Verwen Claire maar flink Huub en ik kijk uit naar de eerste foto. Exclusief op FOK! natuurlijk.quote:net wakker, douchen en op naar Claire en Sophie, ga mijn meisjes ophalen
about 2 hours ago from web
Zou die exclusieve foto niet voor de Party zijn??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Geweldige OP weer fluitertje.
Huub:
[..]
Verwen Claire maar flink Huub en ik kijk uit naar de eerste foto. Exclusief op FOK! natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:17 schreef beequeen het volgende:
Huub:
[..]
Verwen Claire maar flink Huub en ik kijk uit naar de eerste foto. Exclusief op FOK!in de Party natuurlijk.
denk het wel, anders moet hij zijn babykamer inleveren.............quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Zou die exclusieve foto niet voor de Party zijn??![]()
Ben ook heel benieuwd
Met liefde en plezier gemaakt beequeen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Huub:
Verwen Claire maar flink Huub en ik kijk uit naar de eerste foto.
Exclusief op FOK! natuurlijk.
Neequote:
Oh das wel balenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 11:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met liefde en plezier gemaakt beequeen.
Party zal nu wel in de winkel liggen, denk zonder foto's van Sophie, want die bladen worden
al maandagavond en dinsdagochtend gemaakt, dus nog een weekje wachten op foto's van Sophie?
Oh, ik dacht dat jij de eerste foto's mocht schieten. Jammer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop wel dat ik binnenkort langs mag komen voor foto's
Naja, het zou net kunnen, de fotograaf zou naar het ziekenhuis komen dacht ik.
Ik kan het niet tot nauwelijks lezen. Zelfs met mijn nieuwe bril met nog meer sterkte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh oh oh , dat artikel over amanda ...de treurnis druipt er vanaf . maar wel zoals ze is : dom en hoerig en met een totaal onterecht hoge eigendunk . ik vrees dat dit nooit meer goed komt . ze zou zich dood moeten schamen en heeft zich wederom laten gebruiken door deze keer een journalist ....meisje meisje toch........
CTRL +quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet tot nauwelijks lezen. Zelfs met mijn nieuwe bril met nog meer sterkte.
De resolutis is niet zo best, dus ctrl + levert niet zoveel op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
CTRL +
Of als je een Mac hebt, CMD+
Ik vind trouwens dat de moeder van Amanda zich kapot moet schamen, Amanda weet niet beter.
Ja ,die foto van Amanda bedoel ik.Wat is dat kind om te zien ouder geworden in een paar jaar tijd.Beetje trainen en niet zo'n dikke laag plamuur zou haar veel beter staan lijkt me..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moest ff 3x lezen, maar je bedoelt die foto van Amanda, toch?
Eeuwig zonde van zo'n mooie meid
Gert to the rescue!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
Ik heb die krant hier nog wel liggen, maak wel even wat pics met een 12 mp toestel.
Nee joh, Joop van Tellingen ofzo doet dat, de huisfotograaf van de Partyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij de eerste foto's mocht schieten. Jammer.
QFT, 20 jaar en dan zo'n leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |