Kuffour zei ook in 1976 geboren te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe komen mensen er trouwens bij dat hij 32 isOp Ajax.nl staat dat hij geboren is in 1982.
Negers zijn hetzelfde als honden. Ze zijn 9 jaar ouder dan wat er op hun paspoort staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe komen mensen er trouwens bij dat hij 32 isOp Ajax.nl staat dat hij geboren is in 1982.
Maar nu toch ook als je Obradovic nog wel haalt? Dan heb je een na alle waarschijnlijkheid dure Atouba op de bank zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk ook dat Obradovic nog wel kan komen. Misschien wilden ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Stel Obradovic wilde straks niet en Atouba tekent in de tussentijd voor één of andere Italiaanse club, dan ben je mooi de sjaak.
Die heeft zijn kans al eens gehad, maar een back maakt je geen kampioen, ik vind het iiig beter dan urby op de linksbackpositie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hadden we net zo goed De Cler kunnen oppikken. Die is nog Nederlands ook.
Als wij met een te dure Atouba op de bank wél kampioen worden en anders niet, hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Spougle het volgende:
[..]
Maar nu toch ook als je Obradovic nog wel haalt? Dan heb je een na alle waarschijnlijkheid dure Atouba op de bank zitten.
Afrikanen zijn toch altijd ouder?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat hadden ze ook met een mondeling akkoord kunnen doen. Atouba heeft zelf namelijk wel alle tijd om een werkgever te vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk ook dat Obradovic nog wel kan komen. Misschien wilden ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Stel Obradovic wilde straks niet en Atouba tekent in de tussentijd voor één of andere Italiaanse club, dan ben je mooi de sjaak.
Mee eens. In ieder geval is er een verdediger gehaald, dat is al iets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb zelf geen idee wat ik van hem moet vinden. Ik moet wel toegeven dat ik er meteen een Van Geel gevoel bij krijg, maar aan de andere kant kent Jol hem natuurlijk wel goed.
Ik denk trouwens niet dat Obradovic nu nog komt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Afrikanen zijn toch altijd ouder?![]()
![]()
![]()
![]()
Drogba loopt ook tegen de 60 aan en Adebayor heeft de titanic nog meegemaakt
Dat gerucht over Atouba hoorde je vanmorgen ook pas voor het eerst. Het ligt dus helemaal niet in de lijn van het huidige Ajax dat ze bezig zijn met Obradovic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef BoNi het volgende:
Onyewu zou ook al zo goed als rond zijn en ineens blijkt hij te hebben getekend bij Milan (die nota bene in nog geen enkel bericht in verband werden gebracht met Onyewu).
Wellicht heeft Obradovic Ajax allang laten weten niet te komen.
Jol in de zomer van vorig seizoen over Atouba, die bijna rond was met Newcastle.quote:The 26-year-old remains with the Bundesliga club and Jol admits he has some regrets about letting the Cameroonian leave White Hart Lane.
"I know Atouba from his time with Tottenham. We had another very good left-back in (Erik) Edman and Tim said to me that he wanted to go to Hamburg," Jol said. "When he played a good season here I thought perhaps I had made an error. He can still develop further. He is good in his own half but can still become better in the other half."
Deze is ook mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Negers zijn hetzelfde als honden. Ze zijn 9 jaar ouder dan wat er op hun paspoort staat.
[..]
Afrikanen zijn toch altijd ouder?![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het iets goedmaken als ze Seitaridis nou eindelijk transfervrij oppikken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben er iig best wel ziek van. Zo'n ongeleid projectiel heb je helemaal niet nodig.ker als je hier door Obradovic laat glippen..
Ik ook. Zie het ineens helemaal niet meer zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben er iig best wel ziek van. Zo'n ongeleid projectiel heb je helemaal niet nodig.ker als je hier door Obradovic laat glippen..
Jol zal wel weten wat hij doet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jol in de zomer van vorig seizoen over Atouba, die bijna rond was met Newcastle.
Overigens werd hij verder nog gelinkt aan Celtic, Wolves en Blackburn in juni, terwijl er ook Franse en Duitse clubs hem hadden willen hebben.
Net even met een vriend in Hamburg gebeld, daar zijn ze ook blij dat hij weg is. Maar hier is in ieder geval de overgrote meerderheid gelukkig met zijn komst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, die is natuurlijk beter dan Van der Wiel en Silva bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou het iets goedmaken als ze Seitaridis nou eindelijk transfervrij oppikken?
Ik heb die jongen eigenlijk al tijden niet meer zien spelen dus ik weet niet of je post nou sarcastisch is of niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk beter dan Van der Wiel en Silva bij elkaar..
Alsnog niet zo heel moeilijk, vorig seizoen hadden we de sterkste selectie uit de eredivisie totdat Huntelaar vertrok. Nu zijn er een hoop spelers van blessures terug gekomen en is Vermaelen ingewisseld voor deze nieuwe gast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Helemaal baas als we met een nog zwakker elftal als vorig seizoen kampioen worden.
Blij is overdreven, ik geef die jongen wel een kans.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Net even met een vriend in Hamburg gebeld, daar zijn ze ook blij dat hij weg is. Maar hier is in ieder geval de overgrote meerderheid gelukkig met zijn komst.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, ik ben voor een néger in elke linie. Nu nog een r@ndom néger oppikken bij Beveren voor wat body op het middenveld.²
Nee, ik ben bloedserieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb die jongen eigenlijk al tijden niet meer zien spelen dus ik weet niet of je post nou sarcastisch is of niet..
Ze zijn nog bezig met Obradovicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Idd, daarom zet ik mijn vraagtekens ook bij dat Obradovic-verhaal. Daar hoor je continue van alles overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef Blight het volgende:
Wat wel hoop geeft: er is haast geen woord gerept over die Atouba tot dat hij plots gecontracteerd werd. Wie weet waar ze nog mee bezig zijn.
Uit de Telegraafquote:Atouba is bij Ajax de opvolger van Thomas Vermaelen, die vorige maand voor 13 miljoen euro naar Arsenal vertrok. Ajax wil zich de komende weken graag met nog een verdediger en middenvelder versterken. De club wil aanvoerder Jeroen Verhoeven van FC Volendam als derde doelman aantrekken.
Daar hoop ik ook op. Een beetje hetzelfde scenario als Suarezquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat ik er keihard naast zit hoor en dat ik met het schaamrood op m'n kaken moet toegeven dat ik het verkeerd zag..
Maar ik ben bang van niet.
Dat hebben ze alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, ik ben voor een néger in elke linie.
Over hoeveel weken praten ze nou? 2 maanden geleden hadden ze het ook al over 'enkele weken'. Over 3 weken begint de competitie, en als je dan nog allerlei spelers moet gaan inpassen ben je te laat.quote:
Luque, Kuffour, Rommedahl kregen ook allemaal een kans. Was erg succesvol? En dan vindt men het hier vreemd dat sommigen liever een groot talent als Obradovic hadden zien komen. Liever een onervaren talent zoals Maxwell, Chivu en Zlatan dan een ouwe vent die je zo weer kan afschrijven tegen relatieve hoge kosten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blij is overdreven, ik geef die jongen wel een kans.
Ik hoop dat ze het bij het rechte eind hebben. Nog een verdediger zou echt uitstekend zijn. Daarnaast is Verhoeven natuurlijk gewoon ernstig cult.quote:
Ah, je leeft nog. Gelukkig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, ik ben voor een néger in elke linie. Nu nog een r@ndom néger oppikken bij Beveren voor wat body op het middenveld.²
Iemand van 27 bejaard noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Dvm86 het volgende:
We streven hard af op het Feyenoord niveau, daar zijn ook euforisch met de komst van bejaarden.
Maar elke speler is uniek. Nogal flauw om spelers op basis van voorgangers geen kans te geven. Overigens geldt ook niet per definitie dat Obradovic slaagt omdat Chivu en Maxwell dat ook deden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Luque, Kuffour, Rommedahl kregen ook allemaal een kans. Was erg succesvol?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Egamer het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Atouba naar de rechtsback gaat, en dat van der Wiel naar het centrum gaat. Dan is Obradovic voor de linksback positie.
Ogararu heeft het bijvoorbeeld niet geredquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar elke speler is uniek. Nogal flauw om spelers op basis van voorgangers geen kans te geven. Overigens geldt ook niet per definitie dat Obradovic slaagt omdat Chivu en Maxwell dat ook deden.
quote:
Geniaal toch.quote:
Wat ik een beetje lees en begrijp is dat Atouba een pure linksbeen isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Egamer het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Atouba naar de rechtsback gaat, en dat van der Wiel naar het centrum gaat. Dan is Obradovic voor de linksback positie.
Bij Ajax weet je het nooit hoor. Kan best nog wel eens zo gaan zijn, als Jol het niet ziet zitten in Oleguer.quote:
So true.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sulejmani met die bal op 2:20 met de fuckin buitenkant van zijn linkervoet wil ie hem in de rechterbovenhoek krullen. Misschien moet je er eerst even 30 ballen gewoon normaal in knallen, Mickey!
Inderdaad, ik heb ook liever een onervaren talent zoals toen Mitea, Manucharyan en Ogararu,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Luque, Kuffour, Rommedahl kregen ook allemaal een kans. Was erg succesvol? En dan vindt men het hier vreemd dat sommigen liever een groot talent als Obradovic hadden zien komen. Liever een onervaren talent zoals Maxwell, Chivu en Zlatan dan een ouwe vent die je zo weer kan afschrijven tegen relatieve hoge kosten.
We streven hard af op het Feyenoord niveau, daar zijn ook euforisch met de komst van bejaarden.
Hoe naïef om te denken dat iemand van 28-29 met kwaliteiten naar Ajax komtAls het Seedorf nou was...
Ik ga m'n billen vast trainen. Die gaan het zwaar hebben komend Europees seizoen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geniaal toch.![]()
Saai gaat het i.i.g. niet worden met hem.
Waarom zie ik niks anders dan een Oleguer die achteraan staat, achteraan loopt, z'n kuiten rekt rekt als een oude man, moeilijk kijken, schoenen oprapen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sulejmani met die bal op 2:20 met de fuckin buitenkant van zijn linkervoet wil ie hem in de rechterbovenhoek krullen. Misschien moet je er eerst even 30 ballen gewoon normaal in knallen, Mickey!
Ogararu was ook al 26 toen ie naar Ajax kwam he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook liever een onervaren talent zoals toen Mitea, Manucharyan en Ogararu,
Met de komst van deze kerel loop je in ieder geval niet het risico dat je er miljoenen aan verdiend he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook liever een onervaren talent zoals toen Mitea, Manucharyan en Ogararu,
Ow oke, maar ik hoop dat je mijn punt snapt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ogararu was ook al 26 toen ie naar Ajax kwam he.
Hoezo hij is transfervrij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Met de komst van deze kerel loop je in ieder geval niet het risico dat je er miljoenen aan verdiend he?
Godverdomme, inderdaad man. Om te kotsen dit.quote:
Maar werd wel gehaald als een "groot Roemeens talent" en "de toprechtsback van het Oostblok"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ogararu was ook al 26 toen ie naar Ajax kwam he.
Ja maar nu komt Obradovich waarschijnlijk niet! En dat is een wereldvoetballer aldus.. euh...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Godverdomme, inderdaad man. Om te kotsen dit.
Er zijn er misschien twee in dit hele topic die een fatsoenlijk oordeel over hem kunnen hebben. De rest leutert elkaar maar na aan de hand van een mening van één of andere chav van Tottenham, een forumreactie op HSV-fans en wat youtubefilmpjes. Jezus mina, stelletje wijven.
Martin Jol heeft natuurlijk nog nooit een fuck gepresteerd met een voetbalteam, maar ervaren forummer X weet wel effe te vertellen waar het allemaal aan schort. ZUCHT ZUCHT ZUCHT.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn er misschien twee in dit hele topic die een fatsoenlijk oordeel over hem kunnen hebben. De rest leutert elkaar maar na aan de hand van een mening van één of andere chav van Tottenham, een forumreactie op HSV-fans en wat youtubefilmpjes. Jezus mina, stelletje wijven.
Martin Jol heeft natuurlijk nog nooit een fuck gepresteerd met een voetbalteam, maar ervaren forummer X weet wel effe te vertellen waar het allemaal aan schort. ZUCHT ZUCHT ZUCHT.
quote:
Waarom haalt AC-Milan hem dan niet, die moeten toch verjongen. ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar nu komt Obradovich waarschijnlijk niet! En dat is een wereldvoetballer aldus.. euh...
Hmm...quote:Ajax wil zich de komende weken graag met nog een verdediger en middenvelder versterken.
En omdat Atouba komt, wordt het Europees dit jaar weer helemaal niks. Waarom gaan we eigenlijk nog? Het wordt toch weer kutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de kredietcrisis eigenlijk ook de schuld van Atouba is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En omdat Atouba komt, wordt het Europees dit jaar weer helemaal niks. Waarom gaan we eigenlijk nog? Het wordt toch weer kut
En hij kan leuk dansenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ook wel een Onyewu fysiek hoor.
Dat klopt dan niet, want 1. een 26-jarig iemand een talent noemen? en 2. hij is pas sinds 2005 international geworden (jaar voordat ie naar Ajax kwam).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar werd wel gehaald als een "groot Roemeens talent" en "de toprechtsback van het Oostblok"
Aldus euuuhhh 95% hier die ook geen flauw benul heeft wie die gozer precies is maar iedereen leutert Daggla weer na. En dan geloof ik Daggla op z'n woord dat 'ie het een wereldvoetballer vindt, het gaat me erom dat bijna niemand enig idee heeft wat de kwaliteiten van de spelers zijn maar er wordt hier alweer om het hardst gejankt over tyfusjol, 5e plek, wanbeleid, blind=kut etc etc. Wat een kippenhok soms.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar nu komt Obradovich waarschijnlijk niet! En dat is een wereldvoetballer aldus.. euh...
Alsof mensen iets zoeken om op te zeiken... Je zou er haast Feyenoord supporter van worden, weet je tenminste zeker dat je kan kankeren op je club...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aldus euuuhhh 95% hier die ook geen flauw benul heeft wie die gozer precies is maar iedereen leutert Daggla weer na. En dan geloof ik Daggla op z'n woord dat 'ie het een wereldvoetballer vindt, het gaat me erom dat bijna niemand enig idee heeft wat de kwaliteiten van de spelers zijn maar er wordt hier alweer om het hardst gejankt over tyfusjol, 5e plek, wanbeleid, blind=kut etc etc. Wat een kippenhok soms.
En het leuke is, stel dat we straks Obradovic nog vastleggen dan worden we de komende 3 jaar kampioen en pakken we de UEFA Cupquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Alsof mensen iets zoeken om op te zeiken... Je zou er haast Feyenoord supporter van worden, weet je tenminste zeker dat je kan kankeren op je club...
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef JSR het volgende:
Atouba gaat een grote verrassing worden.
Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.
Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.
Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.
Degelijk verdedigen is ook geen youtube-materiaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Bij Oleguer waren er ook allemaal youtubes van de ene blunder na de andere toch? Dat is uiteindelijk ook wel meegevallen.
Laten we het nu maar afwachten. Bovendien heb ik nog geen een blunder van Atouba gezien. Het zijn allemaal gevaarlijke, rare fratsen die nog goed aflopen ook.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef JSR het volgende:
Atouba gaat een grote verrassing worden.
Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.
Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.
Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |