Eerder kruising tussen zanger bob en jordy van loonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het dekentje ontbreektquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik had die Blanket echt niet herkend!
(zie steeds alleen foto's van die 2 oudsten en herinner me Blanket eigenlijk alleen als baby)
En even een digitale hug voor tass voor je moeder.
quote:
Neemt niet weg dat hij dat nummer zong tijdens de auditie.... Daar werd het ventje bekend mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef tass het volgende:
Enne Shaheen stond in de finale hoor, niks alleen maar auditie! Michael was heel erg onder de indruk van 'm zoals die man al zegt.....
haha.. wat een vent iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Djeez het volgende:
Dem, zat deze gast ongeschminkt in Thriller?
je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef beantherio het volgende:
Wie is deze zangeres? Of stel ik nu een domme vraag?
Idd ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paris is trouwens niet geheel blank he, iemand anders ook opgevallen?
Ze is beter als eigenlijk alle "bekende" artiesten van heden dagen die je vanavond gehoord hebt...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
je bent niet de enige...
ze is beter als jennifer hudson.........
Zo zie je hen niet huilen denk ik...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef Bevin het volgende:
Ik vind het wel een beetje 'raar' dat ze allemaal met een zonnebril daar lopen. Of zit daar een boodschap achter?
Zelfs mijn vrouw moest huilen, en die is nieteens fan...quote:
Hier ook....damn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef beantherio het volgende:
Ik had niet gedacht dat het me veel zou doen, maar het was op sommige momenten toch wel behoorlijk ontroerend. Vooral aan het einde, met de familie dan.
Mja, ik heb verder ook niet zoveel met MJ, maar toen Paris even aan het woord kwam had ik ook een brok in mn keel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef beantherio het volgende:
Ik had niet gedacht dat het me veel zou doen, maar het was op sommige momenten toch wel behoorlijk ontroerend. Vooral aan het einde, met de familie dan.
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op het einde stond toch "I'm alive and I'm there forever"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |