Het is nog maar zeer de vraag of Kameroen zich wel gaat kwalificeren hiervoor. Staan voorlopig laatste in de groep.quote:
[Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef cheqy het volgende:
Wat is er aan de hand met Kennedy?
Waar kan ik het volgen?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
[Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.
Jullie hebben die neger toch al nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Jasza het volgende:
NIEUWS:
Obradovic komt niet tijdens de zomer periode naar Ajax. Sterker nog, ik verwacht dat hij Partizan uberhaupt niet verlaat.
Zojuist heb ik vanuit binnen zijn club te horen gekregen dat Partizan de transfer toch blokkeert.
Lache die Velibor, volgens mij heeftie gewoon lopen liegen.
Grappig, snap er nog een beetje van met mijn kennis van Russisch, Tsjechisch en Bulgaars door elkaar gemixt. Ajax was dus niet concreet staat er.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheel toevallig komt het ook echt net in de Servische media.
Wat een kul dus dat ie echt een insider zou zijn, gewoon een site constant in de gaten houden en dan snel posten.
Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig, snap er nog een beetje van met mijn kennis van Russisch, Tsjechisch en Bulgaars door elkaar gemixt. Ajax was dus niet concreet staat er.
Dat insinueerde ik gisteren toch ook al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheel toevallig komt het ook echt net in de Servische media.
Wat een kul dus dat ie echt een insider zou zijn, gewoon een site constant in de gaten houden en dan snel posten.
Ik las het verkeerd. Er stond dat Ajax het meest concreet was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.
Partizan wil perse met hem de Champions League voorronde spelen, omdat ze geen geschikte vervanger hebben op dit moment. Ze zien de consequenties van deze beslissing wel achteraf.
Aldus Google Translate.
Bij gebrek aan beter zou ik zeggen, zonder taal probleem had ik voor Gabri gekozen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |