Dat lijkt me niet de basisopstelling voor dit seizoenquote:Vermoedelijke opstelling Ajax tegen WKE
nieuws Door: Redactie op 7 jul 2009
Vermoedelijke opstelling Ajax tegen WKEAjax speelt vanavond in Emmen tegen de amateurkampioen WKE. Ajaxlife.nl was vanochtend bij de training en zag dat een elftal Ajacieden in de Bloemenbeek was achtergebleven. Met enig voorbehoud kunnen we stellen dat deze spelers vanavond in de basis staan. De opstelling: Stekelenburg, Silva, Wielaert, Alderweireld, Anita, Kennedy, De Jong, Lindgren, Rommedahl, Cvitanich en Zeegelaar.
Deed 'ie in en tegen Werder ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de basisopstelling voor dit seizoen.
Anita op linksback!
Ik zie hem echt liever niet op linksback hoor...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Deed 'ie in en tegen Werder ook.
Superanita kan alles, behalve koppen.
Ik hoop dat die komt alleen al voor die acties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je met deze opstelling nog steeds niet van een paar amateurs kan winnen, weet ik het ook niet meer. Al zal het mij niks verbazen natuurlijkquote:
Onbegrijpelijk dat die gasten uberhaupt nog bij de selectie zitten. Echt... ik verbaas me er elk jaar weer over.quote:
Misschien brouwt Magical Jol er nog wat van..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die gasten uberhaupt nog bij de selectie zitten. Echt... ik verbaas me er elk jaar weer over.
quote:Dagboek De Lutte (4): Bodul wil zich laten zien
Ajax begon dinsdagmorgen om elf uur aan de tweede training van de dag. Na de ochtendlijke bosloop trainden de Ajacieden nu op het veld van sv De Lutte. Darko Bodul onderging de oefenvormen met plezier, want hij heeft een duidelijk doel voor ogen.
Onder leiding van Michael Lindeman deed de groep, minus de beoogde basisspelers voor het oefenduel met WKE die in het hotel achterbleven om daar in de speciaal ingerichte fitnessruimte te werken, een uitgebreide serie kracht- en balansoefeningen. Na zo’n 25 minuten volgde een onderdeel passen en aannemen.
Toen was het tijd voor Martin Jol om zijn team bij elkaar te roepen en van tactische aanwijzingen te voorzien. De trainers formeerden een team dat van achteruit moest opbouwen, via twee centrale verdedigers, twee backs en drie middenvelders. Indien de opbouw slaagde, mocht de eenzame spits op doel afwerken. Een team bestaande uit twee aanvallers en drie middenvelders moest de opbouw verstoren. Jol hamerde voortdurend op de details en voorzag zijn manschappen van veel aanwijzingen.
Een oefeningen met inspelen, kaatsen en afwerken op de goal was het volgende onderdeel. De speler die het eerste drie goals op zijn naam had, mocht zich de winnaar van de oefening noemen. En nog was de training niet voorbij. Tussen en langs allerlei poortjes en hoedjes moesten de Ajacieden draaien, keren en sprinten.
Darko Bodul kwam tevreden kijkend van het trainingsveld af. De spits oogt fit en wil zich in de kijker spelen bij de nieuwe trainer. ,,Het is voor mij de eerste keer in De Lutte en ik heb het naar mijn zin hier’’, aldus Bodul. ,,Ik train heel hard, want ik wil me laten zien. Ik probeer me in de basis te spelen of op zijn minst bij de selectie te komen.’’
De aanvaller klaagt niet over het zware trainingsprogramma dat Ajax afwerkt. Integendeel: ,,Het hoort erbij dat het zwaar is. We willen zo hoog mogelijk eindigen dit seizoen, dus moeten we er voor werken. De trainer praat veel met ons, we weten wat er van ons verwacht wordt. Ik voel me fit en hoop dat het met het team en met mij persoonlijk allemaal goed komt.’’
Doe maar een Hertog Jannetje dan. Zuip ik ze op en pis ik ze keihard in het urinoir.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:16 schreef Silaz het volgende:
[..]
Misschien brouwt Magical Jol er nog wat van..
Mooie foto's weer, ook op AjaxLifequote:
Bij dergelijke foto's mis je toch deze man wel.quote:
Dat snap ik ook niet. Het woordje 'onkunde' staat nog net niet op die smalbehaarde kruin van Kennedy getattoëerd. Verkoop ze nou gewoon, betrek ze in een ruil, maar stel ze niet meer op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die gasten uberhaupt nog bij de selectie zitten. Echt... ik verbaas me er elk jaar weer over.
Urzaiz was de baas van de wereld, ik mis hem wel. Het blijft ook eeuwig jammer dat hij nooit een goal heeft kunnen maken bij Ajax. Of Jong Ajax. Ik weet niet eens of hij überhaupt wel eens op de trainig heeft gescoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef DirkScheringa het volgende:
[..]
Bij dergelijke foto's mis je toch deze man wel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urzaiz was de baas van de wereld, ik mis hem wel. Het blijft ook eeuwig jammer dat hij nooit een goal heeft kunnen maken bij Ajax. Of Jong Ajax. Ik weet niet eens of hij überhaupt wel eens op de trainig heeft gescoord.
Alleen Ogararu was toch enigzins gescout?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef Nashje het volgende:
[..]. Was wel een leuke vent inderdaad. Schitterend ook hoe Van Geel ooit bij hem terecht is gekomen. 0,0 scoutingwerk geweest. Heel de periode Van Geel overigens.
Nee geloof het niet, werd Ajax aangeboden dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Alleen Ogararu was toch enigzins gescout?
Omdat Sorin z'n knieen kapot waren/zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef Sethje het volgende:
Die Atouba haha dat is echt een kluns man. Ik snapte bij HSV nooit waarom hij de voorkeur kreeg boven Sorin af en toe.
Ik mis 'm ook, die ouwe dibbes. Hij stond daar altijd met zo'n blik alsof ie de last van de hele wereld met zich mee moest zeulen, beetje voor zich uit te turen. Zo'n slimme, aardige vent maar hahaha, als je 'm dan in het veld zag. Zo'n logge olifant over de steppe, PLOF PLOF PLOF.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urzaiz was de baas van de wereld, ik mis hem wel. Het blijft ook eeuwig jammer dat hij nooit een goal heeft kunnen maken bij Ajax. Of Jong Ajax. Ik weet niet eens of hij überhaupt wel eens op de trainig heeft gescoord.
Ook zo'n mooi moment was die wedstrijd tegen VVV (dacht ik). Hij mocht gaan warmlopen want er moest iets geforceerd worden. Hij trekt zijn jasje uit, en staat klaar om erin te komen. Maakt Huntelaar op dat moment een doelpunt, mocht hij weer gaan zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zou zo fantastisch zijn geweest als 'ie per ongeluk in die laatste playoffwedstrijd tegen Twente de 1-0 had gemaakt. Dan was het gewoon de grootste Held van dit decennium geweest. Nu blijft het toch een klein beetje een treurig verhaal.
Jol is per definitiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef rompompom het volgende:
Zo te lezen doet Jol veel opbouw oefeningen, dat is mooi.
Je weet het mooi te verwoorden altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik mis 'm ook, die ouwe dibbes. Hij stond daar altijd met zo'n blik alsof ie de last van de hele wereld met zich mee moest zeulen, beetje voor zich uit te turen. Zo'n slimme, aardige vent maar hahaha, als je 'm dan in het veld zag. Zo'n logge olifant over de steppe, PLOF PLOF PLOF.
Ach, treurige verhalen hebben ook zijn charme. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat we dit seizoen nog geen tragikomische Spanjaard hebben aangetrokken. Waar blijft de nieuwe Juanfran, Roger of Urzaiz?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
Het zou zo fantastisch zijn geweest als 'ie per ongeluk in die laatste playoffwedstrijd tegen Twente de 1-0 had gemaakt. Dan was het gewoon de grootste Held van dit decennium geweest. Nu blijft het toch een klein beetje een treurig verhaal.
Je vergeet Luquequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je weet het mooi te verwoorden altijd.![]()
[..]
Ach, treurige verhalen hebben ook zijn charme. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat we dit seizoen nog geen tragikomische Spanjaard hebben aangetrokken. Waar blijft de nieuwe Juanfran, Roger of Urzaiz?
5 minuten na dat gesprek belde Berlusconi of een van zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef dndiek het volgende:
Toch mooi dat bericht in de Telegraaf dat Onyewu volgens zijn zaakwaarnemers eind volgende week een keuze zo maken
Luque is niet echt cult. Althans niet in dezelfde mate als Urzaiz of Roger.quote:
Dat is waar, maar wel tragikomisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Luque is niet echt cult. Althans niet in dezelfde mate als Urzaiz of Roger.
Het mooie aan Spanjaarden is dat ze altijd zo'n treurige, dromerige of bescheten blik in hun ogen hebben. Altijd kijken ze van 'oh waarom overkomt mij dit nuuuu'. Misschien komt het omdat hun wenkbrauwen vaak doorlopen. Luque heeft dat ook, maar die is wel minder cult dan Urzaiz. Juanfran was de enige uitzondering, die keek altijd als een downie zo blij. Oleguer kan ook zo intens onbegrijpend kijken als 'ie weer een mannetje laat lopen. 'huh que pasa?'quote:
Ah de balletjes waren weer warm.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax uit naar AGOVV voor de beker.
Jong Ajax uit naar AZ!
Echt? Zekers dat is in mijn woonplaats, weet je wanneer de kaart verkoop start?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jong Ajax uit naar AZ!
Het is net 4 minuten bekend Versteeg, ik denk dat daar momenteel nog niet heel veel duidelijkheid over is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:21 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Echt? Zekers dat is in mijn woonplaats, weet je wanneer de kaart verkoop start?
Ben trouwens al heel lang mijn SCC kwijt, heb je die nodig om kaarten te bestellen?
Want?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Afrikaanse verdedigers in de Eredivisie, ik ben helemaal voor.
+10000000, ik raak echt op tilt van al die mongolen die hier als mongolen lopen te postenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Silenus het volgende:
Het ergste wat we nu eigenlijk kunnen doen is om op een fucking internetforum als een kip zonder kop te gaan kakelen alsof het einde der tijden is aangebroken. Mensen, doe toch eens in godsnaam effe rustig.
Owuchu Oguyi (thank god, ik hoef nu tenminste niet weer 100 keer te kijken of ik die naam wel goed spel) gaat naar AC Milan ipv Ajax en direct eindigt Ajax weer op plekkie zeven. Ik ben blij (*klopklop*) dat Zeikstraal nummer één nu naar de Tour de France aan het kijken is de komende drie weken.
Ik word zo moe van dat negatieve gelul hier, dag in dag uit. Niemand heeft ook maar énig idee hoe men bij Ajax naar aankopen kijkt, wat ze doen, wat ze bieden, want niks lekt uit. Man, wacht nu toch gewoon eens af, het is 7 juli. Die aankopen gaan echt niet sneller omdat we nu ineens allemaal in capslock gaan typen en er wat rode smilies achter plempen hoor.
Maargoed, vanavond tegen een stel Drentse kampjoekels, ik ben benieuwd! Om 7u bosloop gehad, om 11u een training, dus ik verwacht bepaald geen dubbele cijfers vanavond. Ze worden in ieder geval lekker afgebeuld, en dat is p-r-i-m-a.
Af en toe een doldrieste actie. Atouba is daar zeker geschikt voor. Beetje Afrika-cup taferelen zeg maar. (daarom is dat ook zo leuk om te volgen)quote:
We zien de 'godvers' en 'kankers' wel weer tegemoet zodra we geen kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
+10000000, ik raak echt op tilt van al die mongolen die hier als mongolen lopen te posten
En terecht!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zien de 'godvers' en 'kankers' wel weer tegemoet zodra we geen kampioen zijn geworden
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat voor tekening zou ie hebben gemaakt?
ja ik verveel me
Boeien dat komt dan wel, laten we nou gewoon ff afwachten en niet allemaal gaan janken dat ze Onyewu bijv mislopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zien de 'godvers' en 'kankers' wel weer tegemoet zodra we geen kampioen zijn geworden
Er zullen wel meer mensen naar Jong Ajax gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jong Ajax uit naar AZ!
Ik ga ze gewoon alletweequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mensen naar Jong Ajax gaan![]()
aangezien er maar 100 mensen in het kleine uitvakje kunnen ( al geven ze wellicht weer een hele tribune weg of bouwen ze er weer 1 bij , moet eigenlijk wel )
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Thimothée Atouba Essama. De verdediger is afkomstig van Hamburger SV en tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van twee seizoenen, tot en met 30 juni 2011. In de overeenkomst is een optie opgenomen voor nog twee seizoenen, tot en met 30 juni 2013.
Atouba werd geboren op 17 februari 1982 in Yaoundé, Kameroen. De verdediger speelde voor zijn komst naar Amsterdam 83 competitieduels voor het Duitse HSV. Daarvoor kwam hij in Engeland uit voor Tottenham Hotspur en speelde hij bij de Zwitserse clubs FC Basel en Xamax Neuchatel. In zijn geboorteland Kameroen kwam Atouba uit voor Union Douala. Inmiddels speelde de 27-jarige speler 40 keer voor het nationale elftal van Kameroen.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:52 schreef dndiek het volgende:
Had Atouba nog een contract bij HSV of niet?
Dat is Blind al een paar weken niet meer hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Nashje het volgende:
De laatste goochelaars zijn nog niet weg en de nieuwe is alweer binnen.
Als dit betekent dat Obradovic afketst... echt... mag Blind van mij per direct optiefen als TD. Sowieso een waardeloze functie voor hem.
Hij combineert toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is Blind al een paar weken niet meer hoor.
Lijkt me sterk dat Obra nog komt, of ze willen 2 linksbacks hebben(wat niet ondenkbaar is)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Nashje het volgende:
De laatste goochelaars zijn nog niet weg en de nieuwe is alweer binnen.
Als dit betekent dat Obradovic afketst... echt... mag Blind van mij per direct optiefen als TD. Sowieso een waardeloze functie voor hem.
Zit te wachten dat hij ze middelvinger opsteekt nadat ie uitgefloten word bij een wissel, denk dat ie dan beter niet meer terug kan komen op de Toekomstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef koningdavid het volgende:
Welkom Atouba, saai gaat het niet worden i.i.g.
Hopen op het beste dan maar.
niet zo negatief man!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Echt, wat een kut aankoop. Fuck off Jol.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is Blind al een paar weken niet meer hoor.
http://www.nu.nl/sport/19(...)steren-bij-ajax.htmlquote:Danny Blind gaat hoofdtrainer Jol assisteren bij Ajax
Uitgegeven: 28 mei 2009 16:53
Laatst gewijzigd: 28 mei 2009 21:20
AMSTERDAM - Danny Blind keert terug op het trainingsveld van Ajax. De oud-aanvoerder van de Amsterdamse club is komend seizoen assistent van de nieuwe hoofdtrainer Martin Jol.
Hij combineert de functie met zijn huidige rol als technisch manager.
Blind volgde in het voorjaar van 2005 Ronald Koeman op als hoofdtrainer van Ajax. Hij moest in de zomer van 2006 het veld ruimen voor Henk ten Cate.
Nee, Jol heeft het voor het zeggen; Danny en Cock helpen hem daarbij en Van den Boog geeft het definitieve ja.quote:
quote:Damjanac en Stevic liggen met elkaar overhoop. Ik weet nog niet wat dit betekent voor een eventuele transfer Atletico / Ajax.
Heb nog ook niets gehoord vanuit Belgrado.
Geen stress hoor, gewoon een lekkere pivo inschenken?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Echt, wat een kut aankoop. Fuck off Jol.
Misschien nu Urby heeft gezegd dat de linksback positie verleden tijd is voor hem dat er toch 2 komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Obra nog komt, of ze willen 2 linksbacks hebben(wat niet ondenkbaar is)
Dan is ie toch geen TD met volle bevoegdheid? Net als Van Basten beslist Jol als uiteindelijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)steren-bij-ajax.html
I told you so met Atoubaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede aankoop jongens , gaan jullie wel plezier aan beleven.
Sarcasme of serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede aankoop jongens , gaan jullie wel plezier aan beleven.
Voordeel is ook wel dat Jol hem kent.
waarom niet. Atouba heeft geen transfersom gekost. Ik heb vertrouwen in Jol. En het wordt echt geen Leonard ofzo hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Obra nog komt, of ze willen 2 linksbacks hebben(wat niet ondenkbaar is)
Ja joh, ze zien het gelijk allemaal zo negatief in! We worden heus wel kampioen hoor jongens, heusquote:
Ik ben het gewoon zat. Al die tiefus afdankertjes elk jaar. Er was gewoon een zóveel betere optie beschikbaar, gaan ze voor deze Kuffour look-a-likequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef navigator het volgende:
De tering gasten, geef die gozert eerst eens een eerlijke kans.
Als hij straks tijdens Ajax - Kakkies De Guzman de eerste ring in beukt weet ik zeker dat de hele Arena staat te juichen
Die middelvinger schijnt toch ook met racistische reacties te maken te hebben gehad? Dat zal bij Ajax niet gebeuren verwacht ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zit te wachten dat hij ze middelvinger opsteekt nadat ie uitgefloten word bij een wissel, denk dat ie dan beter niet meer terug kan komen op de Toekomst
Echt he, wat een domme kortzichtigheid, ongelooflijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Rhapsody het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Op basis van de youtube-filmpjes kun je er weinig over zeggen denk ik.
Typisch dat volgens sommige het halve bestuur nu al weer weg mag. Zo komen we er wel
Mompelt iets over van gobbel..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die middelvinger schijnt toch ook met racistische reacties te maken te hebben gehad? Dat zal bij Ajax niet gebeuren verwacht ik.
Bij Sno mag het wel en bij deze kerel weer niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef jna het volgende:
3 youtube filmpjes en de jongen mag al opkankeren.
Kuffour was al 43 jaar toen hij bij ajax kwam. Atouba hopelijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Al die tiefus afdankertjes elk jaar. Er was gewoon een zóveel betere optie beschikbaar, gaan ze voor deze Kuffour look-a-like.
Dit vind ik ook weer overdreven, het is gewoon een beer en soms heb je die nodig. Je weet helemaal niet of hij perse voor de basis is gehaald of voor de breedte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Al die tiefus afdankertjes elk jaar. Er was gewoon een zóveel betere optie beschikbaar, gaan ze voor deze Kuffour look-a-like.
De Belastingdienst moet ook nog worden afbetaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo gaat de 10 miljoen van Vermaelen regelrecht de kluis in, gegrendeld en wel.
Obradovic maakt ons in z'n eentje kampioen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Dvm86 het volgende:![]()
![]()
Fijne eerste aankoop. Stelletje debielen.
Als Obradovic niet gehaald wordt, dan verandert er helemaal niets aan dit team.
Ik ga er dan ook van uit dat er 2 linksbacks komen als vervanging van Vermaelen en Schilder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dit vind ik ook weer overdreven, het is gewoon een beer en soms heb je die nodig. Je weet helemaal niet of hij perse voor de basis is gehaald of voor de breedte.
Atouba is geen 27 verwacht ik hoor...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuffour was al 43 jaar toen hij bij ajax kwam. Atouba hopelijk niet.
Idd, Obradovic wordt nu al als een Verlosser gezien, terwijl eigenlijk niemand de beste man ooit heeft gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Obradovic maakt ons in z'n eentje kampioen?!
Nee, gast. Maar die gast heeft talent en is niet een of andere 3e rangs fucking houthakker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof je Obradovic zo vaak hebt zien spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Dvm86 het volgende:
Jij moet ook is kappen met dat trieste gejank.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Dvm86 het volgende:![]()
![]()
Fijne eerste aankoop. Stelletje debielen.
Inderdaad, die gast is minstens 32 al ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Atouba is geen 27 verwacht ik hoor...
Ja, echt hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gast, maak je ff belachelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Bestuur en Jol kunnen wel weer inpakken, nu komt Obradovic zeker ook niet, alleen deze doldwaze mongool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We leren het nooit, we halen alleen middelmaat of slechter![]()
![]()
quote:Sarpong denkt na over Ghanese nationale ploeg
07/07/2009 15:45
De Ghanese voetbalbond verwacht binnenkort van Ajacied Jeffrey Sarpong te horen of hij in de toekomst wil uitkomen voor het Afrikaanse land. Sarpong heeft de Nederlandse nationaliteit, maar Ghanese roots.
'Hij heeft ons gezegd dat hij gevraagd is, maar heeft de bond nog geen antwoord heeft gegeven', aldus een woordvoerder van Ajax. 'Jeffrey denkt er dus nog over na.'
Het benaderen van Sarpong past in het beleid van de Ghanese bond met het oog op het WK 2010. De Afrikanen staan er goed voor in de kwalificatiereeks en lijken op weg naar de mondiale eindronde.
In Zuid-Afrika wil Ghana goed voor de dag komen en daarom werd behalve Sarpong al eerder ook Mario Balotelli, het grote talent van Internazionale, gepolst voor de nationale ploeg. Balotelli heeft Ghanese ouders, maar andersom ook een Italiaans paspoort.
Eerder vond Ghana Kevin Prince Boateng van Tottenham Hotspur wel bereid om voortaan voor The Black Stars uit te komen. De Duitser is eigendom van de Spurs en kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor Borussia Dortmund. Net als Sarpong liggen ook zijn roots in Ghana.
Dat werd van Ogararu ook gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nee, gast. Maar die gast heeft talent en is niet een of andere 3e rangs fucking houthakker.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuffour was al 43 jaar toen hij bij ajax kwam. Atouba hopelijk niet.
Ik wil je nog wel eens horen als hij Beerens voorbij wil spelen en de bal kwijt raakt.quote:
Die gast kan inderdaad zonder ook maar 1 keer aangesproken te worden door Amsterdam lopen, maar hier wordt er over hem gesproken alsof ie aankomend seizoen de gouden schoen wint.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, Obradovic wordt nu al als een Verlosser gezien, terwijl eigenlijk niemand de beste man ooit heeft gezien
Hey ik zie het wel in hem zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef RayMania het volgende:
Deze topics voeg ik echt toe aan mijn bookmarks, zodat veel mensen belachelijk gemaakt kunnen worden.
Over een half jaar staat 90% weer vooraan te dansen met "ik heb het altijd al zien zitten in Atouba".
Dan denk ik dat jij bij de 100 - 90 = 10% hoort.quote:
Staat er in die glazen bol van jou ook of ik die derde ster op mijn shirt kan naaien in april 2010??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel eens horen als hij Beerens voorbij wil spelen en de bal kwijt raakt.
Hij kan ook geen fatsoenlijke voorzet geven en hij lijkt me nou ook geen aardige geschikte kerel. En als hij meer dan 1,8miljoen per jaar verdiend..
Oh dus omdat het een beer is heb je 'm nodig? Hou toch op man. Achterin heb je helemaal niet per definitie een beer nodig. Als je het maar gewoon verdedigend kan oplossen. Dit is zo'n type dat door het midden gaat uitverdedigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dit vind ik ook weer overdreven, het is gewoon een beer en soms heb je die nodig. Je weet helemaal niet of hij perse voor de basis is gehaald of voor de breedte.
Eens. Iedereen denkt dat wat uit servie komt moet wel goed zijn. Allemaal leuk die talenten maar een beer met routine is ook niet mis. plus er is nog steeds geld beschikbaar (hopelijk)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
Het is ook nooit goed, was het Obradovid geworden en hij zou in zijn eerste wedstrijd bij een schouderduwtje omgaan schreeuwt iedereen om een beer van een verdediger.
Het ontbrak Ajax de afgelopen jaren aan bikkels achterin, welnu, die heb je met deze gast wel in huis gehaald.
Daarbij kan hij ook nog echt wel een beetje ballen dus ik zie geen enkele reden om hem nu al af te slachten.
En hij was ook nog eens gratis dus zijn er zeker munten voor nog 1 a 2 aankopen.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Omdat Atouba dik moet gaan verdienen en Obradovic ook genoeg centen moet kosten...zoveel geld ga je niet uitgeven voor die positie lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:14 schreef jna het volgende:
Waarom zou Obradovic niet meer komen?
Er zijn 2 spelers voor de linksback positie vertrokken, waarom zouden er niet 2 terug komen?
Doe mij er ook maar bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij bij de 100 - 90 = 10% hoort.
Nu niet meer, helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:13 schreef navigator het volgende:
[..]
Staat er in die glazen bol van jou ook of ik die derde ster op mijn shirt kan naaien in april 2010??
Waarop lijkt het dan allemaal dat t de nieuwe Luque is? En hij is 1 seizoen zwaar geblesseerd geweest en dan ben je ineens altijd geblesseerd??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Dit lijkt in alles op een nieuwe Luque. Heb je de kans om een supertalent aan je te binden, die heeeeeeel graag wil komen.
Komen ze met zo'n has-been die vaak geblesseerd is.
bron VIquote:Hij haalde de limiet niet tijdens een conditietest, stak zijn middelvinger op naar het HSV-publiek, kwam te laat terug van de Afrika Cup en lag overhoop met het bestuur van de club.
Jol bleef echter gecharmeerd van Atouba en heeft hem nu toegevoegd aan de selectie van de Amsterdammers.
WTF Dudequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb wel vertrouwen dat Jol niet zomaar iemand koopt. En Obradovic ken ik persoonlijk helemaal niet net als de meeste hier dus kan moeilijk zeggen wie beter is. Wel goed dat er iemand komt met wat body en ervaring. Ik hoop wel dat het een goede verdediger is en niet zo eentje die heel flegmatiek en nonchalant verdedigd.
Montana had wel opvallende woorden in het afgelopen topicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit lijkt in alles op een nieuwe Luque. Heb je de kans om een supertalent aan je te binden, die heeeeeeel graag wil komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.
Jol moet en wil kampioen worden; waarom zou je dan het risico nemen met een 20 jarig talent voor 5 a 6 miljoen; als je een jongen die je al een paar seizoenen kent en mee hebt gewerkt op kan halen voor alleen het salaris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Komen ze met zo'n has-been die vaak geblesseerd is.
Doe fuckin normaal manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Bestuur en Jol kunnen wel weer inpakken, nu komt Obradovic zeker ook niet, alleen deze doldwaze mongool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We leren het nooit, we halen alleen middelmaat of slechter![]()
![]()
Er was wel meer aan de hand hoor.. Was verdwenen na de Africa cup, haalde een test niet, zocht ruzie met z'n eigen supporters etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarop lijkt het dan allemaal dat t de nieuwe Luque is? En hij is 1 seizoen zwaar geblesseerd geweest en dan ben je ineens altijd geblesseerd??
Gek he als je door je eigen supporters als aap wordt uitgejoeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er was wel meer aan de hand hoor.. Was verdwenen na de Africa cup, haalde een test niet, zocht ruzie met z'n eigen supporters etc.
Zo'n type heb je niets aan.
Waarom werd ie dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als je door je eigen supporters als aap wordt uitgejoeld.
Je ziet toch zelf hoe die eruit zietquote:
Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen. Ik blijf voorstander van de strategie om jong talent zoals Zlatan, Chivu, Maxwell en nu Obradovic naar Ajax te halen, in tegenstelling tot de voorstanders van Luque, Rommedahl, Kuffour en nu deze gast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, ik heb Obradovic vaak genoeg zien spelen waaronder een hele wedstrijd in het stadion.
Hij was een soort Maxwell V2, en dan verdedigend beter.
Die komt niet. Geld is op. Anders kan ik het niet begrijpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop toch dat ze Abradovich nog wel halen. Die Atouba zal nationaal best ok zijn maar een europees toptalent dat naar Ajax wil ( een vd weinigen nog) moeten ze nooit laten lopen
HSV wilde wel met hem verder maar hij wilde zelf niet bijtekenenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:27 schreef N.i.c.k het volgende:
en zou er misschien een reden hebben bestaan waarom HSV niet verder met hem wilde ?
Misschien is er een reden waarom de Spurs niet verder wilden met hem? Misschien is er een reden waarom iemand op die leeftijd naar Ajax komt? Spelers die namelijk een beetje klasse hebben komen tegenwoordig op die leeftijd niet meer naar Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:27 schreef N.i.c.k het volgende:
en zou er misschien een reden hebben bestaan waarom HSV niet verder met hem wilde ?
Bron? Volgens mij werd hij gewoon uitgefloten omdat hij al weken liep te kloten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als je door je eigen supporters als aap wordt uitgejoeld.
Er waren wel een paar oe oe oe geluidjes bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij werd hij gewoon uitgefloten omdat hij al weken liep te kloten.
Oh dus bij HSV gaan ze elke neger uitjoelen die hun veld betreed?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij witter is dan wijlen Michael Jackson.
Naja hij is natuurlijk al 32 of 33. Die spelers komen wel naar Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Misschien is er een reden waarom de Spurs niet verder wilden met hem? Misschien is er een reden waarom iemand op die leeftijd naar Ajax komt? Spelers die namelijk een beetje klasse hebben komen tegenwoordig op die leeftijd niet meer naar Ajax.
Demel en Castelen nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dus bij HSV gaan ze elke neger uitjoelen die hun veld betreed?
Dan wel ja, maar nu zie ik het echt niet zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Obradovic moet nog komen, dan ben ik voor de linksback positie wel gerust.
Oke dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Verhaal
Spurs supporters waren in ieder geval heel blij met hem.
Geen transfersom, maar wel minimaal 3,6 mln aan salaris in twee jaar. Plus fee van makelaar, dus een kleine vier mln ben je wel kwijt aan die gozer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
waarom niet. Atouba heeft geen transfersom gekost. Ik heb vertrouwen in Jol. En het wordt echt geen Leonard ofzo hoor.
Dan hadden we net zo goed De Cler kunnen oppikken. Die is nog Nederlands ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:34 schreef The_Coach het volgende:
Wees blij dat we nu weer een linksback hebben
Ach ja, Spurs..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Spurs supporters waren in ieder geval heel blij met hem.
Ik denk dat je Obradovic met de komst van Atouba kan wegstrepen. Dat is nog wel de grootste aderlating voor Ajax vind ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Obradovic moet nog komen, dan ben ik voor de linksback positie wel gerust.
Kuffour zei ook in 1976 geboren te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe komen mensen er trouwens bij dat hij 32 isOp Ajax.nl staat dat hij geboren is in 1982.
Negers zijn hetzelfde als honden. Ze zijn 9 jaar ouder dan wat er op hun paspoort staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe komen mensen er trouwens bij dat hij 32 isOp Ajax.nl staat dat hij geboren is in 1982.
Maar nu toch ook als je Obradovic nog wel haalt? Dan heb je een na alle waarschijnlijkheid dure Atouba op de bank zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk ook dat Obradovic nog wel kan komen. Misschien wilden ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Stel Obradovic wilde straks niet en Atouba tekent in de tussentijd voor één of andere Italiaanse club, dan ben je mooi de sjaak.
Die heeft zijn kans al eens gehad, maar een back maakt je geen kampioen, ik vind het iiig beter dan urby op de linksbackpositie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hadden we net zo goed De Cler kunnen oppikken. Die is nog Nederlands ook.
Als wij met een te dure Atouba op de bank wél kampioen worden en anders niet, hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Spougle het volgende:
[..]
Maar nu toch ook als je Obradovic nog wel haalt? Dan heb je een na alle waarschijnlijkheid dure Atouba op de bank zitten.
Afrikanen zijn toch altijd ouder?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat hadden ze ook met een mondeling akkoord kunnen doen. Atouba heeft zelf namelijk wel alle tijd om een werkgever te vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk ook dat Obradovic nog wel kan komen. Misschien wilden ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Stel Obradovic wilde straks niet en Atouba tekent in de tussentijd voor één of andere Italiaanse club, dan ben je mooi de sjaak.
Mee eens. In ieder geval is er een verdediger gehaald, dat is al iets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb zelf geen idee wat ik van hem moet vinden. Ik moet wel toegeven dat ik er meteen een Van Geel gevoel bij krijg, maar aan de andere kant kent Jol hem natuurlijk wel goed.
Ik denk trouwens niet dat Obradovic nu nog komt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Afrikanen zijn toch altijd ouder?![]()
![]()
![]()
![]()
Drogba loopt ook tegen de 60 aan en Adebayor heeft de titanic nog meegemaakt
Dat gerucht over Atouba hoorde je vanmorgen ook pas voor het eerst. Het ligt dus helemaal niet in de lijn van het huidige Ajax dat ze bezig zijn met Obradovic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef BoNi het volgende:
Onyewu zou ook al zo goed als rond zijn en ineens blijkt hij te hebben getekend bij Milan (die nota bene in nog geen enkel bericht in verband werden gebracht met Onyewu).
Wellicht heeft Obradovic Ajax allang laten weten niet te komen.
Jol in de zomer van vorig seizoen over Atouba, die bijna rond was met Newcastle.quote:The 26-year-old remains with the Bundesliga club and Jol admits he has some regrets about letting the Cameroonian leave White Hart Lane.
"I know Atouba from his time with Tottenham. We had another very good left-back in (Erik) Edman and Tim said to me that he wanted to go to Hamburg," Jol said. "When he played a good season here I thought perhaps I had made an error. He can still develop further. He is good in his own half but can still become better in the other half."
Deze is ook mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Negers zijn hetzelfde als honden. Ze zijn 9 jaar ouder dan wat er op hun paspoort staat.
[..]
Afrikanen zijn toch altijd ouder?![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het iets goedmaken als ze Seitaridis nou eindelijk transfervrij oppikken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben er iig best wel ziek van. Zo'n ongeleid projectiel heb je helemaal niet nodig.ker als je hier door Obradovic laat glippen..
Ik ook. Zie het ineens helemaal niet meer zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben er iig best wel ziek van. Zo'n ongeleid projectiel heb je helemaal niet nodig.ker als je hier door Obradovic laat glippen..
Jol zal wel weten wat hij doet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jol in de zomer van vorig seizoen over Atouba, die bijna rond was met Newcastle.
Overigens werd hij verder nog gelinkt aan Celtic, Wolves en Blackburn in juni, terwijl er ook Franse en Duitse clubs hem hadden willen hebben.
Net even met een vriend in Hamburg gebeld, daar zijn ze ook blij dat hij weg is. Maar hier is in ieder geval de overgrote meerderheid gelukkig met zijn komst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, die is natuurlijk beter dan Van der Wiel en Silva bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou het iets goedmaken als ze Seitaridis nou eindelijk transfervrij oppikken?
Ik heb die jongen eigenlijk al tijden niet meer zien spelen dus ik weet niet of je post nou sarcastisch is of niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk beter dan Van der Wiel en Silva bij elkaar..
Alsnog niet zo heel moeilijk, vorig seizoen hadden we de sterkste selectie uit de eredivisie totdat Huntelaar vertrok. Nu zijn er een hoop spelers van blessures terug gekomen en is Vermaelen ingewisseld voor deze nieuwe gast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Helemaal baas als we met een nog zwakker elftal als vorig seizoen kampioen worden.
Blij is overdreven, ik geef die jongen wel een kans.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Net even met een vriend in Hamburg gebeld, daar zijn ze ook blij dat hij weg is. Maar hier is in ieder geval de overgrote meerderheid gelukkig met zijn komst.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, ik ben voor een néger in elke linie. Nu nog een r@ndom néger oppikken bij Beveren voor wat body op het middenveld.²
Nee, ik ben bloedserieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb die jongen eigenlijk al tijden niet meer zien spelen dus ik weet niet of je post nou sarcastisch is of niet..
Ze zijn nog bezig met Obradovicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Idd, daarom zet ik mijn vraagtekens ook bij dat Obradovic-verhaal. Daar hoor je continue van alles overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:54 schreef Blight het volgende:
Wat wel hoop geeft: er is haast geen woord gerept over die Atouba tot dat hij plots gecontracteerd werd. Wie weet waar ze nog mee bezig zijn.
Uit de Telegraafquote:Atouba is bij Ajax de opvolger van Thomas Vermaelen, die vorige maand voor 13 miljoen euro naar Arsenal vertrok. Ajax wil zich de komende weken graag met nog een verdediger en middenvelder versterken. De club wil aanvoerder Jeroen Verhoeven van FC Volendam als derde doelman aantrekken.
Daar hoop ik ook op. Een beetje hetzelfde scenario als Suarezquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat ik er keihard naast zit hoor en dat ik met het schaamrood op m'n kaken moet toegeven dat ik het verkeerd zag..
Maar ik ben bang van niet.
Dat hebben ze alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, ik ben voor een néger in elke linie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |