Toch niet bij Saatje zeker??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
en Etienne is vader geworden
[ afbeelding ]
met dank aan spapaars
OMG... en dan krijg ik nog het verwijt dat ik soms oude koeien uit de sloot haal..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:49 schreef peeet1 het volgende:
[..]
misschien is het kind wel in het Big Brother huis verwekt ?
http://www.vkmag.com/maga(...)_jaar_achter_tralies
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Huub was en is gewoon weg geweldig en bleef ondanks zijn "kleine" foutjes wel eerlijk.
die dikke kop had ze al ..............alleen dat haar is vreselijk nep en veulsssssssss te lang.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:46 schreef Guillaume85 het volgende:
Amanda heeft een dikke kop gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik me al tijden afvraag, is of Huub zich niet schaamt voor dit soort 'fans'. Regelmatig denk ik, nu vindt hij het vast genoeg (rechtschapen als hij isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 05:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Giet maar even 10cc laxeermiddel in Huub en je hebt in no time genoeg veren om een dekbed mee te vullen..
Think again, of liever, lees nog eens, het is erger gesteld met de soppers dan ik dacht. Ik weet het, ik weet het, het heeft veel te lang geduurd en het lijkt ongeneeslijk. Maar Huub heeft voor jou een 'antidote'.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:03 schreef sunny16947 het volgende:
Huh......Heb je het nu over je mede-bitch?
Sorry hoor maar ik denk dat Huub wel voor zich zelf kan spreken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ik me al tijden afvraag, is of Huub zich niet schaamt voor dit soort 'fans'. Regelmatig denk ik, nu vindt hij het vast genoeg (rechtschapen als hij is) maar nee hoor hij vindt het heerlijk. Zolang er maar anderen afgezeken worden, vindt hij het prima en gaat hij niet janken.
Huub, de kooi is afgelopen, zeg je steeds, sommeer ze eens om een leven te zoeken. Heb jij toch niet nodig in jouw rijke leven?
Dit zal wel weer niet mogen.
die zus was ook toch ook bij dr man weg en met iemand van het bb huis samen wie was dat dan?quote:
wie dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
Wat schetst mijn verbazing. Een persoontje die anderhalf jaar lang riep niets meer met DGK te maken willen hebben heeft nu, nog geen week geleden foto's op hyves gezet van DGK. Weliswaar alleen van zichzelf, maar toch....Bietje vreemd.
was die milica de dochter van Hilde?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:42 schreef spapaars het volgende:
Er was een kortstondige relatie tussen E10 en Sabrina na BB
E10 wierp op alle meiden wel een oogje, ook een oogje op de huidige vriendin van Jeroen, Milica.
[ afbeelding ]
En Marcia.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
was die milica de dochter van Hilde?
en daar heeft e10 dit kindje mee?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
die zus was ook toch ook bij dr man weg en met iemand van het bb huis samen wie was dat dan?
Hoezo Milica was toch niet zo oud?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als dat zo is, heeft er één of ander arts uit Italië enige hulp verleend.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef sunny16947 het volgende:
Wat schetst mijn verbazing. Een persoontje die anderhalf jaar lang riep niets meer met DGK te maken willen hebben heeft nu, nog geen week geleden foto's op hyves gezet van DGK. Weliswaar alleen van zichzelf, maar toch....Bietje vreemd.
ja die waren dat leuk stel zijn die nu nog samen? ik weet wel dat ze bij dr man is weg gegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zus van Sabrina, Monique is met Tijn .
De enige Big Brother waar ik kotsmisselijk van enkele mensen werd , niet kijken was geen optie,
of het uit knopje te gebruiken op PC of TV, enkele mensen vond ik leuk om te volgen
en kijk naar elke reallife wat voor casting, concept de procuctie me ook voorschotelen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |