuelson; Cvitanich.
Dan spelen Gabri, De Jong, Anita, Sulejmani en Van Der Wiel niet...En als er nog een middenvelder bij komt, dan speelt Enoh of Lindgren ook nog eens niet....
Ik heb het na Harry niet zo op Grieken in ons shirt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax had Katsouranis kunnen halen......
quote:Vorig seizoen was Arne Slot nog aanvoerder van Sparta Rotterdam, maar komend jaar is de middenvelder niet meer nodig op Het Kasteel. De nieuwe trainer Frans Adelaar is van mening dat de routinier is voorbijgestreefd door enkele talenten van de club. Ondanks een doorlopend contract mag Slot op zoek naar een nieuwe werkgever.
Katsouranis is een held. Groot genoeg, bikkelhard, sterk en ervaren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het na Harry niet zo op Grieken in ons shirt.
ZIt nu bij die vuile verrader..quote:Despite interest from Valencia CF, Werder Bremen, Tottenham Hotspur, and Juventus, Benfica refused to sell the player, despite Juventus willing to trade Tiago for the Greek international. Benfica were relunctant to sell and, on 14 September 2007, Katsouranis agreed to a contract extension with Benfica for another two years.
On 2 March 2009, Katsouranis was named "Benfica Player of the Year".
Dat kan je net zo goed nu dus al doen, je weet gewoon dat dat gaat komen afgaande op die filmpjes :'Dquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Voltreffer het volgende:
Atouba, mocht ie zo'n stunt uithalen als in de youtube filmpjes tegen Feyenoord, PSV of AZ dan laat ik m'n nu nog onbedrukte Ajax shirt met zijn naam bedrukken!
Wielaert zie ik niet als aanvoerder.. Tenzij het echt niet anders kan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Didier Zokora.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te denken in dat netwerk van Jol. Als ik morgen tijd heb ga ik daar eens heel diep doorheen spitten.
Waarom zou je rouwig zijn als Enoh niet zou spelen. Die jonge heeft vorig jaar bij vlagen leuke dingen gepresteerd. Maar die is echt nog niet goed genoeg om gewoon vaste waarde bij Ajax te zijn. Ik snap die lofuitingen voor hem niet zo goed hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou Oleguer een optie zijn voor rechtsback, aangezien er bijna alles op lijkt te duiden dat Vertonghen linksachterin centraal gaat spelen.
Oleguer, Wielaert, Vertonghen, Atouba; Enoh, Lindgren; Suarez, Aissati, Emanuelson; Cvitanich.
Dan spelen Gabri, De Jong, Anita, Sulejmani en Van Der Wiel niet...En als er nog een middenvelder bij komt, dan speelt Enoh of Lindgren ook nog eens niet....
Schoen opeten #8quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Voltreffer het volgende:
Atouba, mocht ie zo'n stunt uithalen als in de youtube filmpjes tegen Feyenoord, PSV of AZ dan laat ik m'n nu nog onbedrukte Ajax shirt met zijn naam bedrukken!
Atouba ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef Radegast het volgende:
Met alle respect, Davids is bijna veertig ofzo.
Jij denkt serieus dat ie komt? Voor Sevilla is ie al onhaalbaar.quote:
quote:Sevilla had haar selectie voor het aankomende seizoen graag versterkt met Didier Zokora, maar het lijkt erop dat de middenvelder van Tottenham Hotspur een transfer naar Spanje op zijn buik kan schrijven. Jose Maria del Nido, voorzitter van Sevilla, is geschrokken van de hoge vraagprijs. “De afstand tussen vraag en aanbod was enorm”, verklaarde de preses vrijdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |