Awww. Klinkt niet fijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Moest vandaag onder MRI. Dat niet zo erg maar kreeg contrastvloeistof in me schouder geprikt. En dat ging beetje fout, dus heeft ze heerlijk met een naald in me bot lopen prikken. Dus hele dag last van me arm
Deden we samen!quote:
Ja, jij was lief.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die van mij liet je er aan zitten
en nog steeds geen foto'squote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Elke keer probeer ik het weer.
Kijken in je fobo.
Eerste keer?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef lisettebooy het volgende:
Komt wel goed. Maak me meer zorgen om me rijlessen morgen ochtendhoop dat t gaat xD
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deden we samen!
[..]
Ja, jij was lief.
Altijd leuk wanneer het klopt wat ik zegquote:
Ghehe moet je ook niet doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Elke keer probeer ik het weer.
Kijken in je fobo.
Stiekem denk ik dat je dan meer last hebt aangezien het allemaal vast gaat zitten 's nachts.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef lisettebooy het volgende:
Komt wel goed. Maak me meer zorgen om me rijlessen morgen ochtendhoop dat t gaat xD
Oh op die manier.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Nee, 26e. Maar met een lamme arm gaat t nogal moeilijk xD
Ik zit op het moment de FOK!kenquote:
Ja, hij zit nu al ergens in m'n bovenbeen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe moet je ook niet doen.
Krijg je hartverzakkingen van
Ja over 2 weken TTT. Dan op vakantie enz. Paar lesjes en dan afrijdenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Al beetje op weg naar 't afrijden?
Ohjaquote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deden we samen!
[..]
Ja, jij was lief.
Ik ^^quote:
Kan niet wachtenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat je dan meer last hebt aangezien het allemaal vast gaat zitten 's nachts.
Ja heel erg.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Suus is me een partij lelijkDaar is deze foto nog acceptabel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen komt zequote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat je geen dinnetje meer had.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja heel erg.Ik bedoel maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Okéquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Ja over 2 weken TTT. Dan op vakantie enz. Paar lesjes en dan afrijden
Dank je hè.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef KingGone het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Ik moet straks nog slapen.
Anders ik wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dx dan maar?quote:
Hihi, je zei 'ze'quote:
Zegt degene die me nog nooit gezien heeft omdat hij afgelopen zaterdag te dronken was om me ff te smsen en op te zoekenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Suus is me een partij lelijkDaar is deze foto nog acceptabel bij
Het is toch een hele mooie gedachte?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dan is het wel goedquote:Op maandag 6 juli 2009 22:02 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Ik doe toch maar wel met. Ben nogal n zenuwelijer. Misschien dat dit helpt
Hahahahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zegt degene die me nog nooit gezien heeft omdat hij afgelopen zaterdag te dronken was om me ff te smsen en op te zoeken
SHIT! Je dacht dat het een hij wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |