abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70853838
Vandaag weer 2 gesprekken gehad. Eerste gesprek was een beetje mwah/jah. W&S bedrijf dat een vacature van het net geplukt had. Toevallig iets passends dat ik zelf over het hoofd gezien heb, dus op zich wel prettig. Gesprek zelf was echter een beetje mat.
Gesprek vanmiddag was een tweede gesprek voor een baan die ik wel heel erg ambieer. Werd met 3 man tegenover me geconfronteerd. Eentje zat in het vorige gesprek erbij, dat was wel prettig maar die had weinig te melden jammer genoeg. De andere 2 overvleugelden hem bijna volledig en ik werd getest of ik niet te hoog was opgeleid voor die functie en of ik niet zsm weer ergens anders mijn heil ging zoeken. Tsja, kun je daar een dergelijk clubje wijzen op andere gedachten zien te brengen....was niet makkelijk. Hopelijk wordt het wat, maar heb er niet het volle vertrouwen in.
pi_70854084
Net een hele mail met CV, motivatie en voorbeelden gestuurd naar de RUG in Groningen. Ze zochten een 3D modelleur, nou dat heb ik 3 jaar gedaan en heb ik ongeveer 10 jaar ervaring in. Ik kreeg de kriebels al en dacht wow, ideale baan! Kreeg binnen een half uur de reactie dat deze vacature per abuis nog online stond, maar dat ze al iemand anders hadden aagesteld.
pi_70854184
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:08 schreef JDx het volgende:
Net een hele mail met CV, motivatie en voorbeelden gestuurd naar de RUG in Groningen. Ze zochten een 3D modelleur, nou dat heb ik 3 jaar gedaan en heb ik ongeveer 10 jaar ervaring in. Ik kreeg de kriebels al en dacht wow, ideale baan! Kreeg binnen een half uur de reactie dat deze vacature per abuis nog online stond, maar dat ze al iemand anders hadden aagesteld.
Jeetje, dat is kut zeg..
pi_70854212
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:00 schreef Osramp het volgende:
Vandaag weer 2 gesprekken gehad. Eerste gesprek was een beetje mwah/jah. W&S bedrijf dat een vacature van het net geplukt had. Toevallig iets passends dat ik zelf over het hoofd gezien heb, dus op zich wel prettig. Gesprek zelf was echter een beetje mat.
Gesprek vanmiddag was een tweede gesprek voor een baan die ik wel heel erg ambieer. Werd met 3 man tegenover me geconfronteerd. Eentje zat in het vorige gesprek erbij, dat was wel prettig maar die had weinig te melden jammer genoeg. De andere 2 overvleugelden hem bijna volledig en ik werd getest of ik niet te hoog was opgeleid voor die functie en of ik niet zsm weer ergens anders mijn heil ging zoeken. Tsja, kun je daar een dergelijk clubje wijzen op andere gedachten zien te brengen....was niet makkelijk. Hopelijk wordt het wat, maar heb er niet het volle vertrouwen in.
Klinkt toch wel redelijk positief. Spannend!
pi_70854434
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:11 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Klinkt toch wel redelijk positief. Spannend!
HEEL POSITIEF ZELFS!!!!!!!!
Werd net al gebeld! Dinsdag beginnen, en dit is wel een van een de banen die ik graag wilde hebben. De dame van H/R gaat met vakantie, en wil nog even voor het groot verlof alles geregeld hebben.
Ik word technisch/commercieel helpdesk medewerker.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:31:42 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70854936
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:18 schreef Osramp het volgende:

[..]

Werd net al gebeld! Dinsdag beginnen, en dit is wel een van een de banen die ik graag wilde hebben. De dame van H/R gaat met vakantie, en wil nog even voor het groot verlof alles geregeld hebben.
Supergaaf! Gefeliciteerd .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70855345
Wow, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! Wat zal jij een leuk weekend hebben.
pi_70855635
Ik krijg trouwens net de derde afwijzing van vandaag in m'n mailbox. En elke keer dezelfde poep-reden. "Je hebt voornamelijk ervaring met functie A, dus je komt niet in aanmerking voor functie B." Dus ik moet de rest van m'n leven werkzaam blijven in functie A, terwijl daar nu nauwelijks werk in te vinden is? Zucht...
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:25:25 #84
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70860208
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:18 schreef Osramp het volgende:

[..]

Feli
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator vrijdag 10 juli 2009 @ 20:25:36 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_70860217
voor Osramp

voor Cehaa, we zitten in hetzelfde schuitje nog steeds... ik had ook mijn derde afwijzing in twee dagen in mn mailbox
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70861185
Yeahhh, Osramp heeft een baan!!!!

Ik kreeg net een kutbericht van het UWV... vandaag ontvangen via post: we hebben je aanvraag WW op 4 juni binnen gekregen, helaas konden we je niet bereiken, we ontvangen graag nog een aantal gegevens van je (meer dan een maand later), zo gauw als we alle stukken binnen hebben hoor je binnen 4!!! weken de hoogte en duur van je uitkering. Pfff... zat stiekem al te hopen dat het er binnenkort op stond, want geld is rond de 20ste wel op...
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:19:49 #87
262025 TheTraveller
With double L
pi_70861670
Hey wel grappig dat we allemaal ongeveer een soortgelijke baan zoeken. Ik wil ook de (grafi) media in
De concurrentie is moordend

Man o man wat wil ik toch graag stoppen met mijn huidige werk en gewoon een gaan reizen ofzo tot dat de creditcrisis is overgewaaid. Ik heb geen zin om tig sollicitaties te doen bij bedrijven die mij bijvoorbeeld nu niet aan willen nemen en misschien in de toekomst wel. Lijkt mij zo raar om meerdere malen bij 1 bedrijf te solliciteren.
Just passing by
pi_70862345
[quote]Op vrijdag 10 juli 2009 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
voor Osramp
/quote]
Iedereen bedankt voor de felicitaties
Wel heb ik ietsje op de zaken vooruit gelopen, dinsdag moet ik het contract gaan tekenen. Of ik dezelfde dag al start met werken weet ik niet. Zou aan de ene kant wel grappig zijn om pas 1 Augustus te beginnen, maar het maakt me eigenlijk ook niet uit. Het enige is dat ze op 1 dag tijd zich nog zouden kunnen bedenken.....maar die zorg is klein. Ik zag de vacature via een W&S bedrijf verschijnen, maar die is nu al van het net af, terwijl die vanmorgen om 11:30 nog erop stond. Geeft toch aan dat ze de juiste keus gemaakt hebben
pi_70862516
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:00 schreef JDx het volgende:
Yeahhh, Osramp heeft een baan!!!!

Ik kreeg net een kutbericht van het UWV... vandaag ontvangen via post: we hebben je aanvraag WW op 4 juni binnen gekregen, helaas konden we je niet bereiken, we ontvangen graag nog een aantal gegevens van je (meer dan een maand later), zo gauw als we alle stukken binnen hebben hoor je binnen 4!!! weken de hoogte en duur van je uitkering. Pfff... zat stiekem al te hopen dat het er binnenkort op stond, want geld is rond de 20ste wel op...
Denk eraan dat het UWV 4 weken nodig heeft om de zaakjes te regelen. Maar na het indienen van je aanvraag, moet je eigenlijk op tijd van 1 week gebeld worden. Ze willen dan alle gegevens rond je ontslag en je laatste 12-14 loonstroken in kopie hebben. Maar je moet meestal een voorschot krijgen: http://www.uwv.nl/particu(...)ngevraagd/index.aspx
pi_70862635
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:53 schreef Ceehaa het volgende:
Ik krijg trouwens net de derde afwijzing van vandaag in m'n mailbox. En elke keer dezelfde poep-reden. "Je hebt voornamelijk ervaring met functie A, dus je komt niet in aanmerking voor functie B." Dus ik moet de rest van m'n leven werkzaam blijven in functie A, terwijl daar nu nauwelijks werk in te vinden is? Zucht...
Veel werkzoekenden en weinig banen te verdelen. Werkgevers hebben dus de mensen voor het uitzoeken en ze grijpen elk negatief puntje aan om je af te kunnen wijzen. Ik ben al eens afgewezen omdat de werkgever de reisafstand van 100km te ver vond. Die dacht dat ik daar toch binnen afzienbare tijd tabak van zou hebben en dan iets anders zou zoeken. Daarom werd ik afgewezen terwijl ik 100% paste op de functie, en dat werd ook toegegeven.
En ervaring lijkt tegenwoordig wel harder te tellen dan opleiding en interesse.
pi_70869987
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:52 schreef Osramp het volgende:

[..]

Veel werkzoekenden en weinig banen te verdelen. Werkgevers hebben dus de mensen voor het uitzoeken en ze grijpen elk negatief puntje aan om je af te kunnen wijzen.
Eerlijk gezegd heb ik wegens 1 incidentje een strafblad de komende 6 jaar, kunnen ze dat ook opvragen???
pi_70869991
Alleen als het van belang voor je baan is(beveiliger, etc) volgens mij

Concurrentie zal nu met veel schoolverlaters nog wel groter worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70869993
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 05:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik wegens 1 incidentje een strafblad de komende 6 jaar, kunnen ze dat ook opvragen???
Dat is toch vijf jaar?...
pi_70870002
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 05:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen als het van belang voor je baan is(beveiliger, etc) volgens mij

Concurrentie zal nu met veel schoolverlaters nog wel groter worden
Nee, dat zal vast managers worden in verloop de tijd...het kan heel verrassend lopen hier in Nederland!
pi_70870058
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 05:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Ligt er idd aan om welk soort baan het gaat. In mijn werkhistorie heb ik nog nooit een bewijs van goed gedrag hoeven overleggen en strafblad is nog nooit opgevraagd. Echt het laatste punt om je zorgen over te maken.

PS: om welke reden heb je dat strafblad gekregen? Gewoon uit nieuwsgierigheid, kan er verder niks mee.
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 07:45:00 #96
155227 crew  Guppy
dus
pi_70870190
Ik moet bij mijn huidige functie wel een Verklaring Goed Gedrag voorleggen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70870195
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 07:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet bij mijn huidige functie wel een Verklaring Goed Gedrag voorleggen
Vind je dat gek als je bij AIVD werkt....
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 07:50:29 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_70870205
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 07:46 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Vind je dat gek als je bij AIVD werkt....
Nee joh! Dan had ik het ook nog wel begrepen. Ik ben grafisch vormgever bij een PR afdeling (niet niet van de AIVD o.i.d.)
pi_70870208
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee joh! Dan had ik het ook nog wel begrepen. Ik ben grafisch vormgever bij een PR afdeling (niet niet van de AIVD o.i.d.)
Was ook maar een grapje...
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 08:00:35 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_70870227
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 07:51 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Was ook maar een grapje...
Nou ja, ik vond het zelf ook wel een grap hoor! Als ik nou iets heul verantwoordelijks ging doen, maar imo valt dat nog wel mee. Gelukkig kon ik m zo ophalen bij het gemeentehuis, a ¤ 30,-, dat dat weer wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')