Vorige topic:Sophie!!! (CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34).
Huub, weblog 13 februari 2009,Het is ongelovelijk...
Een waar wonder, we krijgen namelijk een dochter!
We zijn echt enorm blij met zijn 2 tjes dat we een prachtig prinsesje mogen verwelkomen.
Zijn deze week enorm hard aan het werk geweest beiden , maar dit heeft ons toch echt intens gelukkig gemaakt. Dit weekend gaan we er ff tussenuit met zijn tweetjes,
dat hebben we wel verdiend namelijk,
met Valentijn zijn we een jaar samen

Laters all
.
![]()
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef Suikeroom het volgende:Dat jullie nog willen praten met dat verschrikkelijke blad na dat Sylvie Meis schandaal, walgelijk

quote:
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:41 schreef ditisHuub het volgende:Nou zal nog maar eens een keer op een paar dingen ingaan terwijl ik aan het wachten ben,
We hebben de foto's aan de party verkocht omdat die eerste baby foto toch wordt gemaakt.
Nee we zijn geen MJ of wie dan ook, maar het is zomer, de bladen moeten vol en ze maken die foto anders toch. Zo simpel is het, liefde,geboorte,dood dat zijn de lievelingsonderwerpen van de bladen.
Daarom ervoor gekozen om de babyfoto's exclusief aan de party te geven.
Mag je mediageil vinden, die foto wordt anders toch gemaakt. Ik heb het ook niet bedacht, Al moet ik zeggen vind ik het wel steeds minder leuk om hier te komen als er kneuzen zijn
die zo enorm lelijk doen over mij (dat trek ik nog wel) maar dan ook nog eens mijn dochter
erbij trekken. Wat voor jullie vermaak is kan mensen echt wel kwetsend zijn, krijg er eerlijk
gezegd de laatste tijd steeds minder zin in om te komen. Niemand hoeft mij aardig te vinden,
vind het leuk om te FOKken, maar zo gaat de lol er hard af.
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:15 schreef Prospera het volgende:Kan ik me voorstellen; die anti Huubbrigade van Vol.
Dat is weer jammer van de openbaarheid van Fok, waar ze heen verhuisd zijn.
Ik vind je top, je vrouw helemaal en ook Eric en Amanda.
Een jaar lang heb ik jullie via de streams gevolgd.
Hoe gaat het met jullie kind

quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef hondjes het volgende:inderdaad, wat een stom, puberaal gezwam hier.
Neen, ik ben geen Huubsopper, maar er wordt een kindje geboren, dus lul eens normaal hier.
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:22 schreef Gert het volgende:Kan ik me voorstellen. Het gáát ook maar door.
En kut-opmerkingen over je aanstaande kind worden weggehaald,
dat gaat simpelweg over de grens.
De bewuste topicreeks is al tijden het toneel van geruzie.
Na maandenlang vrijwel ongestoord te hebben kunnen ageren tegen Huub en de "soppers",
vinden we dit een goed moment om het onderlinge gezeik, dat een groot deel van de reeks heeft overschaduwd, een halt toe te roepen en zo een vervelende negatieve sfeer rond de geboorte
van Huub's dochter te voorkomen.
Overigens is er binnen de crew tijdens mijn vakantie óók al een discussie geweest over de topicreeks, waarbij het woord sluiting zelfs is gevallen. Het is dus niet slechts een eenmansaktie van een mod met een "ongezonde betrokkenheid bij die semi-BN'er" (Huub mag ik je telefoonnummer?). Er is commitment van zowel SHO-mods als van de FA's. Waarbij Static en CG ermee accoord zijn dat ik tijdelijk in het RLS media-topc modereer (hoe lang tijdelijk is, hebben we nog niet afgesproken).
Hoe is 't met Claire? Zijn er nog geen tekenen van "ik wil er uit"?
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef ditisHuub het volgende:Claire is inmiddels begonnen, maar het duurt nog wel tot morgenochtend middag,
dus daar zitten we dan

![]()
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:36 schreef beequeen het volgende:Nou Claire, persen meis. Je kannut.

Huub, niet flauwvallen hè? Gewoon door Twitteren.
![]()
.
quote:
quote:
quote:
![]()
quote:
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef beequeen het volgende:Huub en Claire, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sophie.
*kippenvel heeft.
![]()
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef FANN het volgende:Ik kom dus net op tijd binnen om je te feliciteren met je dochter zie ik !
enne.. Huub.........
Vader worden is een gunst, vader zijn een grote kunst.

quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef Deisyy het volgende:Huub en Claire gefeliciteerd met Sophie
En alle tantes en ooms van Fok! natuurlijk ook gefeliciteerd

quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:37 schreef hondjes het volgende:Huub en Claire,,,Gefeliciteerd met jullie dochter Sophie...
altijd weer leuk en spannend,,,geboortes ....dat het kindje maar een mooie toekomst zal krijgen.

quote:
quote:
quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:41 schreef Gert het volgende:Gefeliciteerd Huub en Claire!
Welkom Sophie, tot over een jaar of wat hier op FOK! hè.
Mooie naam! Die van ons had ook zo geheten als het een chickie was geweest!
![]()
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:41 schreef kissaa het volgende:Claire en Huub, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie

quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef tompie63 het volgende:Lieve Huub en Claire felicitaties vanuit Nijmegen !!! Wat een prachtige naam enne nu begint het
echte werk , wees een lieve vader voor je dochter en hou ze maar ver weg van progammas
als De Gouden Kooi ( grapje ) fijne kraamdagen Claire

quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:47 schreef STAP01 het volgende:Gefeliciteerd Huub en Claire! Wat een leuke naam! Wat zullen jullie gelukkig zijn!
quote:
quote:
![]()
quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:Huub en Claire van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter en mooi naam
Hopelijk alles goed met moeder en kind en ook alle familieleden van Harte Gefeliciteerd.
Welkom Sophie van Ballegooy ,wens je alle geluk van de wereld toe
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:Gefeliciteerd! Wanneer kunnen wij Fok!kers op bezoek komen om de baby te bekijken?
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef elrosa het volgende:Van hartelijk gefeliciteerd wat een prachtige naam, geniet maar lekker van haar,. xxxx
quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef isa2006 het volgende:gefeliciteerd met jullie dochter claire en huub . en claire het werk zit er op nu kraamverlof en genieten he.

quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef tuinfluiter het volgende:6 juli 2009, 16:15 uur , Welkom Sophie.
Claire en Huub,
Gefeliciteerd
Wie raakt niet ontroerd
bij het zien van nieuw leven.
Geniet van Sophie
dat jullie is gegeven.
![]()
![]()
quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef k_i_m het volgende:Was even nieuwsgierig of er al actie was, en ik ben zowaar al te laat

.
Gefeliciteerd Huub en Claire!

.
quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef Flow3r het volgende:Huubke, you did it!
Proficiat met Sophietje

ehm...bedoel Claire did it

![]()
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef superrmama het volgende:Huub & Claire , Van Harte .... als ik t zo teruglees was niet 1 van de makkelijkste bevallingen ,
wens jullie 3tjes alle geluk van de wereld ...

.....Sophietje , lieve naam ...
en gek op babytjes , foto's van Sophietje

please ? Goed doorstaan Claire . Huub ook hoor

Sophie

alledrie

quote:
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef ditisHuub het volgende:He stelletje gekken, ben net terug en deze gek moest ff Fok lezen,
Het was echt fokking bizar, ben helemaal van de wereld en echt kapot, wat gaaf dat youtube filmpje!
Ik ga nu maar de keuken schoonmaken, want zou niet weten wat ik anders moet doen.
Cool dat jullie zo hebben meegeleefd

Thnx!
.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)gouden_kooi_baby.xml.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uub_en_Claire__.htmlhttp://www.huubenjaap.nlHuub op Twitter:
Maandagavond, 6 juli 2009, 23:45 uur , 7 uren na de geboorte van Sophie, Huub is alleen thuis.Weet je wat, laptop gaat dicht, al die berichten zijn gewoon weg te veel,
thnx every1 ik ga genieten van 1 verdiende Vodka Cola en slaap!
about 3 hours ago from web
Woensdag, 8 juli 2009, 11:00 uur, Huub op Twitter.Lekker op mijn werk in Laren, Kraamzorg is nu thuis samen met schoonmoeders, vroeg naar huis vandaag.
about 2 hours ago from web
Woensdag, 8 juli, 12:58 uur, Laren.voelt toch anders..aan het werk zijn en thuis een kind hebben

me like it
11 minutes ago from web
http://twitter.com/HuubGoudenKooi.
![]()
Naam: Sophie
Oorsprong: Grieks
Sophie is afgeleid van het Grieks Sophia wat "levenswijsheid" of "wijsheid" betekent.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 12-07-2009 01:07:44 ]