ja maar komt er toch maar nietquote:
Nee, dat niet eens. Maar dit was hooguit een beetje bewegen op muziek (afgezien van de pro's dan).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoals de chachacha en de weense wals of de twist en the hussle?
Ga rukken.quote:
Volgens mij beweeg ik juist ietsje teveel altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Maar dit was hooguit een beetje bewegen op muziek (afgezien van de pro's dan).
maar hoe moet je dan dansen want wat je altijd in films en op tv ziet je je ook niet zo 1 2 3 op de dansvloer in de clubquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Maar dit was hooguit een beetje bewegen op muziek (afgezien van de pro's dan).
ga stekkers uit beademing halen en net op tijd terugstekenquote:
Geen patiënten die extra aandacht nodig hebben ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:20 schreef keizerpinguin het volgende:
verveel me.............
Je "moet" helemaal niks. Vind het er alleen nogal treurig uitzien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar hoe moet je dan dansen want wat je altijd in films en op tv ziet je je ook niet zo 1 2 3 op de dansvloer in de club
Maar dat komt waarschijnlijk omdat het rustig was daarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je "moet" helemaal niks. Vind het er alleen nogal treurig uitzien.
Lolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef keizerpinguin het volgende:
Alles patienten slapen.....
Rukken daar heb ik ff geen zin in
Ik heb geen vbeademings patienten dus helaas dat gaat ook niet
maar was wel een leuke geweest![]()
ga zo maar wat tv kijken....... of uit verveling gaan snoepen maar dat wil ik ook niet
Ook geen leuke dokters aanwezig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ga zo maar wat tv kijken....... of uit verveling gaan snoepen maar dat wil ik ook niet
Ga mijn boek lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef keizerpinguin het volgende:
nee de leuke gynaecoloog heeft geen dienst vannachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook geen leuke dokters aanwezig?
tis toch wat zo'n nachtdienstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee de leuke gynaecoloog heeft geen dienst vannacht
Alleen die suffe assistent met haar grote neus
kan je niet beter gelijk dood vervelen i.p.v te pletterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
met te pletter vervelen ben ik gelijk overal van af.....
[ afbeelding ]
i hope
zou goed baantje voor jou zijnquote:
als je te pletter bent doe je ook niet veel meer denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan je niet beter gelijk dood vervelen i.p.v te pletter
dat lijkt me zo pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |