werkelijk wat ziet ze er weer uit........................ ze is niks veranderd.quote:
Ben wel moeder, laat ze alles zelf ondervinden, maar nooit en te nimmer laat ik ze lichamelijk of geestelijk wat aandoen, door niemand.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
Toen andere dochter weer terugging naar de vent dankzij wiens toedoen ze gehandicapt raakte, haalde mommy dearest ook enkel haar schouders op onder het mom "Moet ze toch zelf achter komen."
Nu heb ik zelf geen kinderen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dochter aan haar wisse lot over zou laten bij de een of andere engnek met losse handjes.
Wisse lot nog wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
Toen andere dochter weer terugging naar de vent dankzij wiens toedoen ze gehandicapt raakte, haalde mommy dearest ook enkel haar schouders op onder het mom "Moet ze toch zelf achter komen."
Nu heb ik zelf geen kinderen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dochter aan haar wisse lot over zou laten bij de een of andere engnek met losse handjes.
Volgens mij moet het zo lukken en even naar beneden scrollen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
is er ooit wel eens een baby foto van baby kubatz of foto's van de jonge ouders kubatz getoont?
hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Hoe zou Brian zn baby opvoeden?
Ga je nu stoer doen als een domme kut baby? Kies ervoor om te huilen!! Wees verstandig brother!! Kies ervoor! Je maakt me heel boos nu!! Ik breek de hele boel hier af swa!! Conti bo mama swa, kankerzooi!!
Ik rapporteer deze motherfucking shit, de baby heeft mij geslagen!! nee nee swa ik word helemaal para brada!! Ik wil iemand nu kapot breken, vraag me geen vraag swa!! Laat me Kenneth bellen.
Brian: brother
Kenneth: G!
Brian: de baby heeft me geslagen swa, ik ga zelfmoord plegen
Kenneth: nee nee G! ik kom naar je toe
Brian: IN MN FOKKING GEZICHT SWA
Brian: KANKERLIJER SWA
Kenneth: Nohhhh
Brian: swa
Kenneth: G!
Brian: brother
Kenneth: swa
Brian: kom me halen swa