Het tijdschrift? Ik kan morgen wel ff voor je kijken of ze nog hebben hier op het station. Hij kost 4,95.quote:
Zoals ik al eerder zei lijkt het alsof Jomanda ieder moment op kan komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Met die gekleurde spotjes enzo
Beetje kneuterig. Helemaal niet 'groots'.
Nee, CNN World wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Qwea het volgende:
ja hoi!
ned 3, is die ook live bij forest lawn?
Ik wil switchen naar tv:P
kutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, CNN World wel.
Ned. 3 begint pas om 18.30 uur.
Waarom staat de OP zo raar?
Het tv rijtje staat niet meer onder elkaar.
Dat zijn ze zelf ook nog aan het uitvogelen, de verslaggevers.quote:
Ik las ergens geruchten dat MJ misschien met een heli naar stapels wordt gebracht.... misschien met die heli?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn ze zelf ook nog aan het uitvogelen, de verslaggevers.
Het is allemaal gissen, alleen de familie weet hoe het precies zit.
Als je dat zou willen, héél graag! In de lokale boekhandels hebben ze hem hier niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het tijdschrift? Ik kan morgen wel ff voor je kijken of ze nog hebben hier op het station. Hij kost 4,95.
Dat was volgens CNN plan 2, voor als de motorcade problemen zou ondervinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las ergens geruchten dat MJ misschien met een heli naar stapels wordt gebracht.... misschien met die heli?
ja! is dat ook op tv?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ard/miMedia/insb.xml
Ik heb de mijne gister gekocht en toen hadden ze nog genoeg. Als ik het niet vergeet, neem ik er eentje voor je mee. Er staat een artikel in waarvan ik echt moest janken, heel mooi verwoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als je dat zou willen, héél graag! In de lokale boekhandels hebben ze hem hier niet meer.
Geen idee maar ik zit tot 20:00 uur op m'n werk dus moet het hier mee doenquote:
Je ziet het nu kaal, zonder licht etcetera. Dat scheelt straks een heleboel. Wat je met theaterlicht kunt doen grenst aan het ongelooflijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind het podium een beetje smakeloos uitzien
Even poepenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef Shitney het volgende:
Pff, dat commentaar mogen ze van mij wel achterwege laten. Kan het nou niet 1 dagje, 2 uurtjes gewoon alleen maar over mooie dingen van Michael Jackson gaan?
Dat programmaboekje was prachtig. Zagen jullie welke tekst er op de eerste pagina stond? Was volgens mij wat Janet bij BET zei "To you he was an icon, to me he was family" dat kon ik nog net lezen.
Oh jongens, ik heb gewoon pijn in mijn buik van de spanning.
Super!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Waar vind ik die?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |