Heb ik de verkeerde dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 17:16 schreef Greys het volgende:
CNN nu ook live.
Indeed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat een enorme begraafplaats.
http://edition.cnn.com/video/fb/facebook.html?stream=stream4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde dan ofzo?
Ik heb een interview met een gast over black music oid
Hoop het niet. Hij had de laatste jaren al niks meer met Neverland. Teveel vervelende herinneringen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Indeed.![]()
Dat wordt dan 24/7 bewaking.
Het zou mij echter niets verbazen als hij uiteindelijk beland op Neverland end aar een soort bedevaartsoord van gemaakt wordt, zoals met Graceland.
Nah, dat snap ik ook niet. Laat het rusten ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef Puckzzz het volgende:
Raar dat ze op DIT moment (als in 'vandaag' zijn begravenis) bij E! nog even aanstippen dat hij veel met kinderen 'omging' en de geruchten daaromheen.
Moet dat écht nu?
Die man is altijd slecht gekleed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:20 schreef Shitney het volgende:
Is dat papa Joe, met dat petje en dat rode overhemd?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:20 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een geweldige laatste post in het vorige topic
Thanks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 17:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/fb/facebook.html?stream=stream4
Als dat zo is, wat een outfit zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:20 schreef Shitney het volgende:
Is dat papa Joe, met dat petje en dat rode overhemd?
Ik had niet anders verwacht eigenlijk, de verwerking begint toch pas nadat de media "klaar" is met dit verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
CNN World ook alles gewoon live nu op tv.
Ze halen lichaam dus inderdaad op bij de begraafplaats, zo het lijkt.
En dan met zijn allen naar de memorial. De familie gaat daar dus ook gewoon bij zijn waarschijnlijk.
Oh, die heeft weer geen geluidquote:
Dat kan ook prima natuurlijk. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet naar het public event ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef JX het volgende:
Zag ik nou een blonde dame bij dat cemetery die veel wegheeft van Debbie Rowe?
Buiten, bij de entree. Op CNN Live.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
Zijn er nu beelden te zien van die private service?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Ik ga voor de tv zitten mensen, wish me luck want ik heb nu al een krop in de keel en de tranen achter mijn ogen branden.
Tot later en veel sterkte allemaal en een mooie memorial toegewenst.
Ja das waar, het lijkt me logisch dat die dan wel naar het privegebeuren gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook prima natuurlijk. Ze heeft alleen gezegd dat ze niet naar het public event ging.
Net als Liz Taylor, die is hier misschien ook wel bij.
Ik fiets zo naar huis. Kan ik nog het eea live meepikken en dan neem ik de rest op als ik naar mijn neefje ga.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Buiten, bij de entree. Op CNN Live.
En hier http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
Sterkte Shitney, we leven allemaal mee, ieder op zijn eigen manier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Ik ga voor de tv zitten mensen, wish me luck want ik heb nu al een krop in de keel en de tranen achter mijn ogen branden.
same herequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Shitney het volgende:
Het zijn flink veel mensen bij die begraafplaats, dus niet alleen de familiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef JX het volgende:
[..]
Ja das waar, het lijkt me logisch dat die dan wel naar het privegebeuren gaan
Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=57204quote:Er is veel om te doen geweest... De publieke herdenkingsdienst van Michael Jackson. Vanavond om 19u Nederlandse tijd zal die plaatsvinden in het Staples Center in Los Angeles, een stadion annex concertzaal in Los Angeles. Miljoenen tv-kijkers zullen hier wereldwijd getuige van zijn. Enkele duizenden fans hebben kaarten kunnen krijgen middels een loterij op internet. De LAPD heeft de andere fans opgeroepen thuis te gaan kijken om chaos te voorkomen.
Hoe de herdenkingsdienst er precies uit zal zien is nog niet bekend, maar er wordt door verschillende Amerikaanse media gemeld dat een indrukwekkende lijst met wereldberoemde namen waaronder Mariah Carey, Lionel Richie, Jennifer Hudson, Stevie Wonder, John Mayer, basketballer Magic Johnson en Motown-oprichter Barry Gordy zullen deelnemen aan de ceremonie.
Zojuist werd ook bekend dat Michales kist op het podium zal staan tijdens de dienst. Eerder werd er bericht dat de King of Pop twee uur voor de ceremonie begraven zou worden. Nu blijkt dat de familie alsnog alles op alles zet om Michael te mogen begraven op zijn geliefde ranch Neverland.
Ik ook, maar dan voornamelijk om het feit dat ik misschien iets mis als ik net naar een verkeerd net kijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar huis. Kan ik nog het eea live meepikken en dan neem ik de rest op als ik naar mijn neefje ga.
Heel stom, maar ik heb een beetje een zenuwachtige buikkriebel.
Ik heb daar al heel de tijd geen geluidquote:
Ik hoop zó dat het ze lukt, de familie, om hem daar te mogen begraven!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef senesta het volgende:
Weet niet of dit al gepost was:
[..]
Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=57204
Dank je! Het duckie had ik al, maar Puckzzz heeft hem moonwalkend gemaakt!quote:
Wat gaaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat het ze lukt, de familie, om hem daar te mogen begraven!
[..]
Dank je! Het duckie had ik al, maar Puckzzz heeft hem moonwalkend gemaakt!
weirdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
Strange Jackson Coincidence
Posted Jul 7th 2009 8:45AM by TMZ Staff
Michael Jackson signed his last will on 7-7-02, 7 years to the day he will be memorialized and buried.
same herequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb daar al heel de tijd geen geluid
[Elvis mode] Thank you...thank you very much...[/Elvis mode]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef kissaa het volgende:
@ Greys: het ducky (ook lief) kende ik maar de moonwalk![]()
Mijn complimenten aan Puckzzz!
Bronquote:Kist
De politie in Los Angeles heeft bevestigd dat de kist met het lichaam van de King of Pop zal worden vervoerd nar het Staples Center.
Nou weer in een open kist! Het wordt steeds spectaculairder. Straks douwen ze er nog batterijen in en dan doet ie nog effe een laatste moonwalk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:33 schreef Qwea het volgende:
Online reports are speculating that Michael Jackson's body will be brought to Staples Center for today's memorial.
According to at least one report, Jackson will "lie in state" in an open, elaborate gold casket. The body would be brought by motorcade from Forrest Lawn in the Hollywood Hills where Jackson's body has been prepared for burial and the family attended a private memorial service last night.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou weer in een open kist! Het wordt steeds spectaculairder. Straks douwen ze er nog batterijen in en dan doet ie nog effe een laatste moonwalk.
Ik wacht wel af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou weer in een open kist! Het wordt steeds spectaculairder. Straks douwen ze er nog batterijen in en dan doet ie nog effe een laatste moonwalk.
Pfffff, onduidelijkheid allemaal, iedereen spreekt elkaar tegen.
Het schijnt dat hij incognito verder gaat, als eendjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef Maddy_K het volgende:
Stel dat MJ nou echt niet dood is, wanneer zou hij dan tevoorschijn komen??
Kan 't me voorstellen, ziet er erg schattig uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij incognito verder gaat, als eendje
Maar dan moet ie ophouden met moonwalken, anders wordt hij weer herkent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij incognito verder gaat, als eendje
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat dan verkoopt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Maddy_K het volgende:
Straks, op eBay, kun je er vast wel 1 vinden. Moet je wel $$$ hebben
Hij is nu vrij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
Mooi toch, Hall of Liberty. Jammer dat Michael nooit vrijheid heeft gekend, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
SBS6 eerst om half zes, dan om zes uur kan je ook over naar Ned 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Zo, ik ga er zo ook eens even voor zitten. Maar ik heb geen CNN op mijn TV en dertig jaar geleden was een zender zoeken een hels karwei, dus daar beginnen we maar niet aan.
RTL4 of zo? Ladies?
Ned3!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Duderella het volgende:
Zo, ik ga er zo ook eens even voor zitten. Maar ik heb geen CNN op mijn TV en dertig jaar geleden was een zender zoeken een hels karwei, dus daar beginnen we maar niet aan.
RTL4 of zo? Ladies?
Ik denk juist van wel. Sommige mensen doen alles voor het geld. Net zoals er mensen waren die hun toegangskaartjes wilden verkopen (zou ik trouwens nooit gedaan hebben!!) zullen er ook wel zijn die dit boekje verkopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat dan verkoopt!
Zoiets moet je koesteren, als uitverkorene om daarbij geweest te zijn.
Ok, thanks (ook de anderen). heb ik net scheel naar de OP zitten kijken kennelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
SBS6 eerst om half zes, dan om zes uur kan je ook over naar Ned 3
Zie OP.
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:45 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel. Sommige mensen doen alles voor het geld. Net zoals er mensen waren die hun toegangskaartjes wilden verkopen (zou ik trouwens nooit gedaan hebben!!) zullen er ook wel zijn die dit boekje verkopen.
Dat viel mij net ook op, wilde het ook al zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Heuj, waarom staat mijn tv schemaatje niet meer mooi onder elkaar in de OP?
Viel mij ook al op. Met die gekleurde spotjes enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind het podium een beetje smakeloos uitzien
Het tijdschrift? Ik kan morgen wel ff voor je kijken of ze nog hebben hier op het station. Hij kost 4,95.quote:
Zoals ik al eerder zei lijkt het alsof Jomanda ieder moment op kan komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Met die gekleurde spotjes enzo
Beetje kneuterig. Helemaal niet 'groots'.
Nee, CNN World wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
ja hoi!
ned 3, is die ook live bij forest lawn?
Ik wil switchen naar tv:P
kutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, CNN World wel.
Ned. 3 begint pas om 18.30 uur.
Waarom staat de OP zo raar?
Het tv rijtje staat niet meer onder elkaar.
Dat zijn ze zelf ook nog aan het uitvogelen, de verslaggevers.quote:
Ik las ergens geruchten dat MJ misschien met een heli naar stapels wordt gebracht.... misschien met die heli?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn ze zelf ook nog aan het uitvogelen, de verslaggevers.
Het is allemaal gissen, alleen de familie weet hoe het precies zit.
Als je dat zou willen, héél graag! In de lokale boekhandels hebben ze hem hier niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het tijdschrift? Ik kan morgen wel ff voor je kijken of ze nog hebben hier op het station. Hij kost 4,95.
Dat was volgens CNN plan 2, voor als de motorcade problemen zou ondervinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las ergens geruchten dat MJ misschien met een heli naar stapels wordt gebracht.... misschien met die heli?
ja! is dat ook op tv?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ard/miMedia/insb.xml
Ik heb de mijne gister gekocht en toen hadden ze nog genoeg. Als ik het niet vergeet, neem ik er eentje voor je mee. Er staat een artikel in waarvan ik echt moest janken, heel mooi verwoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als je dat zou willen, héél graag! In de lokale boekhandels hebben ze hem hier niet meer.
Geen idee maar ik zit tot 20:00 uur op m'n werk dus moet het hier mee doenquote:
Je ziet het nu kaal, zonder licht etcetera. Dat scheelt straks een heleboel. Wat je met theaterlicht kunt doen grenst aan het ongelooflijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind het podium een beetje smakeloos uitzien
Even poepenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef Shitney het volgende:
Pff, dat commentaar mogen ze van mij wel achterwege laten. Kan het nou niet 1 dagje, 2 uurtjes gewoon alleen maar over mooie dingen van Michael Jackson gaan?
Dat programmaboekje was prachtig. Zagen jullie welke tekst er op de eerste pagina stond? Was volgens mij wat Janet bij BET zei "To you he was an icon, to me he was family" dat kon ik nog net lezen.
Oh jongens, ik heb gewoon pijn in mijn buik van de spanning.
Super!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Waar vind ik die?quote:
Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Prachtig, die gouden kist vol met rode bloemen
En een tikkie schijnheilig, al die verslaggevers die nu echt alléén maar goed over hem praten. Hadden ze eerder moeten doen misschien.
Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"
I feel guilty.
Als je het zo ziet is er veel liefde in die familie tegenover de kinderen. Ik denk dat ze daar op zich goed zitten, maar helaas voor die kids zijn het nou niet echt mensen met een geschikte leeftijd voor kinderen. Diana Ross is ook al 137 jaar. Ik vraag me af waarom Janet zich niet opofferde om voor ze te zorgen. Ze is nog op een goede leeftijd en ook redelijk normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef N.icka het volgende:
Ik moet steeds maa aan die kinderen denken , geen moeder en nu geen vader meer en nog zo jong
Ik heb ook nooit echt geloofd dat hij schuldig was, maar ik heb hem ook niet echt gesteund. Ik zou ook niet weten hoe ik dat had moeten doen eerlijk gezegd, maar nu zou ik willen dat ik het op een of andere manier wel had gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doen
idd, ik hou 't wel bij cnn, heb geen zin in dat campingcommentaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef Rianne84 het volgende:
ik kijk cnn, sbs interviewt alleen maar rare mensen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Andromache het volgende:
Waar kan ik nou screenshots van het programmaboekje vinden?
Oh echt? Dat heb ik gemist. Maar het was wel wat ik voelde toen ik net die CNN verslaggevers zo hoorde slijmen en bejubelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"
I feel guilty.
Nog nergens denk ik, want die verslaggever had dat pas nét in zijn handen gedrukt gekregen en bladerde er voor de camera even doorheen.quote:
Ja hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doen
Ik vind dat je op een begrafenis moet dragen waar jij je prettig bij voelt. Al dat zwart en al die dwingende etiquette rond begrafenissen vind ik niets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ga naar de begrafenis van de meest beroemde man ter wereld en ik trek een kanariegeel t-shirt aan..
De kledingkeuze van sommige mensen daar...
Ik denk dat het ook wel heel fijn kan zijn om te zien hoeveel mensen door hem geraakt werden. Ik zou het troostvol vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik denk dat het toch voor die kinderen wel goed zou zijn om er bij te zijn, in een aparte ruimte of zo. Het zal goed zijn voor de rouwverwerking later.
Ik zat net te denken dat die kinderen en zijn moeder zometeen toch in een warm bad van steun en toewijding aankomen bij Staples, niet normaal. Die krijgen waarschijnlijk een ovatie die over een week nog nagalmt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel heel fijn kan zijn om te zien hoeveel mensen door hem geraakt werden. Ik zou het troostvol vinden.
daarom kijk ik niet naar Nederlandse tv, want ze weten echt geen drol.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Andromache het volgende:
Nee, SBS, dat zíjn niet zijn kinderen, op die foto.
Kijk dan ook naar een echte TV-zender.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Andromache het volgende:
Nee, SBS, dat zíjn niet zijn kinderen, op die foto.
Ik kijk CNN, lijkt me het meest professioneel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Phrits het volgende:
Ik weet potverdomme niet welke zender ik moet kijken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef Shitney het volgende:
Daar gaat hij dan, op weg naar zijn aller- aller- allerlaatste show.
Geniet er maar van, Michael. Dat doe ik hier ook.
Qua kijkers gaat het er wel overheen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat het nog een beetje vol begint te stromen in LA. Anders komt het niet eens dicht in de buurt van de herdenking van Diana qua opkomst.
Rowe komt sowieso niet "haar aanwezigheid zou maar afleiden van Michael".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Komt een van zijn exen nu nog? Lisa Marie, Debbie Rowe?
Daarom hebben ze waarschijnlijk het ook zo lang stil gehouden dat het lichaam er zou zijn. Anders zou het te druk kunnen worden. Op CNN zeggen ze nu ook dat dat het bekend is geworden er veel meer mensen op het laatste moment nog toestromen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat het nog een beetje vol begint te stromen in LA. Anders komt het niet eens dicht in de buurt van de herdenking van Diana qua opkomst.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef Shitney het volgende:
Daar gaat hij dan, op weg naar zijn aller- aller- allerlaatste show.
Geniet er maar van, Michael. Dat doe ik hier ook.
2,5 miljard mensen (of meer), ik denk dat ze het wel gaan halen vandaag, maar 't is echt ongelooflijk veel.quote:
Ik denk dat als ze bij oma Katharine blijven, dat er voortdurend ooms, tantes, neefjes en nichtjes in de buurt zullen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Als je het zo ziet is er veel liefde in die familie tegenover de kinderen. Ik denk dat ze daar op zich goed zitten, maar helaas voor die kids zijn het nou niet echt mensen met een geschikte leeftijd voor kinderen. Diana Ross is ook al 137 jaar. Ik vraag me af waarom Janet zich niet opofferde om voor ze te zorgen. Ze is nog op een goede leeftijd en ook redelijk normaal.
Tuurlijk wel, FOX schijnt alleen maar te krakelen over de voogdij. Verstandige beslissing.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rowe komt sowieso niet "haar aanwezigheid zou maar afleiden van Michael".
As if..
de politie houd het tegen, anders had het wel gelukt hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
OMG ik hoorde net dat michael jackson dood isquote:Weet niet of het weer een roddel is maar hoorde net dat er op neverland mensen aan het werk zijn
quote:
Dat moet ik nog maar zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Rianne84 het volgende:
knap van die artiesten dat ze dat allemaal kunnen zingen.
Nou het lijkt wel of ze elk kan gaan huilen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef Maraca het volgende:
Zou Gail altijd zo praten of zijn dat de emoties?
Daar was ik bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
Overigens waren er meer mensen bijeen toen onze eigen knakworstvretende en bierzuipende Hazes de pijp uit ging.
Inderdaad, het had voor Amerikaanse begrippen best wel wat groter aangepakt mogen worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
Ik denk zomaar dat de service beste wel eens tegen kan gaan vallen.
Overigens waren er meer mensen bijeen toen onze eigen knakworstvretende en bierzuipende Hazes de pijp uit ging.
Beetje raar als je het mij vraagt, want Michael was toch wel groter dan Hazes, zeker wereldwijd zegmaar
Ik heb een stream van RTL maar dat is hetzelfde als die van CNN.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Dagonet het volgende:
Streamt de NOS nou CNN?
Dan is de keuze wel heel simpel
Met 30sec vertraging om live te ondertitelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Dagonet het volgende:
Streamt de NOS nou CNN?
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef ElizabethR het volgende:
Schitterend die beelden van de snelweg. Motoragent gaat vooruit om op de afslag het hele verkeer van de aansluitende weg stil te leggen. Wat een organisatie zeg.
Op zich niet zo gek, ze zullen geen eigen camera's hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Dagonet het volgende:
Streamt de NOS nou CNN?
Stadion van de basketbal club LA Lakersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit is live? Apollo?
http://edition.cnn.com/video/fb/facebook.html?stream=stream4
Kleinere hal dan de Arena, bewust. En op de bonnefooi naar de stad komen is zwaar ontmoedigd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
Joost Karhof is dan ook een mongool.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef aardappel het volgende:
Ik vind de presentator @ Ned3 maar een n00b
Daarom NED 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef matthijst het volgende:
Wat een fuckin kneus op 3
Mooi hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef Franneh het volgende:
Mooi gezicht die mensen op de brug vd snelweg
Dat ze zwaaien dan he, niet die fotografen
geeft nietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef bamby het volgende:
[..]
typte een beetje te snel.Neem me niet kwalijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze hebben het trouwens over 2,5 miljard kijkers wereldwijd![]()
Gister had het Dangerous concert een 840.000 kijkers, niet slecht voor een maandagavond en zeker gezien het een concert was
donequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Super!
Wil je nog 1 dingetje voor me doen?
Even de wiki link in de onderste zin in de OP wijzigen in:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Michael_Jackson&action=edit
Dan krijgt de volgende die de OP moet/mag doen meteen de goede kopieerdinges, zonder dat alles verkeerd gaat staan
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef beequeen het volgende:
Juist, CNN FTW. Alle andere zenders zijn een no go.
Ik zie het.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef yavanna het volgende:
Ndl 3 + diverse streams, nog meer en ik wordt gek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
Tan: "Gisteravond staat LA op z'n kop", RTL wordt het iig niet.
Ik heb NOS geprobeerd, die kop van die presentator, en die stem "JA! HIER KOMEN DE MENSEN NAAR BUITEN! EN HIER ZIEN WE de kist van *keel schraapt* michael jacksonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef beequeen het volgende:
Juist, CNN FTW. Alle andere zenders zijn een no go.
om de 5 min ofzoquote:
We zitten nog in de heli maat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef logicc123 het volgende:
wat een youtube kwaliteit zeg zijn er echt geen betere camera's voor zon grote happening beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |