Maar ze draagt zijn achternaam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:30 schreef Aanvoerder het volgende:
ZE hebben officieel toch geen relatie, dus het is toch niet z'n vriendin?
Katrien is echt kk-lelijk. Snap niet wat Donald is haar ziet.
Miniquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef Meris het volgende:
[..]
Maar ze draagt zijn achternaam.
Minnie Mouse is sowieso veel leuker.
[ afbeelding ]
Die uitstraling, dat karakter. Ze is liev
Relatie nopequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Ascendancy het volgende:
Volledig eens met dit topic.
Ook altijd als Donals iets niet wil. "dan ga ik wel naar Guus".
Wat voor een hoer ben je dan. Moest mijn vriendin eens flikken
Eens veranderen dan. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin. En ze is lievquote:
Ik maandenlang gedacht dat je een chick was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens veranderen dan. Ik heb sinds 2 maanden een vriendin. En ze is liev
Weer eens afgewezen ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren TS,Katrien dus ook
Hoezo dacht je dat ik een chick wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik maandenlang gedacht dat je een chick was.
Katrien heeft helemaal geen tieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
pff is zeker alleen om naar die tieten van katrien te kijken
hoe weet je dan dat het een wijf isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Katrien heeft helemaal geen tieten.![]()
Bijna niemand in de DD heeft tieten!![]()
Daarentegen lopen ze wél weer allemaal in hun blote kont.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Nou.. ja dat weten we dus niet... Maar er staat altijd zij.. nu gaat dat ook niet helemaal op tegenwoordig maar goed:Pquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het een wijf ismisschien is het wel een travo
Ja maar dat doen jongeren tegenwoordig ook, tenminste als die broeken niet nog veel verder afzakkenquote:Daarentegen lopen ze wél weer allemaal in hun blote kont.![]()
Oh jawel, de Damesclub bestaat alleen maar uit enorme hangtiet-wijfen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?
Ik ken ze alle 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:48 schreef klaasdj het volgende:
Het erge is gewoon dat ik het eerste verhaal ken en weet dat donald en guus samen op dat schip terecht komen.
donald duckgriep
Nacht..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |