HOAX!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben Vincent, kom uit het idyllische Zoetermeer en in mijn vrije tijd ben ik FOK!gamescrew ()
Drommelsquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Jij stopt nooit, geen enkele kans. Dat staat in je contract wat na een dag crewschap stilzwijgend is ingegaan.
Kwalitiet post Edquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zijn ze gewoon voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef koei het volgende:
Ik vind 'm een beetje matig Edje... Sommige van die plaatjes had je hier al gepost
Die heb je natuurlijk allang opgeslagen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef koei het volgende:
Ik vind 'm een beetje matig Edje... Sommige van die plaatjes had je hier al gepost
Viktor!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef Gamer_V het volgende:
Als ik ooit stop met FOK!games komt dat doordat ik het zat ben dat jullie lutsers mijn naam gewoon niet willen weten.
Het is dat ik in Gouda woon en dat die mooie stad wat draaglijker maakt anders had het andersom geweest maar SLC...quote:
Is Breaking Benjamin niet wat lafjes voor je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker breaking benjamin luisterend, internettend naar de bus wandelen
Zover ik weet zijn er hier geen dooie gevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |