Had wel een beetje zin in rellenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet het op de minuut nauwkeurig?
Ik doe verder niets met SHO, alleen deze topicreeks.
[..]
Was ook geen halsmisdaad hoor.
Maar zes gaap- en slaapsmileys en verder niets.. dat lokt weer een reactie uit en voor je het weet zijn de poppen weer aan het dansen. En het is juist de bedoeling dat die 'cirkel' van gezeik op elkaar doorbroken wordt.
prima, slaap lekker doorquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Hoe zijn de eerste nachten thuis met Sophie bevallen?
En Sophie ook? Of moet Claire er steeds uit? Nee toch he!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Sophie ook? Of moet Claire er steeds uit? Nee toch he!![]()
quote:samen met Dennis van Tellingen de fotograaf naar t gemeentehuis; je zag iedereen denken WTF,voelde mij beetje opgelaten,maar vooral trots
19 minutes ago from web
Da's knap.quote:‘Walk it, walk it, walk it!’ krijst een opgewonden stem met zachte g.
o nee toch geen partyquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef beequeen het volgende:
Nou zeg, de Party wilde echt het onderste uit de kan. Zelfs mee naar het gemeentehuis om aangifte te doen. Bah.
[..]
Oke, hier moest ik toch wel even heel hard om lachen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Hoe zou Brian zn baby opvoeden?
Ga je nu stoer doen als een domme kut baby? Kies ervoor om te huilen!! Wees verstandig brother!! Kies ervoor! Je maakt me heel boos nu!! Ik breek de hele boel hier af swa!! Conti bo mama swa, kankerzooi!!
Ik rapporteer deze motherfucking shit, de baby heeft mij geslagen!! nee nee swa ik word helemaal para brada!! Ik wil iemand nu kapot breken, vraag me geen vraag swa!! Laat me Kenneth bellen.
Brian: brother
Kenneth: G!
Brian: de baby heeft me geslagen swa, ik ga zelfmoord plegen
Kenneth: nee nee G! ik kom naar je toe
Brian: IN MN FOKKING GEZICHT SWA
Brian: KANKERLIJER SWA
Kenneth: Nohhhh
Brian: swa
Brian: brother
Kenneth: swa
Brian: kom me halen swa
Brian: Hit Em Up
Kenneth: Tupac!
hahaha, ik bedoel Sophie slaapt lekker door, paps Huub geeft de nachtelijke flesjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Sophie ook? Of moet Claire er steeds uit? Nee toch he!![]()
Paps Huub, wat klinkt dat schattig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef ditisHuub het volgende:
hahaha, ik bedoel Sophie slaapt lekker door, paps Huub geeft de nachtelijke flesjes
amanda in de Star reclamequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paps Huub, wat klinkt dat schattig.
Even iets anders. Ik zag net Amanda in een soort van reclame voor Stars Up. Je kan SMS'en, geen idee waarvoor, mistte de helft. Iemand?
Ik zal de laatste zijn die jou niet geloofd Huub, ik denk zeker dat Brian zijn best doet bij zijn zoon , met dames is zijn karakter toch echt wel iets anders als met zijn zoonquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou niet helemaal, tuurlijk zou ik het niet zo snel in mijn hoofdhalen om 1 van de 2 op een forum af te kraken. Voel ik mij iets te chique voor.
Maar Brian doet ECHT zijn best en is m.i. echt een uitstekende vader, en tja Amanda, misschien is het wel gewoon een roze bril maar ik blijf ergens een zwak voor haar houden. Ze voelt toch nog steeds ergens als een klein zusje ofzo,
Fijn peeet1 wat boffen met jou dat je zo vlug en handig bent met opzoeken en youtube, bedankt,quote:
Ik vind het niks. Jammer dat ze zo slecht wordt gebruikt..........Ze is onverstaanbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn peeet1 wat boffen met jou dat je zo vlug en handig bent met opzoeken en youtube, bedankt,
ik vind Amanda er prima uitzien, zo'n filmpje leeft toch meer dan een zo'n foto elders in dit topic.
Als je Brian zo ziet door wat hij in de kooi "speelde", hoe denk je nu dan over Huub?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die jou niet geloofd Huub, ik denk zeker dat Brian zijn best doet bij zijn zoon , met dames is zijn karakter toch echt wel iets anders als met zijn zoon![]()
Wat betreft Amanda tjaaaaaaaaaaaa tis Amanda he
Je waant je op glad ijs, hier mag geen onvertogen woord over Huub geschreven worden, alleen over anderen, dat is toegestaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:21 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Als je Brian zo ziet door wat hij in de kooi "speelde", hoe denk je nu dan over Huub?
Is Huub ook nog steeds de Huub zoals hij zich voor deed in de Gouden Kooi?
Nou heb ik nooit in de Gouden Kooi gelooft.
Ook omdat ik veel met de TV wereld heb te maken.
Maar als je de ene rol wel geloofd, dan geld dat dus voor allemaal.
En klopt wat Lieke over Huub beweerde dus ook.
Ik beweer niets verkeerds over Huub.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je waant je op glad ijs, hier mag geen onvertogen woord over Huub geschreven worden, alleen over anderen, dat is toegestaan.
Nee, dat vind ik ook hoor, maar ik waarschuw je alleen even, voor het geval, want hij wil een beetje beschermd worden. Censuur ten top.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:42 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Ik beweer niets verkeerds over Huub.
Ik heb het over haar "gedachtengang" van de Gouden Kooi, waar ik bij zei dat ik daar niet in geloof.
HuuB is gewoon weg geweldigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:21 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Als je Brian zo ziet door wat hij in de kooi "speelde", hoe denk je nu dan over Huub?
Is Huub ook nog steeds de Huub zoals hij zich voor deed in de Gouden Kooi?
Nou heb ik nooit in de Gouden Kooi gelooft.
Ook omdat ik veel met de TV wereld heb te maken.
Maar als je de ene rol wel geloofd, dan geld dat dus voor allemaal.
En klopt wat Lieke over Huub beweerde dus ook.
1s ! Eric en Lieke werden in het spel genaaid; Eric wist dat het om een spel met ''veel knikkers ging'', die andere is daar te verbolgen over, te rancuneus! (nog steeds)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
HuuB is gewoon weg geweldig![]()
![]()
Brian , Amanda , Lieke , kenneth en moeder van Brian, hebben in dgk een kant laten zien (echt of niet echt) waar mijn haren recht van overeind gingen staan , en Huub was en is gewoon weg geweldig en bleef ondanks zijn "kleine" foutjes wel eerlijk.
en ondanks alle geroep van Brian en Amanda zijn Huub en Claire nog erg gelukkig en pas ouders geworden van Sophie
Dat dus .....
Edit : Lieke kon alleen maar trappen en was niet meer objectief naar Huub toe, Lieke geloof ik voor geen meter ook gezienrelaties na Huub en de reacties van Palma en consorten.![]()
Ohja? Als ik hier zeg dat ik Huub of Bram een lul vind, moet ik dat zelf weten, alleen zit ik zo niet in elkaar. Tevensch ben ik het er niet mee 1s, want Huub is Topquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je waant je op glad ijs, hier mag geen onvertogen woord over Huub geschreven worden, alleen over anderen, dat is toegestaan.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook hoor, maar ik waarschuw je alleen even, voor het geval, want hij wil een beetje beschermd worden. Censuur ten top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |