bugger offquote:
nice back. je bent goed bezig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net een nieuwe foto geupload naar mijn fobo
ooh, ik ben zo blij met mijn nieuw vid card
fan in the firesquote:
Zo goed? Uitgaan in Tel-Avivquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenniskiekje is al weer een tijdje geleden en ene party kiekje?![]()
nee want ik zie ene kruisjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo goed? Uitgaan in Tel-Aviv![]()
[ afbeelding ]
Ja, helaas is die foto van mijn rug van twee jaar geledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nice back. je bent goed bezig.![]()
En je man er naast?aaaahhh
haha, das nou jammer, ik zie het wel!quote:
xie geen reet. (as in geen plaatje)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo goed? Uitgaan in Tel-Aviv![]()
[ afbeelding ]
Niet homo uitgeweest nee. We zijn naar een hippe club geweest waar de dj echt supergoede muziek draaide, maar waar de drank extreem duur was! En de jongens waren heet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En je was toch niet uitgeweest daar?
ah kan ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet homo uitgeweest nee. We zijn naar een hippe club geweest waar de dj echt supergoede muziek draaide, maar waar de drank extreem duur was! En de jongens waren heet.
Oh, nee, indd. Dat krijg je als je om 1:44 moe bent en niet meer normaal kan nadenken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef wonderer het volgende:
Eh, MrO... da's een directe link naar een bijlage in je e-mail. Lijkt me niet zo handig.
De tent waar het maandelijks feest word gehouden heet " de effenaar"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah dude... dat wist ik wel, maar waarom een tent naar hem vernoemd is.
hahaha, ik vind net een video terug van het feest waar ik zaterdag naartoe was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar heb nog steeds geen party pic van je gezien nu
ah video beats picsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahaha, ik vind net een video terug van het feest waar ik zaterdag naartoe was.
Daar zie je mij met de prijs die ik gewonnen heb rond 2:00 en daarna ook nog een paar keer...
Het was niet extreem druk nee, maar het was dan ook een vrij grote locatie, de Huize Maas.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah video beats pics![]()
best rustig was het zo te zien of viel het wel mee?
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was niet extreem druk nee, maar het was dan ook een vrij grote locatie, de Huize Maas.
Ik heb me wel kunnen vermaken, ondanks mn rare gedans op de vid
Beetje jammer, bij de volgende fokmeet gaan we dansen im telling you!quote:
was even foto aan zoekenquote:
Zoals de chachacha en de weense wals of de twist en the hussle?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:17 schreef wonderer het volgende:
Echt dansen is er ook niet meer bij tegenwoordig, huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |