HOAX!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben Vincent, kom uit het idyllische Zoetermeer en in mijn vrije tijd ben ik FOK!gamescrew ()
Drommelsquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Jij stopt nooit, geen enkele kans. Dat staat in je contract wat na een dag crewschap stilzwijgend is ingegaan.
Kwalitiet post Edquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zijn ze gewoon voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef koei het volgende:
Ik vind 'm een beetje matig Edje... Sommige van die plaatjes had je hier al gepost
Die heb je natuurlijk allang opgeslagen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef koei het volgende:
Ik vind 'm een beetje matig Edje... Sommige van die plaatjes had je hier al gepost
Viktor!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef Gamer_V het volgende:
Als ik ooit stop met FOK!games komt dat doordat ik het zat ben dat jullie lutsers mijn naam gewoon niet willen weten.
Het is dat ik in Gouda woon en dat die mooie stad wat draaglijker maakt anders had het andersom geweest maar SLC...quote:
Is Breaking Benjamin niet wat lafjes voor je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker breaking benjamin luisterend, internettend naar de bus wandelen
Zover ik weet zijn er hier geen dooie gevallenquote:
Pis door z'n brievenbus!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef lkb9000 het volgende:
Nee Poit breaking benjamin is zoals jij het zo mooi zegt, K to the ONING!
Ik loop nu ongeveer langs reintjis huis, ik weet t niet meer precies
Er was er toch wel eentje beschoten ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn er hier geen dooie gevallen
Nee joh mallerd, dat was utrecht.quote:
Ik heb maar 1 album en ik weet niet hoe die heet, maar breath, evil angel en diary of jane staan er in ieder geval opquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Pis door z'n brievenbus!!
Ik ken alleen het album Saturate van ze en die is inderdaad. K to the FUCKING ONING!!!
Heb nu Medicate opstaan
Is niet dezelfdequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 album en ik weet niet hoe die heet, maar breath, evil angel en diary of jane staan er in ieder geval op
quote:Roodkapje loopt door het bos, vraagt de wolf:wat ga je doen?
Zegt roodkapje: m'n kut wassen in de beek.
Zegt de wolf: tering! Wat zijn die sprookjes veranderd!
EXTREEEEEEEEME!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:49 schreef lkb9000 het volgende:
En nu sta ik in de bus en hou me met 1hand vast, spanneeend hij rijdt best wild
Extreme met 1 e minder...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
En nu zit ik want er gingen wat mensen uitik rij achteruit, nog steeds erg extreme dus
Feauteaux terwijl je ze swaffelt!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef lkb9000 het volgende:
Wat een minderjarige sletjes in de bus zeg
Terugrennen dan slet!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ze zijn al weg en ik moet er over 50m uit, hoi hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |