abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 20:45:40 #201
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70912701
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het heel verschillend wat betreft de kleertjes. Het ene merk is groter dan het andere, er is niet echt een lijn in te vinden. Lennon draagt tegenwoordig 68 en af en toe nog 62, maar vooral de broekjes worden hem dan wel te kort. Hij heeft een setje van Noppies en dat is maat 74, dat is nu al te klein, gelukkig heb ik het al vrij snel aangedaan....

Goed dat je het zegt.... zal zo eens de kast doorspitten en alles bekijken

Fijn dat het met Lennon beter gaat.

Raissa, gefeliciteerd met Mila
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 12 juli 2009 @ 21:18:35 #202
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70913733
Hier ook heel verschillend qua kleding!
Rompers past Maarten over het algemeen nog mt. 62/68, broeken zit hij over het algemeen in mt. 68, soms past maat 62 nog en vandaag had hij een broek aan mt. 80!
Shirtjes of maat 68 of maat 74, het verschilt nogal...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 21:27:18 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70914005
fijn dat het beter gaat met lennon!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 13 juli 2009 @ 07:45:05 #205
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_70924207
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Noli. het volgende:
Ohja, MaleDuck hoe oud is Joanne? Die laatste foto van je eerste reeks hierboven is trouwens echt te cute!
Joanne is van 4 Februari, dus ruim 5 maanden.
En die foto is inderdaad meesterlijk, echt zoals ons meisje is, vrolijk en erg slim
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_70924365
Wat een nacht. 100x eruit. Kim werd zelfs wakker van hem. Hij slaapt normaal altijd door. Wordt nooit wakker. Alleen soms met de hitte, maar dat is logisch. Zal dat dan allemaal door dat tandje komen? Pfff, zo erg had kim het nooit. Dit is nacht 3, maar nu wel heel erg vaak wakker en ontroostbaar.
pi_70924450
Heeft hij niet iets anders dan INgrid? En helpt detinox of paracetamol ook?
pi_70924574
Ik kan niks bedenken. Chamodent helpt niet, para ook niet. Misschien verschilt de vloeibare met zetpil?
Enig idee wat denitox kost? 5,- hoop ik, want dat heb ik. Weekgeld is er anders woensdag.
pi_70924856
Dentinox kost zo'n 5.95 geloof ik
Helpt een bijtring niet?
Voorraad speentjes in de koelkast leggen? Bij Koen hielp het nog wel eens van die Nuby rubberen lepeltjes (je weet wel die verkleuren met warmte) om die in de koelkast te leggen. En daar kauwde hij nog wel eens op.
Verder geen tips meer dan alleen bovenstaand. Sterkte Ingrid!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 08:57:20 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70924928
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan niks bedenken. Chamodent helpt niet, para ook niet. Misschien verschilt de vloeibare met zetpil?
Enig idee wat denitox kost? 5,- hoop ik, want dat heb ik. Weekgeld is er anders woensdag.
http://webwinkel.etos.nl/process?search_parameter=dentinox&catalog=ET&action=albert_noscript.modules.build
bij de etos 5,25

sterkte ingrid!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70924998
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachten
pi_70925193
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef Pyttpytt het volgende:
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachten
Alsjeblieft zeg een beetje medeleven is misschien wel op zijn plaats
En als paracetamol en chamodent niet werkt blijft er niet veel over. Wie zegt dat Dentinox wel werkt dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2009 09:17:42 ]
pi_70925247
idd, als paracetamol al niet helpt twijfel ik ook aan dentinox. En de vloeibare werkt als het goed is hetzelfde als de zetpillen Ingrid.

Lekker veroordelend Pyttpytt...wat is het toch met mensen dat ze zo kritisch naar elkaar zijn
pi_70925382
Tja, ergens kan ik me wel voorstellen dat iemand zegt dat als zijn/haar kind nachten wakker ligt en pijn heeft, en het middeltje kost een euro of 5, dat je dan zegt "Ja maar dan ga je toch niet zitten wachten?", omdat je kind altijd vóór alles gaat. Dus dat het op die manier wel goed bedoeld is.
Maar... als je die 5 euro gewoon domweg echt niet hebt... dan heb je gewoon geen keus.
Sterkte Ingrid!! Ik hoop dat het allemaal snel beter zal gaan met de kleine.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:34:15 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925448
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

ga ergens anders gallen als je niets van de omstandigheden afweet

ingrid, is er anders niemand die je even kan helpen? ouders, zus, buren oid? of desnoods je budgetbeheerder mailen dat je _NU_ iets nodig hebt. als je hem/haar de situatie uitlegt krijg je het wel (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar een vriend van me heeft ook in de sanering en budgetbeheer gezeten)

pi_70925483
Ik ben juist wél meelevend: met het kind..! Als het op 5 euro aankomt, is het toch het proberen waard?
Ben helemaal niet bevooroordeeld. Ik zou de kans juist aangrijpen om mijn kind van de pijn te verlossen, hoe klein de kans ook is. Lijkt mij juist in het voordeel van het kind, en niet bevooroordeeld.
En kritisch? Ben ik zeker, in mijn eigen situaties, en ook in die van anderen. Kritisch zijn is niet slecht, maar door kritisch te zijn kijk je of er ook plek is voor verbetering...

(waarmee ik niet wil zeggen dat Ingid hier een slechte moeder is )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:41:31 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925585
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ben juist wél meelevend: met het kind..! Als het op 5 euro aankomt, is het toch het proberen waard?
Ben helemaal niet bevooroordeeld. Ik zou de kans juist aangrijpen om mijn kind van de pijn te verlossen, hoe klein de kans ook is. Lijkt mij juist in het voordeel van het kind, en niet bevooroordeeld.
En kritisch? Ben ik zeker, in mijn eigen situaties, en ook in die van anderen. Kritisch zijn is niet slecht, maar door kritisch te zijn kijk je of er ook plek is voor verbetering...

wat ik al zei: je weet niets van de omstandigheden. en kritiek is pas terecht of op zijn plaats als je die omstandigheden kent!

pi_70925586
Tijdje niet gepost hier. Maar wat vliegt de tijd!!!
Nog drie weekjes en dan ga ik weer werken, en over 2 weekjes gaat Julian een paar uurtjes wennen op de kinderopvang. Heel spannend allemaal.
pi_70925612
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

ga ergens anders gallen als je niets van de omstandigheden afweet

ingrid, is er anders niemand die je even kan helpen? ouders, zus, buren oid? of desnoods je budgetbeheerder mailen dat je _NU_ iets nodig hebt. als je hem/haar de situatie uitlegt krijg je het wel (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar een vriend van me heeft ook in de sanering en budgetbeheer gezeten)
Joh ik gal helemaal niet, ik spreek mijn verbijstering uit. En wat je hier zegt, was de achterliggende gedachte van mijn opmerking: linksom of rechtsom is er altijd wel aan een paar euro voor je zieke kind (!!) te komen...
pi_70925724
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Pyttpytt het volgende:

tja, sommige mensen hebben het geld nou eenmaal niet op hun rug groeien. Dat vinden ze zelf vast al erg genoeg.
Dus kritisch zijn is niet altijd erg, maar soms krijg ik het idee dat mensen maar overal een oordeel over menen te moeten vellen en daar mensen mee op hun hart trappen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:52:30 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925800
wat bla zegt, + dat niet iedereen een rijke suikeroom oid in de buurt is. Als je het allemaal zo goed weet Pyttpytt, waarom maak je zelf dan geen geld over naar ingrid? het is dat ik zelf geen geld meer heb op het moment + dat ik zit te wachten op een nieuwe pas anders had ik haar zelf wel wat geld gestuurd.

pi_70925811
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

tja, sommige mensen hebben het geld nou eenmaal niet op hun rug groeien. Dat vinden ze zelf vast al erg genoeg.
Dus kritisch zijn is niet altijd erg, maar soms krijg ik het idee dat mensen maar overal een oordeel over menen te moeten vellen en daar mensen mee op hun hart trappen.
Voor 5 euro hoeft het geld natuurlijk niet op je rug te groeien... er zal altijd wel ergens een potje 'onvoorzien' zijn gok ik. Maargoed, je kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik trap niemand op zijn hart, en als dat onverhoopt toch gebeurt, sorry daarvoor, niet de bedoeling. Maar je moet van een buitenstaander ook de verbijstering voorstellen om niet 5 euro te investeren in het welzijn van je kind. En ze had 5 euro geloof ik, nou daar zal best wel 5,25 van te maken zijn....

Iig, sorry voor deze oproer, het was heus niet naar bedoeld, ik was gewoon even verbijsterd.
  maandag 13 juli 2009 @ 09:53:18 #223
105850 Fuente
mamamuts
pi_70925821
Sterkte voor Tyler

Merel is ook niet helemaal haar normale zelf. Ze was vanmorgen om 5 uur al wakker, niet meer stil te krijgen dus toen maar een fles gedaan. Gisteren ook niet helemaal lekker, beetje hangerig, veel gelapen.

Ik ben goed moe, ben deze week alleen met de kinders. Vandaag werken tot 19:30, echt totaal geen puf meer, maar goed.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:58:02 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925924
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Voor 5 euro hoeft het geld natuurlijk niet op je rug te groeien... er zal altijd wel ergens een potje 'onvoorzien' zijn gok ik. Maargoed, je kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik trap niemand op zijn hart, en als dat onverhoopt toch gebeurt, sorry daarvoor, niet de bedoeling. Maar je moet van een buitenstaander ook de verbijstering voorstellen om niet 5 euro te investeren in het welzijn van je kind. En ze had 5 euro geloof ik, nou daar zal best wel 5,25 van te maken zijn....

Iig, sorry voor deze oproer, het was heus niet naar bedoeld, ik was gewoon even verbijsterd.
als je dan even _GOED_ gelezen had, ze is juist bereid om haar laatste geld in haar kind te investeren. ze hoopt alleen dat het niet duurder is omdat het misschien moeilijk geld lenen is ergens? bij ingrid is dat potje onvoorzien waar jij het over hebt, niet voor handen, dat zal ze eerst moeten krijgen van haar budgetbeheerder. en ja, als het 5,25 is, dan is het zo opgelost met een lege statiegeldfles, maar als dat spul tien euro of duurder was geweest had het lastiger geworden. nogmaals leer lezen voor je gaat oordelen!

pi_70925938
Wij zijn weer terug van twee dagen F1 in Duitsland. Seb is voor het eerst logeren bij mijn ouders. Ik ga hem zo dadelijk ophalen, maar volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin. Ik kreeg deze foto in mijn mailbox

ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')