Wat ben jij ineens nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejej rat, geef jij nou maar gewoon antwoord
pre quote
[..]
op of je een latino scharrel hebt
nooit anders geweest horquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens nieuwsgierig?
En hij hinte zelf op sexquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef MisterO het volgende:
krijg ik weer een reactie van die jongen van gay.nl nadat ik hem verteld had dat ik niet gediend was van zijn kopie/paste actie, zeg hij:
[..]
Dus dan maar dezelfde reactie sturen naar iedereen die je leuk vindt? Sorry, maar ik snap dat niet
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik gerefreshed moet worden. Bastards.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef wonderer het volgende:
[HOMO] #2474 Waar Mike_hunt gerefreshed dient te worden... <-- daar kwamen we vandaan.
omdat je oud en verlept bentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik gerefreshed moet worden. Bastards.
een goed begin begint bij jezelf toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
Dus het is tijd om userfoto's te posten?
El mismo begin jij maar
verlept?quote:
hold up waar komt die dus van daanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
El mismo begin jij maar
Kijk maar in mijn foboquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
El mismo begin jij maar
Ik heb de laatste tijd genoeg foto's geplaatst toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een goed begin begint bij jezelf toch?
quote:
Ik ben de Federer van dit topic, dus mag ik bepalen dat jij een nieuwe foto mag plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hold up waar komt die dus van daan
ohja je vakantie kiekjes hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd genoeg foto's geplaatst toch?
iedereen heeft een foboquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef MisterO het volgende:
El mismo begin jij maar
hahah dude... dat wist ik wel, maar waarom een tent naar hem vernoemd is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan Friso Bernhard Christiaan David, Prins van Oranje-Nassau, graaf van Oranje-Nassau[1], jonkheer van Amsberg [2] (Utrecht, 25 september 1968) is de tweede zoon van Koningin Beatrix en prins Claus. Zijn peetouders waren onder anderen: Koningin Juliana der Nederlanden, Kroonprins Harald van Noorwegen en Axel baron Von dem Bussche-Streithorst, een goede vriend van prins Claus. Sinds zijn huwelijk op 24 april 2004 met Mabel Wisse Smit, is hij geen lid meer van het Koninklijk Huis, en verviel zijn titel Prins der Nederlanden, omdat voor het huwelijk geen toestemmingswet was ingediend. De prins wordt officieel aangeduid als Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso van Oranje-Nassau.
Lol...bedankt voor je permisiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben de Federer van dit topic, dus mag ik bepalen dat jij een nieuwe foto mag plaatsen.
Kom maar
maar wel met iets meer skinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben de Federer van dit topic, dus mag ik bepalen dat jij een nieuwe foto mag plaatsen.
Kom maar
of mn tenniskiekjes, of mijn party kiekjes. Ik post genoegquote:
Tenniskiekje is al weer een tijdje geleden en ene party kiekje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
of mn tenniskiekjes, of mijn party kiekjes. Ik post genoeg![]()
Maar ik kan wel even kijken of ik nog een leuke vakantiefoto kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |