SHO is een zooitje gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef Houniet het volgende:
CNN staat aan.
Ik zat net in SHO maar MUZ.
CNN is de beste.quote:
Ik heb gekeken, maar het nummer niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef arashrsf het volgende:
hoi mensen
Op mtv zit ik momenteel tribute to michael jackson te bekijken. Gaat over al zijn nummers die uitgekomen zijn en gebeurtenissen op chronologische volgorde
Telkens wanneer of net voordat het reclame wordt hoor je op het laatst nog zon heel rustig nummer van michael jackson.
Wie weet hoe dat nummer heet?
greetz
Ik zit helaas ook met een moeder die toch problemen heeft als alles in het Engels is.quote:
Je kunt er beter voor gaan zitten, dan zie je veel meer...quote:
Ik dacht alquote:
Ik kan multitaskenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Je kunt er beter voor gaan zitten, dan zie je veel meer...
Of misschien ook niet.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Zag net weer de kist...toch wel raar hoor...wetend dat hij daar inzit ligt...
Ik wou het niet opschrijven, maar ik dacht er ook even aan.quote:
Denk je net dat hij net als Elvis nog in leven is? Dat ze samen naar de herdenking kijken en in een deuk liggen hoe ze ons bij de neus hebben genomen?quote:
Ik/hij/wij bedoelen of we ons afvragen of zijn lichaam er daadwerkelijk in ligt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Denk je net dat hij net als Elvis nog in leven is? Dat ze samen naar de herdenking kijken en in een deuk liggen hoe ze ons bij de neus hebben genomen?
Het boekje van mij is ook niet meer in supergoede kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Djeez het volgende:
Dangerous is een van de eerste cd's die ik kocht. Ik was twaaf, en had net voor mijn verjaardag in oktober een miniset gekregen met cd-speler. Voor kerst kreeg ik geld, en kocht toen Dangerous, die toen net was uitgekomen. Het boekje is helemaal beduimeld, ik vond de afbeeldingen die erin staan erg mooi, nog steeds eik. Zijn er uberhaupt posters van verschenen?
haha, nee, hoewel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Denk je net dat hij net als Elvis nog in leven is? Dat ze samen naar de herdenking kijken en in een deuk liggen hoe ze ons bij de neus hebben genomen?
Ik multitask ook, zit voor de tv en voor computer.quote:
Hier pc, laptop en de tvquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik multitask ook, zit voor de tv en voor computer.
(vrouw hč)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik multitask ook, zit voor de tv en voor computer.
(vrouw hč)
quote:Leo Blokhuis: Ik mocht hem door de telefoon Mikie noemen. Lulden we wat over oude singles van The Bintangs.
14 minutes ago from TweetDeck
Hahaha, weet ik toch, ik plaag maar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan ook multitasken en ben een man
O, mijn grapje mislukte. Ik plaagde ook maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hahaha, weet ik toch, ik plaag maar.
Omdat Rnnz zei dat hij "wegging" (en man is)
Ow sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O, mijn grapje mislukte. Ik plaagde ook maar![]()
quote:
Audio in staples werkt nietquote:
Z'n moeder is jehova, die doen daar toch niet aan? Het cremeren danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef tass het volgende:
Ik denk een heleboel :-D
Maar waarom word er steeds gesproken over begraven? Misschien heeft de familie hem wel laten cremeren, of doen ze daar niet aan in Amerika?
Het zou me niet verbazen als hij er niet in ligt hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |