Maar ze draagt zijn achternaam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:30 schreef Aanvoerder het volgende:
ZE hebben officieel toch geen relatie, dus het is toch niet z'n vriendin?
Katrien is echt kk-lelijk. Snap niet wat Donald is haar ziet.
Miniquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef Meris het volgende:
[..]
Maar ze draagt zijn achternaam.
Minnie Mouse is sowieso veel leuker.
[ afbeelding ]
Die uitstraling, dat karakter. Ze is liev
Relatie nopequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Ascendancy het volgende:
Volledig eens met dit topic.
Ook altijd als Donals iets niet wil. "dan ga ik wel naar Guus".
Wat voor een hoer ben je dan. Moest mijn vriendin eens flikken
Eens veranderen dan. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin. En ze is lievquote:
Ik maandenlang gedacht dat je een chick was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens veranderen dan. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin. En ze is liev
Weer eens afgewezen ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren TS,Katrien dus ook
Hoezo dacht je dat ik een chick wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik maandenlang gedacht dat je een chick was.
Katrien heeft helemaal geen tieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
pff is zeker alleen om naar die tieten van katrien te kijken
hoe weet je dan dat het een wijf isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Katrien heeft helemaal geen tieten.![]()
Bijna niemand in de DD heeft tieten!![]()
Daarentegen lopen ze wél weer allemaal in hun blote kont.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Nou.. ja dat weten we dus niet... Maar er staat altijd zij.. nu gaat dat ook niet helemaal op tegenwoordig maar goed:Pquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het een wijf ismisschien is het wel een travo
Ja maar dat doen jongeren tegenwoordig ook, tenminste als die broeken niet nog veel verder afzakkenquote:Daarentegen lopen ze wél weer allemaal in hun blote kont.![]()
Oh jawel, de Damesclub bestaat alleen maar uit enorme hangtiet-wijfen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?
Ik ken ze alle 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:48 schreef klaasdj het volgende:
Het erge is gewoon dat ik het eerste verhaal ken en weet dat donald en guus samen op dat schip terecht komen.
donald duckgriep
Nacht..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.
wtf..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef roflcopter80 het volgende:
I will fuck you like a duck
Kwik, Kwek en Kwakjes
In je fucking duck
I got Lucky
Zouden er echt mensen zijn die op de DD fappen?quote:
Haha echt hequote:
Hm ja, maar ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Meris het volgende:
[..]
Nieuwe dag. :L Maar excuus.
deze nacht. Ik ben moe, maar kan nog niet slapen.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die op de DD fappen?
Why not?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die op de DD fappen?
Een maaltijd eendenborst gaat er wel in hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.
Word je er niet geil van?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:55 schreef Plums het volgende:
OMG DIE PLAATJES!![]()
Nooooh staat op mn netvlies gebrand, nietttt cool!
Die Donald leek nog een beetje maar dit is dramatischquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:56 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Mickey en Mini zijn ook geen lieverdjes hoor
[ afbeelding ]
Die blijft toch wel zo leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:58 schreef Anchor het volgende:
@Ascendancy
Ik zag je ondertitel.... is dat 'm?
Alsof jij wel weet hoe het anusje van Mini eruit zietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die Donald leek nog een beetje maar dit is dramatisch
fapfapfapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef roflcopter80 het volgende:
Oh, ik ben nog nooit zo geil geweest!!!!!!!!!!!!!
!111EINZ!!!11
Waarom is Mickey zijn lul oranje terwijl de rest van zijn lichaam grijs is?!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Alsof jij wel weet hoe het anusje van Mini eruit ziet
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom is Mickey zijn lul oranje terwijl de rest van zijn lichaam grijs is?!
Als je me signature bedoelt. Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:58 schreef Anchor het volgende:
@Ascendancy
Ik zag je ondertitel.... is dat 'm?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef Meris het volgende:
Lieve mensen ik ga slapen:)
fijne avond allemaal
truste
Ohjee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:02 schreef roflcopter80 het volgende:
[..]
Ik wil je likken tot het 2010 is.![]()
Same, weltrusten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef Meris het volgende:
Lieve mensen ik ga slapen:)
fijne avond allemaal
truste
wtf?!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:28 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Inderdaad.
Guus is op zich wel tof altijd.
Maar die Katrien moet echt dood, beetje van 2 walletjes eten altijdEn er zitten veel lekkerdere chicks bij de Damesclub altijd
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:28 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
En er zitten veel lekkerdere chicks bij de Damesclub altijd
IDD... VERSCHRIKKELIJKquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal eens wtb Katrien, maar wat ik ook zo'n verkeerd figuur vind, is Broer Konijn. Die kerel die loopt gewoon telkens de boel op te lichten, te jatten en wat al niet meer. Meneer Beer wordt neer gezet als de slechterik, maar is eigenlijk de goede gast. Ik erger me altijd KAPOT aan Broer Konijn. Wat een goor kut konijn is dat!
Broer konijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal eens wtb Katrien, maar wat ik ook zo'n verkeerd figuur vind, is Broer Konijn. Die kerel die loopt gewoon telkens de boel op te lichten, te jatten en wat al niet meer. Meneer Beer wordt neer gezet als de slechterik, maar is eigenlijk de goede gast. Ik erger me altijd KAPOT aan Broer Konijn. Wat een goor kut konijn is dat!
Echt volledig mee eens. Een goor kurkonijn. Iedere DD hoop ik weer dat ze hem op gaan eten, maar helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:11 schreef stbabylon het volgende:
De verhalen van Broer zijn ook eigenlijk nooit leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Echt volledig mee eens. Een goor kurkonijn. Iedere DD hoop ik weer dat ze hem op gaan eten, maar helaas
Nope, lampje = lampjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
willie wortel is toch wel de meest toffe peer in duckstad (op lampje na dat is echt een peer(tje) is lampje trouwens al veranderd in ledje heb al sinds 1995 geen DD meer gelezen)
Dagobert geilt toch anders flink op Knappe Kittyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:32 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Een ode aan....Dagobert Duck.
[ afbeelding ]
Deze woerd heeft geen vriendinnetje nodig, hij heeft alles al: Geld. Hij snapt tenminste waar het om draait in het leven, en is nog fit voor zijn leeftijd ook!
Kortom: De echte ongekroonde koning van Duckstad: Dagobert Duck.
Die trouwens ook weer een verwende kuthoer is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dagobert geilt toch anders flink op Knappe Kitty
Dat is nog steeds onduidelijk. Later in het verhaal tijdens het avontuur: Terug naar Klondike kwam hij haar nog eens tegen, maar pwnde hij haar door haar te negeren en naar zijn verloren buit te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dagobert geilt toch anders flink op Knappe Kitty
Alle niet-Donald Duck verhalen zijn kutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan die Tokkie Tor enzo
RAFIKI:Dquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Alle niet-Donald Duck verhalen zijn kut
Hiawatha is soms dan nog wel leuk
Rot op met je Hiawatha manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Alle niet-Donald Duck verhalen zijn kut
Hiawatha is soms dan nog wel leuk
Mee eens, Duckstad kan mijn gladde billetjes likken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Titus-Pullo het volgende:
Die verhalen dat ze met Oom Dago gaan zoeken naar een of andere (kunst)schat in een warm/koud land zijn het mooiste
Vroeger in het spel Ducktales moest je dat ook doen. Dat was coolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Titus-Pullo het volgende:
Die verhalen dat ze met Oom Dago gaan zoeken naar een of andere (kunst)schat in een warm/koud land zijn het mooiste
Ik vind het eigenlijk ook maar een kutventje hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger in het spel Ducktales moest je dat ook doen. Dat was cool
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef StefanoSanders het volgende:
Die Donald en Darkwing duck zijn inderdaad de baas.
Dat Donald toch altijd achter die Katrien aan loopt snapte ik vroeger inderdaad ook al niet.
Ze loopt rond in jaren 50 kleding.
Speelt altijd de baas over hem verwacht altijd maar dat alles voor haar gedaan moet worden.
Oprotten met de borderline trut.
De enige keer dat ze wel een beetje normaal was in Quack Pack
[ afbeelding ]
Inclusief heliumstemmetjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar daar gedroegen die neefjes zich een beetje als nichten
Die had Donald toch gewonnen omdat Guus hem in de zee flikkerde ofzo en dat schip om moest draaien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Titus-Pullo het volgende:
VOORBEELD 1
Katrien ziet dat er bij een supermarkt een wedstrijd is waarbij je een romantische cruise voor 2 kunt winnen. Dan zegt ze tegen Donald en die gemene Guus Geluk dat degene die de wedstrijd wint haar mee mag nemen op die cruise.
WTF Katrien, wat doe jealsof die arme goeie Donald dat ooit zou kunnen winnen als die smeerlap van een Guus meedoet
!!!
Wat zou je haar geven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou haar geven.
Die had toch op een gegeven moment een hele sjieke tent omdat Donald hem zo goed reviewde in de krant?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef J.Herrer het volgende:
En de echte koning van Duckstad is hamburger Jopiemet die eeuwige sigaar in z'n bek
Dat zou best wel kunnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Die had toch op een gegeven moment een hele sjieke tent omdat Donald hem zo goed reviewde in de krant?
Platgereden door Bolderbast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef MouzurX het volgende:Ik wil weten wat er met tobber gebeurt is.
KK & K hebben hem in stukken gezaagd en aan Loebas gevoerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef MouzurX het volgende:Ik wil weten wat er met tobber gebeurt is.
Dat zouden jonge woudlopers nooit doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
KK & K hebben hem in stukken gezaagd en aan Loebas gevoerd
die was geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnenDat verhaal ken ik niet
Hij had wel een keer een loterij gewonnen omdat Donald een broodje worst betaalde met een lot en toen had hij die tent ook opgepimpt![]()
Toen kwam Donald op het 'geniale' idee om iedereen gratis worst te geven
Jij hebt geen smaak!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
die was geniaal
EY EEND IK LUST ONDERHAND WEL TWINTIG VAN DIE WORSTEN.. OVER DE TOONBANK ERMEE![]()
![]()
btw.. de verhalen in duckstad zijn ronduit het leukst (i.t.t. die schatreizen). Ruzies met Bolderbast enz
En Samson en Bobbientje en dan die hond van die slijmbar Jean-Louisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef Samcali het volgende:
De driehoeksverhouding tussen Donald, Katrien en Guus Geluk is ongeveer hetzelfde als die van Gert, Marleneke en Jean-Louis-Michel
Aarghh.. die level was zo moeilijk toen ik hem speelde!quote:
dat levelquote:Op maandag 7 juli 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Aarghh.. die level was zo moeilijk toen ik hem speelde!
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Dat konijn is uit konijnenland weggejaagd. Dat konijn moet echter wel zijn paspoort houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Meneer Beer de hele dag hard aan het werk op het land voor zijn groenten. Komt dat luie werkschuwe kutkonijn het gewoon STELEN. En dat is dan een leuk verhaal/wijze les? Iemand uitleg?
Maar met dat tweetal gebeurt ook bijster weinig. Het komt altijd weer goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Mini
Die is tenminste wel altijd lief voor Mickey
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Wie ben ik? Waar ben ik? En waar is m'n roddelflop?
Mickey Mouse moet dan ook hard en grondig dood. Wat een karakterloze domme eikel is dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar met dat tweetal gebeurt ook bijster weinig. Het komt altijd weer goed.
Dan zal ik je verhaaltje maar afmaken door te zeggen dat die linkse boeven van de DD meneer Beer, de hardwerkende oplettende burger, neerzetten als de slechterik!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat konijn is uit konijnenland weggejaagd. Dat konijn moet echter wel zijn paspoort houden.
Meneer Beer was aardig en verleende dat konijn een 2e paspoort waarmee hij zich makkelijk toegang kon verschaffen tot zijn land. Zoals gebruikelijk is echter bij konijnen maken ze er enkel en alleen misbruik van.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Fuck a duck![]()
Wie noemt mij een hoerig kreng?
TITS OR GTFOquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Jullie denken er alles van af te weten, maar al die verhalen in die duffe tekenstrip zijn zo gescript als maar zijn kan en de helft is er niet van waar![]()
Donald en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, maar spelen dit spel gewoon omdat Donald nou eenmaal niet zoveel verdient en we vinden Guus allebei een eikelul
En jij dan, kalend op de kruin ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Katrien.![]()
En ze heeft nog een vlot pittig kapsel ook.![]()
Metalnerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, lang haar tot m'n schouders, zoals een echte man hoort te hebben.
Metal.
Leuk, dan heb je dezelfde lengte als ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Metal.
En tot hier was de kloon geloofwaardigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, dan heb je dezelfde lengte als ik![]()
Mannen met lang haar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:31 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
MENSEN PAS OP, DEISSY IS NIET DE ECHTE KATRIEN DUCK!!
Moet jij niet bloed uit je eigen tepels zuigen op metalmuziek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
STUUR DIT BERICHT DOOR NAAR IEDEREN IN JE KONTACTLIJST!!
Weet jij wat er allemaal onder mijn strik zit?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:31 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
En tot hier was de kloon geloofwaardig
SLAYERquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet jij niet bloed uit je eigen tepels zuigen op metalmuziek?
De enige ss-er die ik ken is De Rotterdamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ha! En stiekem nog SS'er zijn ook he
Hij zou alleen zijn sokken eens in de wasmand moeten gooienquote:
Aha! Katrien heeft helemaal geen lang haarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, dan heb je dezelfde lengte als ik![]()
Mannen met lang haar
post eens een url?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:20 schreef Michielos het volgende:
Ik heb overigens een brief naar de Donald Duck gestuurd om hem te behoeden voor Katrien. Ook klaag ik erin over Broer Konijn.
Ik raad elke fok'ker aan hetzelfde te doen en misschien zien we elkaar in donalds brievenbus!!
Als je denkt dat Donald in dat filmpje antisemitisch is heb je iets niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:52 schreef P8 het volgende:
Donald Duck verdient helemaal niks!
Die smerige anitsemiet!
http://www.genwi.com/play/11769750
Het fascisme wordt bespot in het filmpje, maar niet als een foute stroming afgewezen. Amerika is nooit door Duitsland bezet geweest in de oorlog en daarom zal de maker ook niet bang zijn geweest voor consequenties van Duitse bodem, maar wel voor de Amerikaanse aanhangers van het fascisme.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je denkt dat Donald in dat filmpje antisemitisch is heb je iets niet helemaal begrepen.
Ik denk dat Amerikaanse aanhangers van het fascisme net zo goed niet blij waren met dit filmpje. Ik vraag me tevens af of het feit dat fascisme niet letterlijk afgewezen wordt echt wil zeggen dat ze dat ze dit niet wilden, of durfden, te doen. Het is gewoon een propagandafilmpje van de Amerikanen tijdens WO 2 waarin wordt aangegeven dat Nazi-Duitsland slecht is en je blij moet zijn in Amerika te mogen wonen. Daar zijn er overigens meerdere van, ik heb een DVD vol met die filmpjes. Het letterlijk afwijzen van fascisme staat daar redelijk los van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Het fascisme wordt bespot in het filmpje, maar niet als een foute stroming afgewezen. Amerika is nooit door Duitsland bezet geweest in de oorlog en daarom zal de maker ook niet bang zijn geweest voor consequenties van Duitse bodem, maar wel voor de Amerikaanse aanhangers van het fascisme.
Jij hebt helemaal geen lang haar manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Metal.
Eagles of death metal. En jij kan hun muziek ook waarderen, denk ik wel. Verdiep jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SLAYEREAGLES OF DEATH
![]()
Goed, ik zal weer ontopic gaan. Katrien.
Nee, zag toevallig een nummer van ze bij Rock Wechter (waarom die naam 'rock' eigenlijk als je Lady GaGa, Boyz Noisequote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Eagles of death metal. En jij kan hun muziek ook waarderen, denk ik wel. Verdiep je.
Emo'squote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, zag toevallig een nummer van ze bij Rock Wechter (waarom die naam 'rock' eigenlijk als je Lady GaGa, Boyz Noiseen de BEP hebt optreden?) en ik vind het maar een stel rare als emo's geklede gasten met depri muziek.
Was nog wel een band met allemaal kerels met baarden, dat was nog wel aardig.
Bolderbast is ook een koningquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Fortitudo het volgende:
de helden uit Duckstad zijn
jopie uit de hamburgertent
Venijn McSnek
en Diederik Duck
en natuurlijk Donald en Dagobert
het verhaal afgelopen week was ook weer leuk
ZZ Top?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
Was nog wel een band met allemaal kerels met baarden, dat was nog wel aardig.
Is die door Keno Don Rosa getekend? Ik heb z'n volledige collectie gedownload (ja zeg, probeer dat maar eens gedrukt te vinden) en die zit er niet tussen.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef steeg het volgende:
de mooiste verhalen staan toch altijd in die donald duck omnibussen, getekend door Keno Don Rosa. Die details van zijn tekenstijl (L) daar komt katrien gelukkig zelden voor.
het allermooiste verhaal is toch wel dat dagobert te veel geld heeft en daarom een nieuw geldpakhuis bouwt, met een geldstrand en geldzee... compleet met een eigen klimaat. Het eindigt met de neefjes, donald en dagobert op een boot in een orkaan. Natuurlijk zat Zwarte magica er achter. Briljant.
Nee, is een Italiaans verhaal: http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/OD++50#bquote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Is die door Keno Don Rosa getekend? Ik heb z'n volledige collectie gedownload (ja zeg, probeer dat maar eens gedrukt te vinden) en die zit er niet tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |