Oh dus omdat het een beer is heb je 'm nodig? Hou toch op man. Achterin heb je helemaal niet per definitie een beer nodig. Als je het maar gewoon verdedigend kan oplossen. Dit is zo'n type dat door het midden gaat uitverdedigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dit vind ik ook weer overdreven, het is gewoon een beer en soms heb je die nodig. Je weet helemaal niet of hij perse voor de basis is gehaald of voor de breedte.
Eens. Iedereen denkt dat wat uit servie komt moet wel goed zijn. Allemaal leuk die talenten maar een beer met routine is ook niet mis. plus er is nog steeds geld beschikbaar (hopelijk)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
Het is ook nooit goed, was het Obradovid geworden en hij zou in zijn eerste wedstrijd bij een schouderduwtje omgaan schreeuwt iedereen om een beer van een verdediger.
Het ontbrak Ajax de afgelopen jaren aan bikkels achterin, welnu, die heb je met deze gast wel in huis gehaald.
Daarbij kan hij ook nog echt wel een beetje ballen dus ik zie geen enkele reden om hem nu al af te slachten.
En hij was ook nog eens gratis dus zijn er zeker munten voor nog 1 a 2 aankopen.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Omdat Atouba dik moet gaan verdienen en Obradovic ook genoeg centen moet kosten...zoveel geld ga je niet uitgeven voor die positie lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:14 schreef jna het volgende:
Waarom zou Obradovic niet meer komen?
Er zijn 2 spelers voor de linksback positie vertrokken, waarom zouden er niet 2 terug komen?
Doe mij er ook maar bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij bij de 100 - 90 = 10% hoort.
Nu niet meer, helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:13 schreef navigator het volgende:
[..]
Staat er in die glazen bol van jou ook of ik die derde ster op mijn shirt kan naaien in april 2010??
Waarop lijkt het dan allemaal dat t de nieuwe Luque is? En hij is 1 seizoen zwaar geblesseerd geweest en dan ben je ineens altijd geblesseerd??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Dit lijkt in alles op een nieuwe Luque. Heb je de kans om een supertalent aan je te binden, die heeeeeeel graag wil komen.
Komen ze met zo'n has-been die vaak geblesseerd is.
bron VIquote:Hij haalde de limiet niet tijdens een conditietest, stak zijn middelvinger op naar het HSV-publiek, kwam te laat terug van de Afrika Cup en lag overhoop met het bestuur van de club.
Jol bleef echter gecharmeerd van Atouba en heeft hem nu toegevoegd aan de selectie van de Amsterdammers.
WTF Dudequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb wel vertrouwen dat Jol niet zomaar iemand koopt. En Obradovic ken ik persoonlijk helemaal niet net als de meeste hier dus kan moeilijk zeggen wie beter is. Wel goed dat er iemand komt met wat body en ervaring. Ik hoop wel dat het een goede verdediger is en niet zo eentje die heel flegmatiek en nonchalant verdedigd.
Montana had wel opvallende woorden in het afgelopen topicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit lijkt in alles op een nieuwe Luque. Heb je de kans om een supertalent aan je te binden, die heeeeeeel graag wil komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.
Jol moet en wil kampioen worden; waarom zou je dan het risico nemen met een 20 jarig talent voor 5 a 6 miljoen; als je een jongen die je al een paar seizoenen kent en mee hebt gewerkt op kan halen voor alleen het salaris?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Komen ze met zo'n has-been die vaak geblesseerd is.
Doe fuckin normaal manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Bestuur en Jol kunnen wel weer inpakken, nu komt Obradovic zeker ook niet, alleen deze doldwaze mongool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We leren het nooit, we halen alleen middelmaat of slechter![]()
![]()
Er was wel meer aan de hand hoor.. Was verdwenen na de Africa cup, haalde een test niet, zocht ruzie met z'n eigen supporters etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarop lijkt het dan allemaal dat t de nieuwe Luque is? En hij is 1 seizoen zwaar geblesseerd geweest en dan ben je ineens altijd geblesseerd??
Gek he als je door je eigen supporters als aap wordt uitgejoeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er was wel meer aan de hand hoor.. Was verdwenen na de Africa cup, haalde een test niet, zocht ruzie met z'n eigen supporters etc.
Zo'n type heb je niets aan.
Waarom werd ie dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als je door je eigen supporters als aap wordt uitgejoeld.
Je ziet toch zelf hoe die eruit zietquote:
Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen. Ik blijf voorstander van de strategie om jong talent zoals Zlatan, Chivu, Maxwell en nu Obradovic naar Ajax te halen, in tegenstelling tot de voorstanders van Luque, Rommedahl, Kuffour en nu deze gast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, ik heb Obradovic vaak genoeg zien spelen waaronder een hele wedstrijd in het stadion.
Hij was een soort Maxwell V2, en dan verdedigend beter.
Die komt niet. Geld is op. Anders kan ik het niet begrijpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:21 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop toch dat ze Abradovich nog wel halen. Die Atouba zal nationaal best ok zijn maar een europees toptalent dat naar Ajax wil ( een vd weinigen nog) moeten ze nooit laten lopen
HSV wilde wel met hem verder maar hij wilde zelf niet bijtekenenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:27 schreef N.i.c.k het volgende:
en zou er misschien een reden hebben bestaan waarom HSV niet verder met hem wilde ?
Misschien is er een reden waarom de Spurs niet verder wilden met hem? Misschien is er een reden waarom iemand op die leeftijd naar Ajax komt? Spelers die namelijk een beetje klasse hebben komen tegenwoordig op die leeftijd niet meer naar Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:27 schreef N.i.c.k het volgende:
en zou er misschien een reden hebben bestaan waarom HSV niet verder met hem wilde ?
Bron? Volgens mij werd hij gewoon uitgefloten omdat hij al weken liep te kloten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als je door je eigen supporters als aap wordt uitgejoeld.
Er waren wel een paar oe oe oe geluidjes bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij werd hij gewoon uitgefloten omdat hij al weken liep te kloten.
Oh dus bij HSV gaan ze elke neger uitjoelen die hun veld betreed?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij witter is dan wijlen Michael Jackson.
Naja hij is natuurlijk al 32 of 33. Die spelers komen wel naar Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Misschien is er een reden waarom de Spurs niet verder wilden met hem? Misschien is er een reden waarom iemand op die leeftijd naar Ajax komt? Spelers die namelijk een beetje klasse hebben komen tegenwoordig op die leeftijd niet meer naar Ajax.
Demel en Castelen nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dus bij HSV gaan ze elke neger uitjoelen die hun veld betreed?
Dan wel ja, maar nu zie ik het echt niet zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Obradovic moet nog komen, dan ben ik voor de linksback positie wel gerust.
Oke dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Verhaal
Spurs supporters waren in ieder geval heel blij met hem.
Geen transfersom, maar wel minimaal 3,6 mln aan salaris in twee jaar. Plus fee van makelaar, dus een kleine vier mln ben je wel kwijt aan die gozer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
waarom niet. Atouba heeft geen transfersom gekost. Ik heb vertrouwen in Jol. En het wordt echt geen Leonard ofzo hoor.
Dan hadden we net zo goed De Cler kunnen oppikken. Die is nog Nederlands ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:34 schreef The_Coach het volgende:
Wees blij dat we nu weer een linksback hebben
Ach ja, Spurs..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Spurs supporters waren in ieder geval heel blij met hem.
Ik denk dat je Obradovic met de komst van Atouba kan wegstrepen. Dat is nog wel de grootste aderlating voor Ajax vind ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Obradovic moet nog komen, dan ben ik voor de linksback positie wel gerust.
Kuffour zei ook in 1976 geboren te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe komen mensen er trouwens bij dat hij 32 isOp Ajax.nl staat dat hij geboren is in 1982.
Negers zijn hetzelfde als honden. Ze zijn 9 jaar ouder dan wat er op hun paspoort staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Hoe komen mensen er trouwens bij dat hij 32 isOp Ajax.nl staat dat hij geboren is in 1982.
Maar nu toch ook als je Obradovic nog wel haalt? Dan heb je een na alle waarschijnlijkheid dure Atouba op de bank zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk ook dat Obradovic nog wel kan komen. Misschien wilden ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Stel Obradovic wilde straks niet en Atouba tekent in de tussentijd voor één of andere Italiaanse club, dan ben je mooi de sjaak.
Die heeft zijn kans al eens gehad, maar een back maakt je geen kampioen, ik vind het iiig beter dan urby op de linksbackpositie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hadden we net zo goed De Cler kunnen oppikken. Die is nog Nederlands ook.
Als wij met een te dure Atouba op de bank wél kampioen worden en anders niet, hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Spougle het volgende:
[..]
Maar nu toch ook als je Obradovic nog wel haalt? Dan heb je een na alle waarschijnlijkheid dure Atouba op de bank zitten.
Afrikanen zijn toch altijd ouder?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat hadden ze ook met een mondeling akkoord kunnen doen. Atouba heeft zelf namelijk wel alle tijd om een werkgever te vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef BoerBert het volgende:
Ik denk ook dat Obradovic nog wel kan komen. Misschien wilden ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Stel Obradovic wilde straks niet en Atouba tekent in de tussentijd voor één of andere Italiaanse club, dan ben je mooi de sjaak.
Mee eens. In ieder geval is er een verdediger gehaald, dat is al iets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb zelf geen idee wat ik van hem moet vinden. Ik moet wel toegeven dat ik er meteen een Van Geel gevoel bij krijg, maar aan de andere kant kent Jol hem natuurlijk wel goed.
Ik denk trouwens niet dat Obradovic nu nog komt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Afrikanen zijn toch altijd ouder?![]()
![]()
![]()
![]()
Drogba loopt ook tegen de 60 aan en Adebayor heeft de titanic nog meegemaakt
Dat gerucht over Atouba hoorde je vanmorgen ook pas voor het eerst. Het ligt dus helemaal niet in de lijn van het huidige Ajax dat ze bezig zijn met Obradovic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:42 schreef BoNi het volgende:
Onyewu zou ook al zo goed als rond zijn en ineens blijkt hij te hebben getekend bij Milan (die nota bene in nog geen enkel bericht in verband werden gebracht met Onyewu).
Wellicht heeft Obradovic Ajax allang laten weten niet te komen.
Jol in de zomer van vorig seizoen over Atouba, die bijna rond was met Newcastle.quote:The 26-year-old remains with the Bundesliga club and Jol admits he has some regrets about letting the Cameroonian leave White Hart Lane.
"I know Atouba from his time with Tottenham. We had another very good left-back in (Erik) Edman and Tim said to me that he wanted to go to Hamburg," Jol said. "When he played a good season here I thought perhaps I had made an error. He can still develop further. He is good in his own half but can still become better in the other half."
Deze is ook mooi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Negers zijn hetzelfde als honden. Ze zijn 9 jaar ouder dan wat er op hun paspoort staat.
[..]
Afrikanen zijn toch altijd ouder?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |