abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:20:53 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70812826
Hoe zijn de eerste nachten thuis met Sophie bevallen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:25:44 #102
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70813012
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Moet het op de minuut nauwkeurig?

Ik doe verder niets met SHO, alleen deze topicreeks.
[..]

Was ook geen halsmisdaad hoor.
Maar zes gaap- en slaapsmileys en verder niets.. dat lokt weer een reactie uit en voor je het weet zijn de poppen weer aan het dansen. En het is juist de bedoeling dat die 'cirkel' van gezeik op elkaar doorbroken wordt.
Had wel een beetje zin in rellen

Maar om even on topic te blijven;

Huub en lieve Claire, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter (ik heb nog geen foto's gezien maar voor jullie is ze vast de mooiste)!! Heel veel geluk gewenst voor in de toekomst en geniet van jullie gezinnetje!

Enne Huub zorg goed voor je dames! Je boft maar weer!
pi_70813218
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe zijn de eerste nachten thuis met Sophie bevallen?
prima, slaap lekker door
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:36:41 #104
168951 STAP01
body and brain
pi_70813409
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

prima, slaap lekker door
En Sophie ook? Of moet Claire er steeds uit? Nee toch he!
Why don't you just use that thing inside your head....
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 14:37:13 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70813426
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef STAP01 het volgende:

[..]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70813970
huub en claire van harte gefeliciteerd met de kleine meid.
ze boft maar met zulke ouders.
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 14:56:37 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_70814146
Nou zeg, de Party wilde echt het onderste uit de kan. Zelfs mee naar het gemeentehuis om aangifte te doen. Bah.
quote:
samen met Dennis van Tellingen de fotograaf naar t gemeentehuis; je zag iedereen denken WTF,voelde mij beetje opgelaten,maar vooral trots
19 minutes ago from web
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70814248
Waar blijft de Nederlandse tegenhanger van Brüno?

‘Vassup Holland?’ vraagt Oostenrijks beste fashion reporter. Een zoektocht naar onze eigen hysterica.

Met zijn geilgele lederhosen is der Brüno uitgegroeid tot een internationaal stijlicoon. Een biopic over zijn hondje, adoptiebaby OJ en acrobatische stunts met een fitnessbike kon niet uitblijven en draait vanaf vandaag in de bioscoop.

Maar is er geen roze, ruziemakende rouwdouwer te vinden die tegen Brüno op kan qua flamboyante levensstijl? Het word tijd voor een door Michiel van Erp gefilmde dramaqueendocumentaire (dqd). En de kanshebbers voor de hoofdrol zijn:
<knip>
Janice

‘Walk it, walk it, walk it!’ krijst een opgewonden stem met zachte g. Na een gastspel in de Gouden Kooi presenteert de Project Catwalk-legende, beter bekend als ‘de bitch’, nu wekelijks Kijk dit nou, modenieuws op TMF. Met zijn vernederend commentaar op de outfit van menige Nederlandse celeb een verdiende tweede plek voor deze ontwerper, waarvan nog nooit iemand een ontwerp heeft gezien.

bron http://www.depers.nl/cult(...)anger-van-Bruno.html
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:03:04 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70814389
quote:
‘Walk it, walk it, walk it!’ krijst een opgewonden stem met zachte g.
Da's knap.

En een overduidelijke karikatuur een stijlicoon noemen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70814596
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef beequeen het volgende:
Nou zeg, de Party wilde echt het onderste uit de kan. Zelfs mee naar het gemeentehuis om aangifte te doen. Bah.
[..]

o nee toch geen party

ik vertrouw die foto s niet
we krijgen dadelijk een donker kindje tezien in de party
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:10:49 #111
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_70814662
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Hoe zou Brian zn baby opvoeden?

Ga je nu stoer doen als een domme kut baby? Kies ervoor om te huilen!! Wees verstandig brother!! Kies ervoor! Je maakt me heel boos nu!! Ik breek de hele boel hier af swa!! Conti bo mama swa, kankerzooi!!

Ik rapporteer deze motherfucking shit, de baby heeft mij geslagen!! nee nee swa ik word helemaal para brada!! Ik wil iemand nu kapot breken, vraag me geen vraag swa!! Laat me Kenneth bellen.

Brian: brother
Kenneth: G!
Brian: de baby heeft me geslagen swa, ik ga zelfmoord plegen
Kenneth: nee nee G! ik kom naar je toe
Brian: IN MN FOKKING GEZICHT SWA
Brian: KANKERLIJER SWA
Kenneth: Nohhhh
Brian: swa
Brian: brother
Kenneth: swa
Brian: kom me halen swa
Brian: Hit Em Up
Kenneth: Tupac!
Oke, hier moest ik toch wel even heel hard om lachen.. Ik zie het weer helemaal voor me. Ik heb ook meteen weer zin om dat liedje op te gaan zoeken op Youtube, hoe heet ie ook al weer.. Oh ja, para brotha urban remix ofzo.

Huub, van harte met de baby! Lachen dat je nog steeds af en toe hier langskomt! Echt heel erg leuk. Sophie vind ik een enorm leuke naam.

Amanda, wat een droevigheid. Het artikel is ook te slecht geschreven, maar goed. Is het allemaal alweer een jaar geleden trouwens? Tijd vliegt. Ik zie mezelf nog zitten hoor, iedere dag met die streams haha. En maar COS-sen.
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 15:22:56 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_70815113
Janice, wat een farce die vent. Nadia zag eruit als Julius Caesar en Lieke droeg iets van een blauwe lap. Ik heb die caps vast nog wel ergens, deze kon ik snel vinden.

Edit: Naad gevonden.

[ Bericht 18% gewijzigd door beequeen op 09-07-2009 15:36:32 ]
― Mark Twain
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 18:42:41 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_70822201
Huub en Claire, beetje laat maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sophie , mooie naam!
Dat ze maar gezond en gelukkig op mag groeien

Tuinfluiter, bedankt voor de mooie OP, ben weer helemaal bij
pi_70822236
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef STAP01 het volgende:

[..]

hahaha, ik bedoel Sophie slaapt lekker door, paps Huub geeft de nachtelijke flesjes
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 19:17:35 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_70823353
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef ditisHuub het volgende:

hahaha, ik bedoel Sophie slaapt lekker door, paps Huub geeft de nachtelijke flesjes
Paps Huub, wat klinkt dat schattig.

Even iets anders. Ik zag net Amanda in een soort van reclame voor Stars Up. Je kan SMS'en, geen idee waarvoor, mistte de helft. Iemand?
― Mark Twain
pi_70824996
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Paps Huub, wat klinkt dat schattig.

Even iets anders. Ik zag net Amanda in een soort van reclame voor Stars Up. Je kan SMS'en, geen idee waarvoor, mistte de helft. Iemand?
amanda in de Star reclame

pi_70825635
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou niet helemaal, tuurlijk zou ik het niet zo snel in mijn hoofdhalen om 1 van de 2 op een forum af te kraken. Voel ik mij iets te chique voor.

Maar Brian doet ECHT zijn best en is m.i. echt een uitstekende vader, en tja Amanda, misschien is het wel gewoon een roze bril maar ik blijf ergens een zwak voor haar houden. Ze voelt toch nog steeds ergens als een klein zusje ofzo,
Ik zal de laatste zijn die jou niet geloofd Huub, ik denk zeker dat Brian zijn best doet bij zijn zoon , met dames is zijn karakter toch echt wel iets anders als met zijn zoon
Wat betreft Amanda tjaaaaaaaaaaaa tis Amanda he
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:35:18 #118
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70826095
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:05 schreef peeet1 het volgende:

amanda in de Star reclame

Fijn peeet1 wat boffen met jou dat je zo vlug en handig bent met opzoeken en youtube, bedankt,
ik vind Amanda er prima uitzien, zo'n filmpje leeft toch meer dan een zo'n foto elders in dit topic.
pi_70828535
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Fijn peeet1 wat boffen met jou dat je zo vlug en handig bent met opzoeken en youtube, bedankt,
ik vind Amanda er prima uitzien, zo'n filmpje leeft toch meer dan een zo'n foto elders in dit topic.
Ik vind het niks. Jammer dat ze zo slecht wordt gebruikt..........Ze is onverstaanbaar.
Het is een reclame gemaakt door het bedrijf van haar manager: Worldofbookings.nl.
pi_70836811
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:23 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik zal de laatste zijn die jou niet geloofd Huub, ik denk zeker dat Brian zijn best doet bij zijn zoon , met dames is zijn karakter toch echt wel iets anders als met zijn zoon
Wat betreft Amanda tjaaaaaaaaaaaa tis Amanda he
Als je Brian zo ziet door wat hij in de kooi "speelde", hoe denk je nu dan over Huub?

Is Huub ook nog steeds de Huub zoals hij zich voor deed in de Gouden Kooi?

Nou heb ik nooit in de Gouden Kooi gelooft.
Ook omdat ik veel met de TV wereld heb te maken.

Maar als je de ene rol wel geloofd, dan geld dat dus voor allemaal.
En klopt wat Lieke over Huub beweerde dus ook.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 03:23:57 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70836821
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:21 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Als je Brian zo ziet door wat hij in de kooi "speelde", hoe denk je nu dan over Huub?

Je waant je op glad ijs, hier mag geen onvertogen woord over Huub geschreven worden, alleen over anderen, dat is toegestaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70836866
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je waant je op glad ijs, hier mag geen onvertogen woord over Huub geschreven worden, alleen over anderen, dat is toegestaan.
Ik beweer niets verkeerds over Huub.
Ik heb het over haar "gedachtengang" van de Gouden Kooi, waar ik bij zei dat ik daar niet in geloof.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 03:57:53 #123
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70836906
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:42 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Ik beweer niets verkeerds over Huub.
Ik heb het over haar "gedachtengang" van de Gouden Kooi, waar ik bij zei dat ik daar niet in geloof.

Nee, dat vind ik ook hoor, maar ik waarschuw je alleen even, voor het geval, want hij wil een beetje beschermd worden. Censuur ten top.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70837249
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:21 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

HuuB is gewoon weg geweldig Brian , Amanda , Lieke , kenneth en moeder van Brian, hebben in dgk een kant laten zien (echt of niet echt) waar mijn haren recht van overeind gingen staan , en Huub was en is gewoon weg geweldig en bleef ondanks zijn "kleine" foutjes wel eerlijk. en ondanks alle geroep van Brian en Amanda zijn Huub en Claire nog erg gelukkig en pas ouders geworden van Sophie
Dat dus .....

Edit : Lieke kon alleen maar trappen en was niet meer objectief naar Huub toe, Lieke geloof ik voor geen meter ook gezienrelaties na Huub en de reacties van Palma en consorten.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 09:27:57 #125
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70838756
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 07:36 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

HuuB is gewoon weg geweldig Brian , Amanda , Lieke , kenneth en moeder van Brian, hebben in dgk een kant laten zien (echt of niet echt) waar mijn haren recht van overeind gingen staan , en Huub was en is gewoon weg geweldig en bleef ondanks zijn "kleine" foutjes wel eerlijk. en ondanks alle geroep van Brian en Amanda zijn Huub en Claire nog erg gelukkig en pas ouders geworden van Sophie
Dat dus .....

Edit : Lieke kon alleen maar trappen en was niet meer objectief naar Huub toe, Lieke geloof ik voor geen meter ook gezienrelaties na Huub en de reacties van Palma en consorten.
1s ! Eric en Lieke werden in het spel genaaid; Eric wist dat het om een spel met ''veel knikkers ging'', die andere is daar te verbolgen over, te rancuneus! (nog steeds)
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ohja? Als ik hier zeg dat ik Huub of Bram een lul vind, moet ik dat zelf weten, alleen zit ik zo niet in elkaar. Tevensch ben ik het er niet mee 1s, want Huub is Top
Enne, ja, ik weet het, dgk is over, maar het feit dat Huub hier nog post, vind ik super.
En voor hen die vinden dat Huub niet meer zijn naam mag verbinden met dgk, omdat dgk over is, daar zeg ik niets tegen, want wie dat niet begrijpt lijkt wel .
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik ook hoor, maar ik waarschuw je alleen even, voor het geval, want hij wil een beetje beschermd worden. Censuur ten top.
Is dat zo? Heb jij een bloemenjurk?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wijnneus op 10-07-2009 09:36:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')