Ja, of gewoon je mond dichthouden is ook een optie. Wij mogen het ook nooit over jouw geweldige blonde TT"s hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan beter de waarheid vertellen dan schone schijn ophouden.
Jawel hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, of gewoon je mond dichthouden is ook een optie. Wij mogen het ook nooit over jouw geweldige blonde TT"s hebben.
Treffer!quote:
ik vind het wel een mooie foto van jequote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zegt degene die me nog nooit gezien heeft omdat hij afgelopen zaterdag te dronken was om me ff te smsen en op te zoeken
Uit jouw mond zegt dat nog weinig.quote:
Nee, daarom is dit ook een mooie gedachtequote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van nachtmerries.
[/inkopper]
Dat komt toch op Dinsdag of kijk je uitzendinggemist?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef lisettebooy het volgende:
Leuk programma toch altijd, 40 dagen zonder seks
Ik ben goed met treffersquote:
LAU LAU LELIJKE LAU! IK WIL NAAR HUIS! EN NU WEL GAUW!!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
Van deze liefde kan ik wel genieten
Omdat ik er over kan meepraten dat Suus en Lau knap zijn.
Jij en je verkering #11!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uit jouw mond zegt dat nog weinig.
Blond?
Smijn.quote:
-ik wil neuqenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef lisettebooy het volgende:
Leuk programma toch altijd, 40 dagen zonder seks
Held.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef mstr het volgende:
Van deze liefde kan ik wel genieten
Omdat ik er over kan meepraten dat Suus en Lau knap zijn.
101 tvquote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat komt toch op Dinsdag of kijk je uitzendinggemist?
Overleeft een mens dat überhauptquote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
40 dagen zonder seks is een kutprogramma... Waarom zou je je 40 dagen lang niet aftrekken of neuken oid?
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Dankje
Ben ik bij jou nu ook al bekend als 'Do'?
Zodat je daarna tegen 't plafond kan aanspuiten.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
40 dagen zonder seks is een kutprogramma... Waarom zou je je 40 dagen lang niet aftrekken of neuken oid?
Er tegen aan of doorheen?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Zodat je daarna tegen 't plafond kan aanspuiten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Doe ikquote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Dan kom jij een dagje naar Rotterdam Do.![]()
Vadsigquote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Zodat je daarna tegen 't plafond kan aanspuiten.
Ik zou het na dag 1 al niet meer volhouden...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Hahah deze gast verpest t al op dag 2
* KG koffers inpaktquote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Dan kom jij een dagje naar Rotterdam Do.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |