Oke. Plaats ik dezelfde reactie gewoon opnieuw hoor. Iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...waarschijnlijk meegedelete met de andere verkapte tvp's.
Ik kijk nu niet meer zo nauwkeuriger, zeker als het om sommige users gaat. Stukje vertrouwen verspeeld heet dat. Dan krijg je niet meer het voordeel van de twijfel.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...waarschijnlijk meegedelete met de andere verkapte tvp's.
Ik kijk nu niet meer zo nauwkeuriger, zeker als het om sommige users gaat. Stukje vertrouwen verspeeld heet dat. Dan krijg je niet meer het voordeel van de twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef koei het volgende:
Bart, zit niet zo huilie te doen
Vroeger toen waren er helemaal geen TVP's in algemene topics. Toen postte men daar gewoon interessante nieuwtjes waar op gereageerd werd. En ja, die topics waren vele malen leuker dan de huidige reeksen. Ik ben gestopt met posten in die reeksen vanwege de enorme snelheid dat er (niet inhoudelijk) gepost wordt en omdat iedereen langs elkaar heen post. We hebben niet voor niets een slowchat topic natuurlijk! Hoe moeilijk is het nou om inhoudelijk te reageren?Aaaah, "vroegah" toen FOK! nog 300 userts in totaal hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart (en ik) snapt gewoon niet waarom er nu zo nadrukkelijk op die tvp's moet worden gebitched. Ik zie persoonlijk helemaal nooit zo veel 'tvp's '.
Vooral in het xbox sc zie ik die zooi ook niet en worden er vaak genoeg weetjes gepost. De mensen die hier juist zo lopen te bitchen dat "de rest" geen TVP's moet gebruiken zijn diegenen die nooit in de topics zelf komen. Kom op man,ga je nu notes uitdelen omdat er eens in de 20 posts iemand TVP neer zet? 3 letters? 1 postje extra?
Het is maar dat dit het GAM forum is zeg_________________
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef koei het volgende:
Bart, zit niet zo huilie te doen
Vroeger toen waren er helemaal geen TVP's in algemene topics. Toen postte men daar gewoon interessante nieuwtjes waar op gereageerd werd. En ja, die topics waren vele malen leuker dan de huidige reeksen. Ik ben gestopt met posten in die reeksen vanwege de enorme snelheid dat er (niet inhoudelijk) gepost wordt en omdat iedereen langs elkaar heen post. We hebben niet voor niets een slowchat topic natuurlijk! Hoe moeilijk is het nou om inhoudelijk te reageren?Die slowchat is pas een boevenbende en die gaat helemaal snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
zo maar even een topic:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaah, "vroegah" toen FOK! nog 300 userts in totaal had![]()
Bart (en ik) snapt gewoon niet waarom er nu zo nadrukkelijk op die tvp's moet worden gebitched. Ik zie persoonlijk helemaal nooit zo veel 'tvp's '.
Vooral in het xbox sc zie ik die zooi ook niet en worden er vaak genoeg weetjes gepost. De mensen die hier juist zo lopen te bitchen dat "de rest" geen TVP's moet gebruiken zijn diegenen die nooit in de topics zelf komen. Kom op man,ga je nu notes uitdelen omdat er eens in de 20 posts iemand TVP neer zet? 3 letters? 1 postje extra?
Het is maar dat dit het GAM forum is zeg_________________
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Wessiej het volgende:
NEVAH
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hoi! Ik kom even bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef wc-eend het volgende:
TvP
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:11 schreef Digixz het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef Yankee_One het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
TVP
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef Aivac het volgende:
TVP
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Jobba het volgende:
tvp
Dat zijn maar 5 tvp's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Tain het volgende:
[..]
zo maar even een topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De meeste mensen zijn zo dom als een dansend nijlpaard dus die hebben daar moeite mee en Ed en ik komen voor die mensen op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind het dat Chocobo gelijk heeft. Weg halen die zooi.
Ik lees af en toe is mee en ik vind het irritant.
De gene die nu schreeuwen dat het niet weg moet zitten hier allemaal al jaren.
het is toch niet zo moeilijk om een topic te bookmarken of terug te vinden, we zijn niet allemaal zo retarted als edwinnus en aquila
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn zo dom als een dansend nijlpaard dus die hebben daar moeite mee en Ed en ik komen voor die mensen op.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Nee door dat topic met die nootjes kan jij niet meer stuk bij mij.
Je staat zelfs in mijn sig Rickoquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOUJA EN IK DAN!? WORD IK HELEMAAL VERGETEN!?
Bovendien staan hier boven maar 5 tvp's hoor!wat pauperig!
Willen jullie Tweakers nadoen ofzo? Verwijder dan ook die sneue dagboek stukjes van wat je vandaag allemaal hebt gespeeld, want daar is ook niks inhoudelijks aan, gij paupers
Ga janken vent. Is dit een poging om een lintje te krijgen van de mods? Mensen die de bookmark functie gebruiken zijn retarted, dat werkt namelijk voor geen meter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind het dat Chocobo gelijk heeft. Weg halen die zooi.
Ik lees af en toe is mee en ik vind het irritant.
De gene die nu schreeuwen dat het niet weg moet zitten hier allemaal al jaren.
het is toch niet zo moeilijk om een topic te bookmarken of terug te vinden, we zijn niet allemaal zo retarted als edwinnus en aquila
quote:
Begrijpen jullie uberhaupt wel wat een tvp is? De post van RickoKun bijvoorbeeld in mijn post is ook gewoon een tvp ook al staat er geen tvp in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOUJA EN IK DAN!? WORD IK HELEMAAL VERGETEN!?
Bovendien staan hier boven maar 5 tvp's hoor!wat pauperig!
Willen jullie Tweakers nadoen ofzo? Verwijder dan ook die sneue dagboek stukjes van wat je vandaag allemaal hebt gespeeld, want daar is ook niks inhoudelijks aan, gij paupers
Definieer dan eens even helder voor mij wanneer een post nou precies een tvp is. Het is me namelijk nog niet duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Begrijpen jullie uberhaupt wel wat een tvp is? De post van RickoKun bijvoorbeeld in mijn post is ook gewoon een tvp ook al staat er geen tvp in.
- Geen inhoudelijke bijdrage.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
Definieer dan eens even helder voor mij wanneer een post nou precies een tvp is. Het is me namelijk nog niet duidelijk gemaakt.
Duidelijke definitie.quote:
Toch fijn dat de modjes lekker objectief en onbevooroordeeld zijnquote:- In jouw geval geen voordeel van de twijfel.
als je post gedelete is, weet je dat het niet goed was. Helder toch.quote:
Nooit gezegd dat ik dat was.quote:Toch fijn dat de modjes lekker objectief en onbevooroordeeld zijn
Mooi is datquote:
Nou, veel plezier met je lijstquote:Jij, Aquila, Edwinus en Rickodinges staan in elk geval op mijn shit-list.
verzuurde ex mod ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi is dat
[..]
Nou, veel plezier met je lijst
Oh nee hoor, als ik nog mod was had ik exact hetzelfde gereageerd.quote:
Bart, hoe vaak heeft in discussie gaan nou al iets opgeleverd? FOK! is geen democratie maar een dictatuur. De modjes zijn de baas van dit subforum, als zij iets besluiten dan gaat het zo gebeuren, hoe hoog of laag je ook springt. Net als dat in de tijd dat jij modje was topictitels zomaar werden veranderd. Elke mod heeft zijn eigen regels waar voor en tegenstanders van zijn. Zint het je niet dan zijn er nog genoeg andere gamefora waarbij je bij sommige vast wel een TVP mag plaatsen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als ik nog mod was had ik exact hetzelfde gereageerd.
En ik had zeker niet een post verwijderd uit het feedbacktopic hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |