quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub was en is gewoon weg geweldig en bleef ondanks zijn "kleine" foutjes wel eerlijk.
die dikke kop had ze al ..............alleen dat haar is vreselijk nep en veulsssssssss te lang.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:46 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda heeft een dikke kop gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik me al tijden afvraag, is of Huub zich niet schaamt voor dit soort 'fans'. Regelmatig denk ik, nu vindt hij het vast genoeg (rechtschapen als hij isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 05:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Giet maar even 10cc laxeermiddel in Huub en je hebt in no time genoeg veren om een dekbed mee te vullen..
Think again, of liever, lees nog eens, het is erger gesteld met de soppers dan ik dacht. Ik weet het, ik weet het, het heeft veel te lang geduurd en het lijkt ongeneeslijk. Maar Huub heeft voor jou een 'antidote'.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huh......Heb je het nu over je mede-bitch?
Sorry hoor maar ik denk dat Huub wel voor zich zelf kan spreken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ik me al tijden afvraag, is of Huub zich niet schaamt voor dit soort 'fans'. Regelmatig denk ik, nu vindt hij het vast genoeg (rechtschapen als hij is) maar nee hoor hij vindt het heerlijk. Zolang er maar anderen afgezeken worden, vindt hij het prima en gaat hij niet janken.
Huub, de kooi is afgelopen, zeg je steeds, sommeer ze eens om een leven te zoeken. Heb jij toch niet nodig in jouw rijke leven?
Dit zal wel weer niet mogen.
die zus was ook toch ook bij dr man weg en met iemand van het bb huis samen wie was dat dan?quote:
wie dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
Wat schetst mijn verbazing. Een persoontje die anderhalf jaar lang riep niets meer met DGK te maken willen hebben heeft nu, nog geen week geleden foto's op hyves gezet van DGK. Weliswaar alleen van zichzelf, maar toch....Bietje vreemd.
was die milica de dochter van Hilde?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:42 schreef spapaars het volgende:
Er was een kortstondige relatie tussen E10 en Sabrina na BB
E10 wierp op alle meiden wel een oogje, ook een oogje op de huidige vriendin van Jeroen, Milica.
[ afbeelding ]
En Marcia.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
was die milica de dochter van Hilde?
en daar heeft e10 dit kindje mee?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
die zus was ook toch ook bij dr man weg en met iemand van het bb huis samen wie was dat dan?
Hoezo Milica was toch niet zo oud?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als dat zo is, heeft er één of ander arts uit Italië enige hulp verleend.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
Wat schetst mijn verbazing. Een persoontje die anderhalf jaar lang riep niets meer met DGK te maken willen hebben heeft nu, nog geen week geleden foto's op hyves gezet van DGK. Weliswaar alleen van zichzelf, maar toch....Bietje vreemd.
ja die waren dat leuk stel zijn die nu nog samen? ik weet wel dat ze bij dr man is weg gegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zus van Sabrina, Monique is met Tijn .
De enige Big Brother waar ik kotsmisselijk van enkele mensen werd , niet kijken was geen optie,
of het uit knopje te gebruiken op PC of TV, enkele mensen vond ik leuk om te volgen
en kijk naar elke reallife wat voor casting, concept de procuctie me ook voorschotelen.
[ afbeelding ]
Milica is niet zó oud, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hoezo Milica was toch niet zo oud?
Wrom loopt die Hilde steeds in dr blote kont?
En met wie was die zus van saartje nu samen?
Lang niet zo vreemd als een ander persoontje dat al langer dan een jaar loopt te declameren dat de Kooi afgelopen is, maar toch overal verschijnt met het voorvoegsel "DGK" voor zijn naam en nog graag teert op zijn oude "roem" waar het de aandacht van de bladen betreft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
ff goed nadenken....de naam noemen we niet, want dan komen de bitches in verweer en gaat dit topic op slot.quote:
En ja hoor. Deze sopster schiet gelijk in de verdediging.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lang niet zo vreemd als een ander persoontje dat al langer dan een jaar loopt te declameren dat de Kooi afgelopen is, maar toch overal verschijnt met het voorvoegsel "DGK" voor zijn naam en nog graag teert op zijn oude "roem" waar het de aandacht van de bladen betreft.
U bent nog steeds Lieke fan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lang niet zo vreemd als een ander persoontje dat al langer dan een jaar loopt te declameren dat de Kooi afgelopen is, maar toch overal verschijnt met het voorvoegsel "DGK" voor zijn naam en nog graag teert op zijn oude "roem" waar het de aandacht van de bladen betreft.
Ik ben onpartijdig en denk dat je op Huub doelt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff goed nadenken....de naam noemen we niet, want dan komen de bitches in verweer en gaat dit topic op slot.
Oke dat kan .......maar laat mij (ons )quote:
ah! Dorien is in lovequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef peeet1 het volgende:
dorien rose heeft een liefdesrelatie met dgk amanda
giel beelen belt amanda van de gouden kooi
Giel is een KutKind! (met een hoofdletter K ja) walgelijke gast!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
ah! Dorien is in love![]()
Amanda was dus gisteren bij Talpa voor een pilot ...
en Giel noemt het kind van Huub en Claire een kutkind ...
tjonge jonge............het gaat om Huub niet om jou.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Giel is een KutKind! (met een hoofdletter K ja) walgelijke gast!
Vind je? Ik vind Giel altijd al een walgelijk figuur! Heeft mi niets met fanatiek zijn te maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
tjonge jonge............het gaat om Huub niet om jou.
Wat een fanatisme !!!!!!
Dat was volgens mij donderdag samen met Ricardo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
ah! Dorien is in love![]()
Amanda was dus gisteren bij Talpa voor een pilot ...en Giel noemt het kind van Huub en Claire een kutkind ...
nou ,Huub zit er niet mee hoor en Giel is zo kwaad nog niet .Die kan gewoon lekker jennen net als Huub himself.Ik vind hem"Giel" leukquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Giel is een KutKind! (met een hoofdletter K ja) walgelijke gast!
Ik dacht (ook mede door die Gielmobiel) dat het water en vuur was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nou ,Huub zit er niet mee hoor en Giel is zo kwaad nog niet .Die kan gewoon lekker jennen net als Huub himself.Ik vind hem"Giel" leuk![]()
@giel3fm met de baby is alles goed, thnx voor je leuke verhaal, als je wilt bellen bel maar!
18 minutes ago from web
nu vraag ik me echt af wat huub bedoeld met leuk verhaal zover ik weet heeft giel geen contact gehad met huubquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nou ,Huub zit er niet mee hoor en Giel is zo kwaad nog niet .Die kan gewoon lekker jennen net als Huub himself.Ik vind hem"Giel" leuk![]()
@giel3fm met de baby is alles goed, thnx voor je leuke verhaal, als je wilt bellen bel maar!
18 minutes ago from web
Tja,misschien bedoeld Huub het wel cynisch,zou ook kunnen.Wie weet geeft ie er antwoord op als ie hier leest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef peeet1 het volgende:
[..]
nu vraag ik me echt af wat huub bedoeld met leuk verhaal zover ik weet heeft giel geen contact gehad met huub
en ook paul de leeuw heeft geen contact gehad met huub
Hij is aan het billenlikken, omdat hij bang is om gebasht te worden misschien?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja,misschien bedoeld Huub het wel cynisch,zou ook kunnen.Wie weet geeft ie er antwoord op als ie hier leest.
Zegt persoon Cquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:15 schreef Suikeroom het volgende:
jullie doen nog net alsof jullie naar Huub aan het kijken zijn op de streams, terwijl ie hier zelf gewoon mee post![]()
ook degene die het telkens voor hem opnemen zijn echt hilarisch en dan zo van
persoon A: nee Lieke dan met dr dit en dat
persoon B: ja Huub dan met zn dit en dat
volgens mij gaan jullie daarmee door tot 2012 en ver daarna
Ja enne..............quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:15 schreef Suikeroom het volgende:
jullie doen nog net alsof jullie naar Huub aan het kijken zijn op de streams, terwijl ie hier zelf gewoon mee post![]()
Je begint het door te krijgen. Misschien is het nu ook makkelijker voor je om het maar gewoon te accepteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:15 schreef Suikeroom het volgende:
Kan zijn, maar dat domme vervelende repeteer-gezeur gaat wél de prullenbak weer in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:15 schreef Suikeroom het volgende:
Je kan ook zeggen dat dat gezeik dit topic juist tot een populaire reeks gemaakt heeft en dat hele baby gezeik het topic vergaltquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat domme vervelende repeteer-gezeur gaat wél de prullenbak weer in.
Het leek even begrepen te zijn, maar een stel users heeft de oude stiel weer opgepakt.
Soppers versus anti-soppersgezeur vergalt dit topic. Kappuh.
dan kan sunny16947 beter uitloggen en nooit meer terugkomen, die doet niet anders, en dat is volgens mij ook de enige die het meentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat domme vervelende repeteer-gezeur gaat wél de prullenbak weer in.
Het leek even begrepen te zijn, maar een stel users heeft de oude stiel weer opgepakt.
Soppers versus anti-soppersgezeur vergalt dit topic. Kappuh.
BB, CBML en DGK'ers in het nieuws# 35)quote:Op zondag 12 juli 2009 12:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan kan sunny16947 beter uitloggen en nooit meer terugkomen, die doet niet anders, en dat is volgens mij ook de enige die het meent
Zo !quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Guillaume85 het volgende:
Tamara de vriendin van Brian. Met dank aan Dunja van vol.nl
[ afbeelding ]
Wat een knappe meidquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Guillaume85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dame hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Guillaume85 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om ze weer eens te zien! Wat er bij Cora af is aan kilo's is er bij Jaap dubbel aangekomen... hij moet echt oppassen hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma en Mike.
[ afbeelding ]
Jaap, Cora en Palma.
[ afbeelding ]
Palma en Mike.
[ afbeelding ]
Mike ziet er best goed uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma en Mike.
[ afbeelding ]
Jaap, Cora en Palma.
[ afbeelding ]
Palma en Mike.
[ afbeelding ]
met Chantalquote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Guillaume85 het volgende:
En Amanda, tja. Net op haar hyves geweest en deze foto's staan er op.
Misschien gaat Brian wel wat doen bij RTL 4.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet Brian bij RTL4 dat hij in het sterrenteam van RTL4 speelt?
Ja, hij spelt.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
Deze foto's zijn van mei of juni 2009.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Misschien gaat Brian wel wat doen bij RTL 4.
Kan ook zijn dat deze foto's van vorig jaar zijn, zo kort na de finale van DGK RTL 5.
Pak em Sunnyquote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
het is ook geen rtl 4 sterrenteam maar RTL 4 5 7 8 Artiestenteam zie filmpje hier onderquote:Op zondag 12 juli 2009 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Misschien gaat Brian wel wat doen bij RTL 4.
Kan ook zijn dat deze foto's van vorig jaar zijn, zo kort na de finale van DGK RTL 5.
Dat is een filmpje van vorig jaar. Shirts zijn ook anders, Amanda is nog bij Brian etc.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef peeet1 het volgende:
[..]
het is ook geen rtl 4 sterrenteam maar RTL 4 5 7 8 Artiestenteam zie filmpje hier onder
maak dat de kat wijs! Brian kan heul niet spellen!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:03 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Ja, hij spelt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij voetbalt maar een eind weg hoor. Dacht alleen dat hij geen enkele connectie meer had met RTLquote:
Nou! Leuk voor Huub maar ook voor Claire, Claire haar moeder, Sophie, vader van Claire, broer van Claire, broer van Huub, vader van Huub, moeder van Huub, zus van Huub! Everybody HAPPY!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk voor Huub dat Claire zoveel contact met d'r moeder heeft.
Woensdag in weekblad de Party.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef annie68 het volgende:
even een vraagje is er al een foto te zien van Sophie
Het blad was dinsdagmiddag al klaar toen Claire aan het bevallen was.....quote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef Meds het volgende:
Heb je de geboorte van je kind geëxploiteerd... is het gesneuveld in de eindredactie omdat er andere actualiteiten belangrijker waren..
Was je op kraamvisite?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Schattig kindje,heel tevreden..
Denk dat je een beetje in de war bent. De foto van een krabbelaar zie je aan voor DE foto. Is het dus niet!!!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Schattig kindje,heel tevreden slapend....
En jaap,ja schrik ik ook van..
Waar? Dat is een schending van het embargoquote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er is een foto te zien als je eff goed oplet
Huhhh,die foto klopt dus niet met Huub en dat kindjequote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje in de war bent. De foto van een krabbelaar zie je aan voor DE foto. Is het dus niet!!!!!
Dacht dat jij Huub wel uit duizenden zou herkennenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huhhh,die foto klopt dus niet met Huub en dat kindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |