Okay.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:26 schreef DutchErrorist het volgende:
![]()
Hup en nu weer gaan haten op andere losers
Die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch als 21-jarige iemand van 15 neemt kan je het toch wel beter doen lijkt me.
Dat haar.
ZE HEEFT HAAR IN HAAR OKSELquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch als 21-jarige iemand van 15 neemt kan je het toch wel beter doen lijkt me.
Dat haar.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar.
Gadverdammequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar.
Mijn god.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar.
ik hoop voor Dutch dat ze wel piemelsap drinkt, anders heb je er helemaal niks aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef NoFidea het volgende:
Hij gebruikt alleen haar lichaam voor zijn plezier. Als je niet te hoge eisen stelt geen probleem toch
Ja jeetje zeg.quote:
Hij zal haar vast onderwerpen aan perversere aangelegenhedenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef P8 het volgende:
[..]
ik hoop voor Dutch dat ze wel piemelsap drinkt, anders heb je er helemaal niks aan
dat is een waterbak voor honden.quote:
6 jaar verschil kan, als beide volgroeid zijn. Als iemand 15 is moet ze nog groeien man, kom opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ze lelijk is maar 6 jaar verschil .. kom op
MouzurX heeft een nog lelijkere vriendin!!!!!!1!!einzquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ze lelijk is maar 6 jaar verschil .. kom op
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Val jij daar eigenlijk op? Van die stoere rauwe mannelijke types?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is echt afzeik avond![]()
Overigens verwacht ik nu foto's van jullie vriendinnen dus kom maar op
Jij bent meer van de zwoele sensuele zachte slanke fluwelen damesquote:
Haha jouw 'vriendin' heeft nummers op haar tieten! En ziet er verdomd Amerikaans uitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:37 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In before DOM BLONDJE
JA-LOERSquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha jouw 'vriendin' heeft nummers op haar tieten! En ziet er verdomd Amerikaans uit
Amerikaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha jouw 'vriendin' heeft nummers op haar tieten! En ziet er verdomd Amerikaans uit
Nee want in tegenstelling tot jou heb ik wel een Amerikaanse vriendin gehadquote:
quote:
Laat me raden, zij heeft de broek aan in de relatie?quote:
Nou, grootste deel van de tijd heeft ze geen broek aan, of andere kledij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat me raden, zij heeft de broek aan in de relatie?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, grootste deel van de tijd heeft ze geen broek aan, of andere kledij.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, grootste deel van de tijd heeft ze geen broek aan, of andere kledij.
Ze is helemaal niet Amerikaansquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want in tegenstelling tot jou heb ik wel een Amerikaanse vriendin gehad(en ja ze lopen daar allemaal in van die hollister shirtjes rond
)
[..]
Wat doe jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vond hem het eerst grappigquote:
ik zou haar ook weggeven ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Hm k weet niet, Smijn is niet echt lekker ofzo.. Maar k zou haar wel geven, why not?
Okay..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik vond hem het eerst grappig
Zoek je eigen grappige grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |