abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70735769
dochter doet het prima, een lieve kraamhulp, 1e alles; flesje, luier, etc. Bijzonder
half a minute ago from web
pi_70736887
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Zit niet veel spannendst meer aan...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:48:28 #53
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70737463
OMG zeg dat laatste stukje van dat artikel van Amanda lijkt zo uit een pronoblad te komen...
pi_70737536
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
werkelijk wat ziet ze er weer uit........................ ze is niks veranderd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_70737831
Ik vind Amanda niet erg sympathiek maar ik heb wel met haar te doen
pi_70737930
Huub en Claire proficiat met jullie dochter Sophie .............................. geniet maar heerlijk van deze dagen op die hemelse roze wolk het is zo een mooie tijd nu geniet van elke seconde

groetjes en een dikke kus voor jullie alle 3
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:06:09 #57
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_70738129
Hoe zou Brian zn baby opvoeden?

Ga je nu stoer doen als een domme kut baby? Kies ervoor om te huilen!! Wees verstandig brother!! Kies ervoor! Je maakt me heel boos nu!! Ik breek de hele boel hier af swa!! Conti bo mama swa, kankerzooi!!

Ik rapporteer deze motherfucking shit, de baby heeft mij geslagen!! nee nee swa ik word helemaal para brada!! Ik wil iemand nu kapot breken, vraag me geen vraag swa!! Laat me Kenneth bellen.

Brian: brother
Kenneth: G!
Brian: de baby heeft me geslagen swa, ik ga zelfmoord plegen
Kenneth: nee nee G! ik kom naar je toe
Brian: IN MN FOKKING GEZICHT SWA
Brian: KANKERLIJER SWA
Kenneth: Nohhhh
Brian: swa
Kenneth: swa
Brian: kom me halen swa
Brian: Hit Em Up
Kenneth: Tupac!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_70738803
Leuk voor huub en claire dat hun dochter is geboren. Gefeliciteerd met sophie.

En wat het artikel van amanda betreft. Vindt het een heel triest artikel en foto. Krijg toch wel een beetje een gevoel van dat haar moeder niet echt voor haar dochter is opgekomen in de relatie met brian.
Haar moeder oordeelde niet over hun relatie, maar als je denkt als moeder dat je dochter als een hond door haar vriend wordt behandeld grijp je in en laat je het niet bij een waarschuwing naar je dochter toe maar ga je praten met je schoonzoon.
pi_70738941
Tja, waar was haar moeder toen Amanda niet of nauwelijks meer naar school ging en in plaats daarvan maar gebakjes ging halen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:30:44 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70739138
Toen andere dochter weer terugging naar de vent dankzij wiens toedoen ze gehandicapt raakte, haalde mommy dearest ook enkel haar schouders op onder het mom "Moet ze toch zelf achter komen."

Nu heb ik zelf geen kinderen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dochter aan haar wisse lot over zou laten bij de een of andere engnek met losse handjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70739552
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
Toen andere dochter weer terugging naar de vent dankzij wiens toedoen ze gehandicapt raakte, haalde mommy dearest ook enkel haar schouders op onder het mom "Moet ze toch zelf achter komen."

Nu heb ik zelf geen kinderen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dochter aan haar wisse lot over zou laten bij de een of andere engnek met losse handjes.
Ben wel moeder, laat ze alles zelf ondervinden, maar nooit en te nimmer laat ik ze lichamelijk of geestelijk wat aandoen, door niemand.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juli 2009 @ 14:46:03 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_70739762
Ik herinner me eerste keer dat mommy dearest Amanda belde in dat hok, na 8 maanden that is.
En niet om te vragen hoe het met haar ging, neuh. Dat kutwijf kon de hondjes nergens kwijt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:51:21 #63
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70739982
Ik geloof niet dat je als ouder zijnde een eigenwijze of juist naieve verliefde dochter uit de handen van een engnek kan redden. Ze zal het echt zelf moeten doen.

Waar ik wel van overtuigd ben, is dat de oorzaak DAT je dochter op zulke fouten mannen valt al in het prille begin van de opvoeding ligt. Er is ze totaal geen eigenwaarde bijgebracht. En als je het levensverloop van Amanda en zusjes ziet lijkt het daar wel aan te liggen. Ze deden er niet toe. Alles werd met materiële spullen goedgemaakt. Net zoals foute mannen ook doen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70740427
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:

Wisse lot nog wel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:38:39 #65
58921 Day
You can fly!
pi_70742181
Gert thx! Heftig verhaal....
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_70743835
Ik begrijp dus nu dat kritiek op Huub verboden is maar dat ongezouten kritiek op andere DGK bewoners wel moet kunnen in dit blije "beschuit met muisjes" topic?
pi_70744250
Tuinfluitertje Voor President
pi_70744481
nu kon ik dat verhaal van Amanda ook lezen, maar om nou te zeggen dat het een leuk verhaal is,
nee... dat niet
pi_70745405
is er ooit wel eens een baby foto van baby kubatz of foto's van de jonge ouders kubatz getoont?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:12:41 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70748708
Huub en Claire, ook hier gefeliciteerd met de geboorte van dochter Sophie!

Veel succes, enne.... over een paar weken slaapt ze 's nachts wel door
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_70749062
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
is er ooit wel eens een baby foto van baby kubatz of foto's van de jonge ouders kubatz getoont?
Volgens mij moet het zo lukken en even naar beneden scrollen..
CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #33 »
Love music!
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 18:49:10 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70749947
Als je op dit "oog" rechts bovenin een post klikt: , verschijnt er een linkje dat direct naar de betreffende post verwijst. Dus dan hoef je niet te scrollen: CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #33 »
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70754414

Huub: Claire en Sophie mogen naar huis!
Sophie van Ballegooy, de kersverse dochter van Gouden Kooi’s Huub en Claire, mag dinsdag al naar huis. Het meisje werd maandagmiddag om 16.15 uur geboren in het ziekenhuis. Moeder en dochter maken het goed, schrijft Huub maanagavond op zijn weblog. De bevalling heeft niet alleen Claire maar ook hem gesloopt. Hij was te moe om een eigen verslag te tikken over de geboortedag van zijn dochter. Leuk om te zien dat hij ons verhaal heeft overgenomen als recap van maandag 6 juli. Thanx Huub! Op Twitter laat Huub dinsdagochtend weten dat hij zijn meisjes gaat ophalen in het ziekenhuis. En krijgen we dinsdag dan misschien ook de eerste foto te zien van prinsesje Van Ballegooy? (Foto: De box waar Sophie straks in komt te liggen, Hyves Studio Claire)

Eenmaal thuis twittert Huub ons om 13.00 uur weer bij:

Dochter doet het prima. Een lieve kraamhulp, 1e alles; flesje, luier, etc. Bijzonder

bron http://zwanger.blog.nl/be(...)iekenhuis-gouden-koo
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_70756568
maar heb nog wel meer, 1e poepluier net gehad, net nieuwe outfit gegeven, en een boer op het einde! 50 cm ofzo en dan zo een boer!
4 minutes ago from web

net flesje gegeven, eerste volle flesje (nou ja 20cc) en sorry, ben bang dat tweets komende tijd van dit truttenniveau blijven
5 minutes ago from web

pi_70763058
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Hoe zou Brian zn baby opvoeden?

Ga je nu stoer doen als een domme kut baby? Kies ervoor om te huilen!! Wees verstandig brother!! Kies ervoor! Je maakt me heel boos nu!! Ik breek de hele boel hier af swa!! Conti bo mama swa, kankerzooi!!

Ik rapporteer deze motherfucking shit, de baby heeft mij geslagen!! nee nee swa ik word helemaal para brada!! Ik wil iemand nu kapot breken, vraag me geen vraag swa!! Laat me Kenneth bellen.

Brian: de baby heeft me geslagen swa, ik ga zelfmoord plegen
Kenneth: nee nee G! ik kom naar je toe
Brian: IN MN FOKKING GEZICHT SWA
Brian: KANKERLIJER SWA
Kenneth: Nohhhh
Brian: swa
Kenneth: swa
Brian: kom me halen swa