Wat ben jij ineens nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejej rat, geef jij nou maar gewoon antwoord
pre quote
[..]
op of je een latino scharrel hebt
nooit anders geweest horquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens nieuwsgierig?
En hij hinte zelf op sexquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef MisterO het volgende:
krijg ik weer een reactie van die jongen van gay.nl nadat ik hem verteld had dat ik niet gediend was van zijn kopie/paste actie, zeg hij:
[..]
Dus dan maar dezelfde reactie sturen naar iedereen die je leuk vindt? Sorry, maar ik snap dat niet
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik gerefreshed moet worden. Bastards.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef wonderer het volgende:
[HOMO] #2474 Waar Mike_hunt gerefreshed dient te worden... <-- daar kwamen we vandaan.
omdat je oud en verlept bentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik gerefreshed moet worden. Bastards.
een goed begin begint bij jezelf toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
Dus het is tijd om userfoto's te posten?
El mismo begin jij maar
verlept?quote:
hold up waar komt die dus van daanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
El mismo begin jij maar
Kijk maar in mijn foboquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
El mismo begin jij maar
Ik heb de laatste tijd genoeg foto's geplaatst toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een goed begin begint bij jezelf toch?
quote:
Ik ben de Federer van dit topic, dus mag ik bepalen dat jij een nieuwe foto mag plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hold up waar komt die dus van daan
ohja je vakantie kiekjes hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd genoeg foto's geplaatst toch?
iedereen heeft een foboquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
El mismo begin jij maar
hahah dude... dat wist ik wel, maar waarom een tent naar hem vernoemd is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan Friso Bernhard Christiaan David, Prins van Oranje-Nassau, graaf van Oranje-Nassau[1], jonkheer van Amsberg [2] (Utrecht, 25 september 1968) is de tweede zoon van Koningin Beatrix en prins Claus. Zijn peetouders waren onder anderen: Koningin Juliana der Nederlanden, Kroonprins Harald van Noorwegen en Axel baron Von dem Bussche-Streithorst, een goede vriend van prins Claus. Sinds zijn huwelijk op 24 april 2004 met Mabel Wisse Smit, is hij geen lid meer van het Koninklijk Huis, en verviel zijn titel Prins der Nederlanden, omdat voor het huwelijk geen toestemmingswet was ingediend. De prins wordt officieel aangeduid als Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso van Oranje-Nassau.
Lol...bedankt voor je permisiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben de Federer van dit topic, dus mag ik bepalen dat jij een nieuwe foto mag plaatsen.
Kom maar
maar wel met iets meer skinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben de Federer van dit topic, dus mag ik bepalen dat jij een nieuwe foto mag plaatsen.
Kom maar
of mn tenniskiekjes, of mijn party kiekjes. Ik post genoegquote:
Tenniskiekje is al weer een tijdje geleden en ene party kiekje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
of mn tenniskiekjes, of mijn party kiekjes. Ik post genoeg![]()
Maar ik kan wel even kijken of ik nog een leuke vakantiefoto kan vinden
bugger offquote:
nice back. je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net een nieuwe foto geupload naar mijn fobo
ooh, ik ben zo blij met mijn nieuw vid card
fan in the firesquote:
Zo goed? Uitgaan in Tel-Avivquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenniskiekje is al weer een tijdje geleden en ene party kiekje?![]()
nee want ik zie ene kruisjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo goed? Uitgaan in Tel-Aviv![]()
[ afbeelding ]
Ja, helaas is die foto van mijn rug van twee jaar geledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nice back. je bent goed bezig.![]()
En je man er naast?aaaahhh
haha, das nou jammer, ik zie het wel!quote:
xie geen reet. (as in geen plaatje)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo goed? Uitgaan in Tel-Aviv![]()
[ afbeelding ]
Niet homo uitgeweest nee. We zijn naar een hippe club geweest waar de dj echt supergoede muziek draaide, maar waar de drank extreem duur was! En de jongens waren heet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En je was toch niet uitgeweest daar?
ah kan ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet homo uitgeweest nee. We zijn naar een hippe club geweest waar de dj echt supergoede muziek draaide, maar waar de drank extreem duur was! En de jongens waren heet.
Oh, nee, indd. Dat krijg je als je om 1:44 moe bent en niet meer normaal kan nadenken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef wonderer het volgende:
Eh, MrO... da's een directe link naar een bijlage in je e-mail. Lijkt me niet zo handig.
De tent waar het maandelijks feest word gehouden heet " de effenaar"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah dude... dat wist ik wel, maar waarom een tent naar hem vernoemd is.
hahaha, ik vind net een video terug van het feest waar ik zaterdag naartoe was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar heb nog steeds geen party pic van je gezien nu
ah video beats picsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahaha, ik vind net een video terug van het feest waar ik zaterdag naartoe was.
Daar zie je mij met de prijs die ik gewonnen heb rond 2:00 en daarna ook nog een paar keer...
Het was niet extreem druk nee, maar het was dan ook een vrij grote locatie, de Huize Maas.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah video beats pics![]()
best rustig was het zo te zien of viel het wel mee?
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was niet extreem druk nee, maar het was dan ook een vrij grote locatie, de Huize Maas.
Ik heb me wel kunnen vermaken, ondanks mn rare gedans op de vid
Beetje jammer, bij de volgende fokmeet gaan we dansen im telling you!quote:
was even foto aan zoekenquote:
Zoals de chachacha en de weense wals of de twist en the hussle?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef wonderer het volgende:
Echt dansen is er ook niet meer bij tegenwoordig, huh?
ja maar komt er toch maar nietquote:
Nee, dat niet eens. Maar dit was hooguit een beetje bewegen op muziek (afgezien van de pro's dan).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoals de chachacha en de weense wals of de twist en the hussle?
Ga rukken.quote:
Volgens mij beweeg ik juist ietsje teveel altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Maar dit was hooguit een beetje bewegen op muziek (afgezien van de pro's dan).
maar hoe moet je dan dansen want wat je altijd in films en op tv ziet je je ook niet zo 1 2 3 op de dansvloer in de clubquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Maar dit was hooguit een beetje bewegen op muziek (afgezien van de pro's dan).
ga stekkers uit beademing halen en net op tijd terugstekenquote:
Geen patiënten die extra aandacht nodig hebben ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:20 schreef keizerpinguin het volgende:
verveel me.............
Je "moet" helemaal niks. Vind het er alleen nogal treurig uitzien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar hoe moet je dan dansen want wat je altijd in films en op tv ziet je je ook niet zo 1 2 3 op de dansvloer in de club
Maar dat komt waarschijnlijk omdat het rustig was daarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je "moet" helemaal niks. Vind het er alleen nogal treurig uitzien.
Lolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef keizerpinguin het volgende:
Alles patienten slapen.....
Rukken daar heb ik ff geen zin in
Ik heb geen vbeademings patienten dus helaas dat gaat ook niet
maar was wel een leuke geweest![]()
ga zo maar wat tv kijken....... of uit verveling gaan snoepen maar dat wil ik ook niet
Ook geen leuke dokters aanwezig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ga zo maar wat tv kijken....... of uit verveling gaan snoepen maar dat wil ik ook niet
Ga mijn boek lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef keizerpinguin het volgende:
nee de leuke gynaecoloog heeft geen dienst vannachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook geen leuke dokters aanwezig?
tis toch wat zo'n nachtdienstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee de leuke gynaecoloog heeft geen dienst vannacht
Alleen die suffe assistent met haar grote neus
kan je niet beter gelijk dood vervelen i.p.v te pletterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
met te pletter vervelen ben ik gelijk overal van af.....
[ afbeelding ]
i hope
zou goed baantje voor jou zijnquote:
als je te pletter bent doe je ook niet veel meer denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan je niet beter gelijk dood vervelen i.p.v te pletter
dat lijkt me zo pijnlijk
http://www.michameinderts.nl/boeken.php lees zelf maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
en mail het maar door!
weet nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar waarom poste je die foto niet![]()
je ben naar de kapper gegaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
Ik geef het goede voorbeeld wel:
[ afbeelding ]
Wow het staat je echt goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
Ik geef het goede voorbeeld wel:
[ afbeelding ]
aha hebben ze hem ook bij bol.com?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.michameinderts.nl/boeken.php lees zelf maar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wow het staat je echt goed!![]()
ik ga slapen, trusten!
als het nodig isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sweet dreamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
Dit is van april, maar goedquote:
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
aha hebben ze hem ook bij bol.com?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helaas nietWel bij de fnac. En je kunt hem ook via mijn site bestellen, moet je op "koop nu" klikken
FNACquote:Op dinsdag 7 juli 2009 04:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helaas nietWel bij de fnac. En je kunt hem ook via mijn site bestellen, moet je op "koop nu" klikken
Echt.... was het een keer koel ben ik NOG niet uitgeslapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |