quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
Hoe cool, ik heb weer 2 nieuwe huisgenootjes erbij sinds een uurtje of 3.
Zwerfbeestjes, morgen even langs de dierenarts om te kijken of ze gezond zijn enzo.
[ afbeelding ]
Alleen m'n vriendin weet het nog niet.
Ik vond die speech van Brooke Shields zo mooi. Moest ook echt een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
aaaaw
![]()
![]()
![]()
en@ MJ, want nu vervalt er een aflevering van NCIS
Watquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
Zwerfbeestjes, morgen even langs de dierenarts om te kijken of ze gezond zijn enzo.
[ afbeelding ]
Weet je wat ik me nou zo afvraag: waar was die man zijn inner circle toen de shit the fan raakte. Hebben jullie de dominees, de broers, de Brooks en de King III's ooit zien opdraven? Ik niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Miss_S het volgende:
Brooke en Jermaine waren wel even indrukwekkend........
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet je natuurlijk niet....ik neem aan dat je toen ook niet dagelijks bij MJ thuis zatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou zo afvraag: waar was die man zijn inner circle toen de shit the fan raakte. Hebben jullie de dominees, de broers, de Brooks en de King III's ooit zien opdraven? Ik niet...
Een beetje laat komt dit allemaal wel...
Wat een droppies!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar heb jij ze publiekelijk zien steunen? Hebben ze de media bestookt tot we er gek van werden om het voor hem op te nemen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:09 schreef Miss_S het volgende:
Dat weet je natuurlijk niet....ik neem aan dat je toen ook niet dagelijks bij MJ thuis zat
Maar goed die dingen kan je je altijd afvragen natuurlijk
En op de radio 1 op de 3 of 4 nummers MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het allemaal wat overdreven...
CNN, soit, moeten ze zelf weten, maar om in Nederland de hele programmering er voor om te gooien...![]()
Verwijs naar CNN en laat 't verder lekker met rust... ze zenden toch overal hetzelfde uit
of beperk het tot TMF/MTV ofzo
Waar is hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
Ik wil het ook zien! Maar ik zit hier..... En ik vind het super
[ afbeelding ]
Yups... en ik heb voor het eerst in 3 weken weer eens kippenvel!quote:
ik moet zeggen, dit vond ik ook heel mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups... en ik heb voor het eerst in 3 weken weer eens kippenvel!
Mijn buren hebben de tv nu zo hard staan dat ik mijn eigen radio niet kan horenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups... en ik heb voor het eerst in 3 weken weer eens kippenvel!
Oh, even een kleine egoistische baalbuiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oja die doet hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef Flaccid het volgende:
http://skoften.net/index/video/live_herdenking_michael_jackson deze dan?
Ik wil je niet ontmoedigen maar zo werkt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:30 schreef Flaccid het volgende:
Lol: Ik heb net gesport, voor ik ging sporten woog ik 85.7, nu 85.1 --> Ruim een halve kilo er af. Gaat prima.
Nee natuurlijk werkt 't zo niet. Dat gaat beetje bij beetje. Ik ben bijvoorbeeld ook eens in 1 nacht slapen 4 kilo afgevallen, dat vond ik echt sick.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen maar zo werkt het niet helemaal. Wat je kwijt bent zal voor een groot deel vocht zijn, je lichaam kan echt niet zo snel een halve kilo vet mobiliseren.
Goodbye: rot, zo'n baaldag.
voor beide: wat zij zegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen maar zo werkt het niet helemaal.Wat je kwijt bent zal voor een groot deel vocht zijn, je lichaam kan echt niet zo snel een halve kilo vet mobiliseren.
Goodbye: rot, zo'n baaldag.
Langzamerhand heb ik het gevoel dat je niet helemaal serieus bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:35 schreef Flaccid het volgende:
En ik moet nog iets eten, er liggen hamburgers klaar... Wat zal ik nemen? Heb harde honger!
In het tips voor een goddelijk lichaam-topic stond laatst dat je na het sporten eiwitten moet eten en geen koolhydraten als je vet wilt verbranden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:35 schreef Flaccid het volgende:
En ik moet nog iets eten, er liggen hamburgers klaar... Wat zal ik nemen? Heb harde honger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |