quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
Zouden ze zijn hersens nog terug gestopt hebben?![]()
Nee, hij was geen moslim.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
Wordt hij trouwens als een moslim begraven ofwat?
Sorry, maar ik moest lachen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
Zouden ze zijn hersens nog terug gestopt hebben?![]()
http://mayor.lacity.org/PressRoom/PressReleases/LACITYP_005598quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef yavanna het volgende:
Typisch dat die burgemeester gewoon nog op vakantie is en head city counsil ( ofzoiets ). En dan die kosten ( 3.7 miljoen dollar ), daar zal het laatste ook nog niet over gezegd zijn.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Hebben jullie dat ook, van die momenten dat je denkt aan MJ in zijn kist en dat je gewoon niet kunt geloven dat hij binnen een paar uur onder de grond ligt en gewoon weg is. Weg uit deze wereld! Nooit meer Michael... Klinkt heel dramatisch, I know, maar het is nog zo onwerkelijk...
De auto's komen NU aan bij de begraafplaats.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Op CNN zeggen ze dat zijn lichaam al onderweg is naar Staples Centre....
Om alweer een privédienst te houden is wel veel. Gisteravond hadden ze ook al een herdenking en ik neem aan dan bij de begrafenis weer. Dat is wel wat overdreven. Op een gegeven moment weet je toch niks meer tegen zo'n lijk te zeggen?
Daar merkt MJ niks meer van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu dat ze zo aan het zeulen zijn met mj's lichaam.
Wat doet iedereen dan bij forest lawn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Op CNN zeggen ze dat zijn lichaam al onderweg is naar Staples Centre....
Om alweer een privédienst te houden is wel veel. Gisteravond hadden ze ook al een herdenking en ik neem aan dan bij de begrafenis weer. Dat is wel wat overdreven. Op een gegeven moment weet je toch niks meer tegen zo'n lijk te zeggen?
Dat weet niemand zeker.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef yavanna het volgende:
Ik wist niet dat ze Elvis zijn lijk eens hebben getracht te stelen.
De familie zou het ook zo even kunnen betalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://mayor.lacity.org/PressRoom/PressReleases/LACITYP_005598
Als er nog wat over blijft..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
De familie zou het ook zo even kunnen betalen.
Ik ook. Zou helemaal perfect zijn geweest. Niet voor alle fans, maar voor hem. Maar wie weet gebeurt dat nog wel. Als alle veilingen ed voorbij zijn is er misschien wel geld om Neverland weer terug te kopen en op te knappen. Maar konden ze dat niet op zo'n korte termijn regelen. Bij zijn erfenis die nu in handen van zijn oude managers is hoort ook (een deel van) Neverland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef Maddy_K het volgende:
Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat ze hem niet op Neverland begraven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |