quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb dus gister m'n 2e gesprek gehad en hoor uiterlijk donderdag 12 uur of ik het ben of niet.. heb 50% kans en wil die baan echt heeeeeel graag!!
Ik hoop echt voor je dat je die baan hebquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb dus gister m'n 2e gesprek gehad en hoor uiterlijk donderdag 12 uur of ik het ben of niet.. heb 50% kans en wil die baan echt heeeeeel graag!!
Het is fijn dat je je eindelijk kunt presenteren he? Geeft weer wat meer zelfvertrouwen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:45 schreef JDx het volgende:
Kijk dat zijn de hoopgevende berichten. Ik kan morgen op gesprek!
Is wel het eerste gesprek, dus ben samen met nog een aantal mensen.
Goed zeg, spannend!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is fijn dat je je eindelijk kunt presenteren he? Geeft weer wat meer zelfvertrouwen..
Er zijn vandaag nog 2 2e gesprekken (totaal 4 mensen voor 2 functies) dus hoop eigenlijk dat de mensen van vandaag zo bagger zijn dat ik straks al gebeld wordt.
Oh, en dan zou ik maandag al kunnen beginnen, dus ik ga vandaag het huis nog maar even een keer flink poetsen, hopelijk volgende week geen tijd meer voor.
Spannend! Succes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:45 schreef JDx het volgende:
Kijk dat zijn de hoopgevende berichten. Ik kan morgen op gesprek!
Is wel het eerste gesprek, dus ben samen met nog een aantal mensen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Reactie gekregen op een sollicitatie. Ze gaat de 13de alles bekijken en dan hoor ik meer. In ieder geval netjes dat ze binnen een halve dag een reactie sturen. Beter dat dan dat je niks hoort.
Ben nog even in afwachting van mijn medisch onderzoek en moet komende maand gekeurd worden voor een WSW indicatie.quote:
Inderdaad een goede stap!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Kijk, allemaal hoopgevende berichten!
Ik ben ook een mini-stapje in de goede richting:
[..]
* F04 is gelukkig nog net niet werkloos.. doe thuiswerkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:39 schreef Lastpost het volgende:
tvp
Hier alleen geen sollicitaties de deur uit, voorlopig toch nog geen nut.
In ieder geval niet opgevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Succes JDx en Ceehaa!
En spannend Debsterr, ik hoop dat je snel een positief bericht krijgt!
Ik ben nog steeds werkzoekend, maar door het afstuderen heb ik vrijwel geen tijd gehad om serieus te solliciteren. Dus daar ga ik me de komende maanden op stortenIemand nog goede tips?
Hee, dat is ineens een stuk positiever dan in het vorige topic! Supergoed zeg, ik duim voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Osramp het volgende:
Deze week 4 gesprekken. Drie zijn eerste gesprekken, maar vrijdag een tweede gesprek voor een baan die ik heel erg graag wil hebben.
Maar wel prettig om te merken dat er toch mensen interesse in me hebben.
Ik heb Personeel en Arbeid gestudeerd. Kan daarmee de P&O kant op, maar ik ben ook opgeleid op het gebeid van re-integratie. Dus ik denk dat met name in die tweede een hoop kansen kunnen zitten. Maar mijn interesse gaat eigenlijk uit naar P&O.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In ieder geval niet opgevenAls wat ben je afgestudeerd?
Wow, dat gaat lekker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Osramp het volgende:
Deze week 4 gesprekken. Drie zijn eerste gesprekken, maar vrijdag een tweede gesprek voor een baan die ik heel erg graag wil hebben.
Maar wel prettig om te merken dat er toch mensen interesse in me hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |