De dochter van Michael Jackson kwam voor de microfoon op het podium heel dapper beginnen om te zeggen dat ze de wereld toch even wilde laten weten dat hij de allerliefste vader was. En brak toen in een hartverscheurend huilen uit.quote:
Jawel, maar bij ons hebben we nog geen echte alternatieven in huis, heb ik 't gevoel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Langzamerhand heb ik het gevoel dat je niet helemaal serieus bent.
Alternatief? Fruit, noten, yoghurt zonder toevoegingen of desnoods brood met pindakaas al is laatstgenoemde niet geweldig m.b.t slank worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jawel, maar bij ons hebben we nog geen echte alternatieven in huis, heb ik 't gevoel.
Augurk, boterham met pindakaas, stukje kip, rauwkost, bakje yoghurt, fruitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jawel, maar bij ons hebben we nog geen echte alternatieven in huis, heb ik 't gevoel.
Maar als ik dan 3 bakken joghurt en 3 strukken fruit leeg eet, is dat dan gezond?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alternatief? Fruit, noten, yoghurt zonder toevoegingen of desnoods brood met pindakaas al is laatstgenoemde niet geweldig m.b.t slank worden.![]()
Maar alternatieven zijn er natuurlijk altijd wel in huis, zeker gezondere.
Wat heb je vandaag gegeten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Maar als ik dan 3 bakken joghurt en 3 strukken fruit leeg eet, is dat dan gezond?
mijn ontbijt om 12 uur was 2 ciabattas met ham en kaas en oregano platgedruktquote:
Echt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
aaaaw
![]()
![]()
![]()
en@ MJ, want nu vervalt er een aflevering van NCIS
Bedankt, ik ben een newbie, hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Je menu is nog niet zo uitgebalanceerd. Ik mis vooral groente. En die hamburger kan je wel hebben qua kcal. Je moet ook zorgen dat je niet te weinig eet, want dan val je niet af. Bereken op deze site je BMR en onderhoud eens? http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm Formule van Harris-Benedict nemen. Dan weet je ongeveer wat je nodig hebt. En dan is het zaak je kcal zo gezond mogelijk binnen te krijgen,met een afgewogen plan. Kijk naar wat bij jou past. Je hebt hier groentepuristen, aanhangers van het vreet-je-vol-dieet, lowcarbers, highcarbers, taartenbakkers.... Het werkt voor iedereen anders. Maar de algemene deler is: gezond en genoeg.
er zijn normaal 2 NCIS afleveringen op dinsdag, maar ik had deze al gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt?Ik heb net wel een aflevering gekeken
. Zodra ik iets van MJ zie zap ik weg. Alles leuk en aardig, maar nu opeens was iedereen beste maatjes met hem, had je ze dezelfde vragen een week geleden moeten stellen. Heel erg voor zijn kinderen, die zullen achter hem gestaan hebben, maar van de rest van de wereld ben ik daar niet zo zeker van. En met de liedjes heb ik het nu wel gehad
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
Niet mekkeren. Mijn BMR is iets van 1350 en onderhoud iets minder dan 1800. Je moet minimaal 200 kcal meer eten als ik maximaal mag hebben. En je komt vandaag overigens lang niet aan de 2000 kcal, dus je kan er nog wel wat bij nemen. Als je structureel onder je BMR zit pleeg je roofbouw op je lichaam en val je niet af. Op korte termijn misschien wel (naast vet ook vooral spier volgens mij), maar op de lange termijn ben je echt slecht bezig.
Het is zo'n heerlijk programma maar ik heb/maak dr bijna nooit tijd voor. Vooral de seizoenen met Zivaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn normaal 2 NCIS afleveringen op dinsdag, maar ik had deze al geziendus ben maar verder gegaan met inpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |