abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70763222
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef mevrouwdebok het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha
Niet lachen als het echt waar zou zijn Ik hoop toch echt dat ie veranderd is na de geboorte van zijn zoon.
Begrijp ook wel dat dit een "grapje " is maar toch..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mooiiiiiii op 08-07-2009 03:01:15 ]
Love music!
pi_70768051
ik vind zoon van brian meer op kenneth dan op brian lijken
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:10:16 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70771820
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet lachen als het echt waar zou zijn Ik hoop toch echt dat ie veranderd is na de geboorte van zijn zoon.
Begrijp ook wel dat dit een "grapje " is maar toch..
Mannen weten over het algemeen prima wat ze bij een bepaalde vrouw wel of niet kunnen flikken, hij behandelde Amanda als stront en zij accepteerde dat.
Tamara zou het gedrag wat hij richting Amanda toonde nooit accepteren, en hij haalt het dus ook niet in zijn hoofd om zich zo te gedragen, niet richting Tamara, niet richting hun kind.

Hij heeft respect voor haar, en heeft dat nooit gehad voor Amanda.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:37:13 #79
168951 STAP01
body and brain
pi_70776730
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 07:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind zoon van brian meer op kenneth dan op brian lijken
Ik vind hem (nu al) een beetje agressief/boos kijken.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_70777843
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ik vind hem (nu al) een beetje agressief/boos kijken.
ja net of tie wil zeggen ik wordt para brotha
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:40:08 #81
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70779440
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
Túúrlijk zijn die eerste foto's voor de Party, een deal is een deal.
Nog geen foto van Sophie, dochter van Claire en Huub.

.
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
is er ooit weleens een baby foto van baby kubatz getoont?

Kairo , zoon van Tamara en Brian, werd 6 april na een keizersnede vijf weken te vroeg geboren
en bleef een tijdje in de couveuse in het ziekenhuis, woog 3 pond en 172 gram en mocht het
ziekenhuis pas verlaten wanneer hij 4 pond was, het was enigszins best kritiek.
Nu 3 maanden later is het al een heel ventje.
pi_70779818
Net even de Party bekeken, maar deze week nog geen foto van Sophie
Nog een week wachten dus
pi_70779860
het ventje ligt er een beetje arremoedig bij met een outfit die van geen kanten klopt ...zijn ze ook nog kleurenblind daaro of zo ?
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:55:08 #84
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70780044
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
het ventje ligt er een beetje arremoedig bij met een outfit die van geen kanten klopt ...zijn ze ook nog kleurenblind daaro of zo ?
Gelukkig hoeft hij geen modeshow te lopen.... De kleuren enz. matchen misschien niet zo maar het is nog maar een baby hoor!
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:08:57 #85
162917 tuinfluiter
pi_70780567
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Eef999 het volgende:
Net even de Party bekeken, maar deze week nog geen foto van Sophie
Nog een week wachten dus
Ja. zal dan wel.
Dinsdagavond was Party al klaar, het is geen dagblad, dus woensdag 15 juli dan maar.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
Zijn waarschijnlijk kledingstukken die met liefde gegeven , gekocht en aangetrokken zijn.
Ik ben niet zo met kleding , kleuren bezig, zie een pittige jongen met doorzettingsvermogen.
En vandaag kan Kairo er weer heel anders uitzien. Dus dat .
pi_70797643
tuinfluiter enorm bedankt voor die schitterende OP, heb hem Claire laten lezen en die vond hem ook heel bijzonder!

daarnaast, Brian is een uitstekende vader, werkelijk waar, en die kleding ach. Het is een mooi kind en dat is ie!

Foto's in de party komende volgende week, tot die tijd, helaas geen foto's! A deal is a deal

dat gesprek tussen Kenneth en Brian, mooie tv!

Het stuk van Amanda in de krant, aiaiai, maar aan de andere kant, nogal gekleurd door de bril van de journalist. Niet echt journalistiek maar meer zo van kijk-mij-eens-psuedo-literaire-artikelen schrijven. Gewoon de zoveelste persoon die Amanda gebruikt heeft. Ik blijf voor mijn kleine Amey op komen, want het is een dappertje ook al hebben we niet zoveel contact, het blijft in der hart een goeie meid!
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:18:35 #87
162917 tuinfluiter
pi_70797757
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef ditisHuub het volgende:

tuinfluiter enorm bedankt voor die schitterende OP, heb hem Claire laten lezen en die
vond hem ook heel bijzonder!

daarnaast, Brian is een uitstekende vader, werkelijk waar, en die kleding ach.
Het is een mooi kind en dat is ie!

Foto's in de party komende volgende week, tot die tijd, helaas geen foto's! A deal is a deal

Het stuk van Amanda in de krant, aiaiai, maar aan de andere kant, nogal gekleurd door de bril van de journalist. Niet echt journalistiek maar meer zo van kijk-mij-eens-psuedo-literaire-artikelen schrijven. Gewoon de zoveelste persoon die Amanda gebruikt heeft. Ik blijf voor mijn kleine Amey op komen, want het is een dappertje ook al hebben we niet zoveel contact, het blijft in der hart een goeie meid!
Leuk dat Claire de openingspost heeft gezien.

Goed nog een week wachten op de foto's in de Party.

Zo hier en daar te lezen gaat het goed?

http://twitter.com/HuubGoudenKooi

9 juli 2009 07:55 uur, Huub op Twitter .
zo de fotoshoot, goed nachtje gehad, om de 3 uur flesje erin en hoppa, weer in de wieg!
about 4 hours ago from web

8 juli 2009 , 22:55 uur, thuis.
net vrouw en kind naar bed gebracht, Sophie hoppa met wieg en al,naast Claire in bed,
dan die dankbare oogjes van Claire, helemaal goed
about 13 hours ago from web

7 juli, Huub thuis.
net lekker met dochter op buik half uurtje klassieke muziek geluisterd. Was echt like heaven
1:52 PM Jul 7th from web

Edit:

Huub op weblog www.huubenjaap.nl
halfelf bij het gemeentehuis in Eemnes, dan komen Cora en Jaap langs, dan mijn zus,
ondertussen ga ik weer naar mijn werk. 's middags komt de oudste broer van Claire, en dan zit er
alweer bijna een dag op.

Donderdag, 9 juli 2009, 13:59, op twitter vanuit Laren.
vanmorgen Sophie aangegeven, foto's laten maken, nu weer op mijn werk
28 minutes ago from web

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 09-07-2009 14:29:09 (De openingspost is gesloten , dan hier maar verder) ]
pi_70800122
quote:
tuinfluiter enorm bedankt voor die schitterende OP, heb hem Claire laten lezen en die vond hem ook heel bijzonder!

[bdaarnaast, Brian is een uitstekende vader, werkelijk waar][/b], en die kleding ach. Het is een mooi kind en dat is ie!

Ik reageer maar even algemeen,en niet specifiek over Brian.
Als een kindje pas een paar maanden oud is slaapt het nog zo ontzettend veel en gaat het voornl over luiers ,eten
,slapen en veel knuffelen,knuffelen,knuffelen.Maar heeft nog niks met opvoeden te maken maar als ouder te leren welk huiltje bij welke vraag van het kindje hoort.

Iedere goede ouder doet zijn/haar stinkende best om een kind bagage mee te geven.Sommige ouders denken goed te doen door materialistische dingen te geven,veel cadeautjes etc om hun kind gelukkig te maken.Dingen te geven om maar van gezeur af te zijn of omdat ouders moe zijn en ze hun kinderen heel de dag voor de tv zetten."Kunnen de ouders eff hun "eigen "ding doen.

Even van algemeen af..Logisch dat Brian een goede vader is nu.Is gewoon logisch ,kind is paar maanden oud.Het echte werk komt nog.. Peuterpubertijd,en als ze zo.n 5 jaar oud zijn vloeken zeggen die ze weer van oudere kinderen horen.Of van thuis. ...Praten enzo,in de pubertijd meisjes etc ,maar Brian is "dichter" komt vast goed. Na zo'n 25 jaar weet je of je het als ouder"aardig" hebt gedaan,denk ik..

Ben trouwens benieuwd of je de navelstreng zelf hebt mogen doorknippen,of Sophie blonde of donkere haartjes heeft,wiens mondje en alle details en bijzonder dat Claires moeder erbij was bij de bevalling

M'n favoriete liedje van Marco Borsato,voor iedereen die dochter/s en zoon/en heeft/hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door Mooiiiiiii op 09-07-2009 01:28:43 ]
Love music!
pi_70802153
quote:

daarnaast, Brian is een uitstekende vader, werkelijk waar, en die kleding ach. Het is een mooi kind en dat is ie!

Ze kan wel een lieve meid zijn, maar ze kan de boel nog steeds opblazen en van alles erbij verziinnen zodat ze het zelf nog gaat geloven.
Net zoals ze bij jou deed ze over dat aanranden.

En ach wat is lief.
Het is aan de ene kant een verwend meisje en aan de andere kant een triest geval die steeds maar weer aandacht zoekt.
Haar domheid laat haar "lief" lijken. Dat kan zo verradelijk zijn.

En ook nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter,
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:34:02 #90
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70806984
quote:

Slijmbal

Maar toch gefeliciteerd met de kleine meid. Een kind is een geschenk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:37:01 #91
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70807071
- doe maar niet -

[ Bericht 98% gewijzigd door Gert op 09-07-2009 13:54:42 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:54:36 #92
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70809677
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Hoe zou Brian zn baby opvoeden?

Ga je nu stoer doen als een domme kut baby? Kies ervoor om te huilen!! Wees verstandig brother!! Kies ervoor! Je maakt me heel boos nu!! Ik breek de hele boel hier af swa!! Conti bo mama swa, kankerzooi!!

Ik rapporteer deze motherfucking shit, de baby heeft mij geslagen!! nee nee swa ik word helemaal para brada!! Ik wil iemand nu kapot breken, vraag me geen vraag swa!! Laat me Kenneth bellen.

Brian: brother
Kenneth: G!
Brian: de baby heeft me geslagen swa, ik ga zelfmoord plegen
Kenneth: nee nee G! ik kom naar je toe
Brian: IN MN FOKKING GEZICHT SWA
Brian: KANKERLIJER SWA
Kenneth: Nohhhh
Brian: swa
Brian: brother
Kenneth: swa
Brian: kom me halen swa
Brian: Hit Em Up
Kenneth: Tupac!

donderdag 9 juli 2009 @ 12:57:22 #93
125420 Starlie
pi_70809781
- doe maar niet -

[ Bericht 99% gewijzigd door Gert op 09-07-2009 13:55:29 ]
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 13:54:07 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70811798
Hallo, graag óf normaal c.q. inhoudelijk op elkaar reageren of niét reageren.
Ja klopt, het is streng(er) geworden hier, er waait een straffe wind.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:56:18 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70811872
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef Gert het volgende:
er waait een straffe wind.
Vertel mijn haar wat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70812099
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef Gert het volgende:
Hallo, graag óf normaal c.q. inhoudelijk op elkaar reageren of niét reageren.
Ja klopt, het is streng(er) geworden hier, er waait een straffe wind.
Sinds wanneer ben jij de baas in SHO?
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:12:49 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70812516
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[SHO FB].
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:16:02 #98
125420 Starlie
pi_70812653
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Starlie het volgende:
- doe maar niet -
Nou een beetje gapen om een vreemd stukje tekst mag toch wel? Ik gooi niet met onzedelijke lichaamsdelen en vreselijke ziektes...
Maar mijn welgemeende excuses voor het gapen, was gewoon moe
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 14:16:52 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70812688
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Moet het op de minuut nauwkeurig?

Ik doe verder niets met SHO, alleen deze topicreeks.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou een beetje gapen om een vreemd stukje tekst mag toch wel? Ik gooi niet met onzedelijke lichaamsdelen en vreselijke ziektes...
Maar mijn welgemeende excuses voor het gapen, was gewoon moe
Was ook geen halsmisdaad hoor.
Maar zes gaap- en slaapsmileys en verder niets.. dat lokt weer een reactie uit en voor je het weet zijn de poppen weer aan het dansen. En het is juist de bedoeling dat die 'cirkel' van gezeik op elkaar doorbroken wordt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70812706
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Slijmbal

Maar toch gefeliciteerd met de kleine meid. Een kind is een geschenk.
nou niet helemaal, tuurlijk zou ik het niet zo snel in mijn hoofdhalen om 1 van de 2 op een forum af te kraken. Voel ik mij iets te chique voor.

Maar Brian doet ECHT zijn best en is m.i. echt een uitstekende vader, en tja Amanda, misschien is het wel gewoon een roze bril maar ik blijf ergens een zwak voor haar houden. Ze voelt toch nog steeds ergens als een klein zusje ofzo,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')