Milica is niet zó oud, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hoezo Milica was toch niet zo oud?
Wrom loopt die Hilde steeds in dr blote kont?
En met wie was die zus van saartje nu samen?
Lang niet zo vreemd als een ander persoontje dat al langer dan een jaar loopt te declameren dat de Kooi afgelopen is, maar toch overal verschijnt met het voorvoegsel "DGK" voor zijn naam en nog graag teert op zijn oude "roem" waar het de aandacht van de bladen betreft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
Wat schetst mijn verbazing. Een persoontje die anderhalf jaar lang riep niets meer met DGK te maken willen hebben heeft nu, nog geen week geleden foto's op hyves gezet van DGK. Weliswaar alleen van zichzelf, maar toch....Bietje vreemd.
ff goed nadenken....de naam noemen we niet, want dan komen de bitches in verweer en gaat dit topic op slot.quote:
En ja hoor. Deze sopster schiet gelijk in de verdediging.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lang niet zo vreemd als een ander persoontje dat al langer dan een jaar loopt te declameren dat de Kooi afgelopen is, maar toch overal verschijnt met het voorvoegsel "DGK" voor zijn naam en nog graag teert op zijn oude "roem" waar het de aandacht van de bladen betreft.
U bent nog steeds Lieke fan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lang niet zo vreemd als een ander persoontje dat al langer dan een jaar loopt te declameren dat de Kooi afgelopen is, maar toch overal verschijnt met het voorvoegsel "DGK" voor zijn naam en nog graag teert op zijn oude "roem" waar het de aandacht van de bladen betreft.
Ik ben onpartijdig en denk dat je op Huub doelt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff goed nadenken....de naam noemen we niet, want dan komen de bitches in verweer en gaat dit topic op slot.
Oke dat kan .......maar laat mij (ons )quote:
ah! Dorien is in lovequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef peeet1 het volgende:
dorien rose heeft een liefdesrelatie met dgk amanda
giel beelen belt amanda van de gouden kooi
Giel is een KutKind! (met een hoofdletter K ja) walgelijke gast!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
ah! Dorien is in love![]()
Amanda was dus gisteren bij Talpa voor een pilot ...
en Giel noemt het kind van Huub en Claire een kutkind ...
tjonge jonge............het gaat om Huub niet om jou.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Giel is een KutKind! (met een hoofdletter K ja) walgelijke gast!
Vind je? Ik vind Giel altijd al een walgelijk figuur! Heeft mi niets met fanatiek zijn te maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
tjonge jonge............het gaat om Huub niet om jou.
Wat een fanatisme !!!!!!
Dat was volgens mij donderdag samen met Ricardo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
ah! Dorien is in love![]()
Amanda was dus gisteren bij Talpa voor een pilot ...en Giel noemt het kind van Huub en Claire een kutkind ...
nou ,Huub zit er niet mee hoor en Giel is zo kwaad nog niet .Die kan gewoon lekker jennen net als Huub himself.Ik vind hem"Giel" leukquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Giel is een KutKind! (met een hoofdletter K ja) walgelijke gast!
Ik dacht (ook mede door die Gielmobiel) dat het water en vuur was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nou ,Huub zit er niet mee hoor en Giel is zo kwaad nog niet .Die kan gewoon lekker jennen net als Huub himself.Ik vind hem"Giel" leuk![]()
@giel3fm met de baby is alles goed, thnx voor je leuke verhaal, als je wilt bellen bel maar!
18 minutes ago from web
nu vraag ik me echt af wat huub bedoeld met leuk verhaal zover ik weet heeft giel geen contact gehad met huubquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nou ,Huub zit er niet mee hoor en Giel is zo kwaad nog niet .Die kan gewoon lekker jennen net als Huub himself.Ik vind hem"Giel" leuk![]()
@giel3fm met de baby is alles goed, thnx voor je leuke verhaal, als je wilt bellen bel maar!
18 minutes ago from web
Tja,misschien bedoeld Huub het wel cynisch,zou ook kunnen.Wie weet geeft ie er antwoord op als ie hier leest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef peeet1 het volgende:
[..]
nu vraag ik me echt af wat huub bedoeld met leuk verhaal zover ik weet heeft giel geen contact gehad met huub
en ook paul de leeuw heeft geen contact gehad met huub
Hij is aan het billenlikken, omdat hij bang is om gebasht te worden misschien?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja,misschien bedoeld Huub het wel cynisch,zou ook kunnen.Wie weet geeft ie er antwoord op als ie hier leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |