abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 20:45:40 #201
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70912701
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het heel verschillend wat betreft de kleertjes. Het ene merk is groter dan het andere, er is niet echt een lijn in te vinden. Lennon draagt tegenwoordig 68 en af en toe nog 62, maar vooral de broekjes worden hem dan wel te kort. Hij heeft een setje van Noppies en dat is maat 74, dat is nu al te klein, gelukkig heb ik het al vrij snel aangedaan....

Goed dat je het zegt.... zal zo eens de kast doorspitten en alles bekijken

Fijn dat het met Lennon beter gaat.

Raissa, gefeliciteerd met Mila
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 12 juli 2009 @ 21:18:35 #202
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70913733
Hier ook heel verschillend qua kleding!
Rompers past Maarten over het algemeen nog mt. 62/68, broeken zit hij over het algemeen in mt. 68, soms past maat 62 nog en vandaag had hij een broek aan mt. 80!
Shirtjes of maat 68 of maat 74, het verschilt nogal...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juli 2009 @ 21:27:18 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70914005
fijn dat het beter gaat met lennon!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 13 juli 2009 @ 07:45:05 #205
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_70924207
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Noli. het volgende:
Ohja, MaleDuck hoe oud is Joanne? Die laatste foto van je eerste reeks hierboven is trouwens echt te cute!
Joanne is van 4 Februari, dus ruim 5 maanden.
En die foto is inderdaad meesterlijk, echt zoals ons meisje is, vrolijk en erg slim
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_70924365
Wat een nacht. 100x eruit. Kim werd zelfs wakker van hem. Hij slaapt normaal altijd door. Wordt nooit wakker. Alleen soms met de hitte, maar dat is logisch. Zal dat dan allemaal door dat tandje komen? Pfff, zo erg had kim het nooit. Dit is nacht 3, maar nu wel heel erg vaak wakker en ontroostbaar.
pi_70924450
Heeft hij niet iets anders dan INgrid? En helpt detinox of paracetamol ook?
pi_70924574
Ik kan niks bedenken. Chamodent helpt niet, para ook niet. Misschien verschilt de vloeibare met zetpil?
Enig idee wat denitox kost? 5,- hoop ik, want dat heb ik. Weekgeld is er anders woensdag.
pi_70924856
Dentinox kost zo'n 5.95 geloof ik
Helpt een bijtring niet?
Voorraad speentjes in de koelkast leggen? Bij Koen hielp het nog wel eens van die Nuby rubberen lepeltjes (je weet wel die verkleuren met warmte) om die in de koelkast te leggen. En daar kauwde hij nog wel eens op.
Verder geen tips meer dan alleen bovenstaand. Sterkte Ingrid!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 08:57:20 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70924928
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan niks bedenken. Chamodent helpt niet, para ook niet. Misschien verschilt de vloeibare met zetpil?
Enig idee wat denitox kost? 5,- hoop ik, want dat heb ik. Weekgeld is er anders woensdag.
http://webwinkel.etos.nl/process?search_parameter=dentinox&catalog=ET&action=albert_noscript.modules.build
bij de etos 5,25

sterkte ingrid!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70924998
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachten
pi_70925193
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef Pyttpytt het volgende:
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachten
Alsjeblieft zeg een beetje medeleven is misschien wel op zijn plaats
En als paracetamol en chamodent niet werkt blijft er niet veel over. Wie zegt dat Dentinox wel werkt dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2009 09:17:42 ]
pi_70925247
idd, als paracetamol al niet helpt twijfel ik ook aan dentinox. En de vloeibare werkt als het goed is hetzelfde als de zetpillen Ingrid.

Lekker veroordelend Pyttpytt...wat is het toch met mensen dat ze zo kritisch naar elkaar zijn
pi_70925382
Tja, ergens kan ik me wel voorstellen dat iemand zegt dat als zijn/haar kind nachten wakker ligt en pijn heeft, en het middeltje kost een euro of 5, dat je dan zegt "Ja maar dan ga je toch niet zitten wachten?", omdat je kind altijd vóór alles gaat. Dus dat het op die manier wel goed bedoeld is.
Maar... als je die 5 euro gewoon domweg echt niet hebt... dan heb je gewoon geen keus.
Sterkte Ingrid!! Ik hoop dat het allemaal snel beter zal gaan met de kleine.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:34:15 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925448
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

ga ergens anders gallen als je niets van de omstandigheden afweet

ingrid, is er anders niemand die je even kan helpen? ouders, zus, buren oid? of desnoods je budgetbeheerder mailen dat je _NU_ iets nodig hebt. als je hem/haar de situatie uitlegt krijg je het wel (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar een vriend van me heeft ook in de sanering en budgetbeheer gezeten)

pi_70925483
Ik ben juist wél meelevend: met het kind..! Als het op 5 euro aankomt, is het toch het proberen waard?
Ben helemaal niet bevooroordeeld. Ik zou de kans juist aangrijpen om mijn kind van de pijn te verlossen, hoe klein de kans ook is. Lijkt mij juist in het voordeel van het kind, en niet bevooroordeeld.
En kritisch? Ben ik zeker, in mijn eigen situaties, en ook in die van anderen. Kritisch zijn is niet slecht, maar door kritisch te zijn kijk je of er ook plek is voor verbetering...

(waarmee ik niet wil zeggen dat Ingid hier een slechte moeder is )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:41:31 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925585
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ben juist wél meelevend: met het kind..! Als het op 5 euro aankomt, is het toch het proberen waard?
Ben helemaal niet bevooroordeeld. Ik zou de kans juist aangrijpen om mijn kind van de pijn te verlossen, hoe klein de kans ook is. Lijkt mij juist in het voordeel van het kind, en niet bevooroordeeld.
En kritisch? Ben ik zeker, in mijn eigen situaties, en ook in die van anderen. Kritisch zijn is niet slecht, maar door kritisch te zijn kijk je of er ook plek is voor verbetering...

wat ik al zei: je weet niets van de omstandigheden. en kritiek is pas terecht of op zijn plaats als je die omstandigheden kent!

pi_70925586
Tijdje niet gepost hier. Maar wat vliegt de tijd!!!
Nog drie weekjes en dan ga ik weer werken, en over 2 weekjes gaat Julian een paar uurtjes wennen op de kinderopvang. Heel spannend allemaal.
pi_70925612
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

ga ergens anders gallen als je niets van de omstandigheden afweet

ingrid, is er anders niemand die je even kan helpen? ouders, zus, buren oid? of desnoods je budgetbeheerder mailen dat je _NU_ iets nodig hebt. als je hem/haar de situatie uitlegt krijg je het wel (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar een vriend van me heeft ook in de sanering en budgetbeheer gezeten)
Joh ik gal helemaal niet, ik spreek mijn verbijstering uit. En wat je hier zegt, was de achterliggende gedachte van mijn opmerking: linksom of rechtsom is er altijd wel aan een paar euro voor je zieke kind (!!) te komen...
pi_70925724
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Pyttpytt het volgende:

tja, sommige mensen hebben het geld nou eenmaal niet op hun rug groeien. Dat vinden ze zelf vast al erg genoeg.
Dus kritisch zijn is niet altijd erg, maar soms krijg ik het idee dat mensen maar overal een oordeel over menen te moeten vellen en daar mensen mee op hun hart trappen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:52:30 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925800
wat bla zegt, + dat niet iedereen een rijke suikeroom oid in de buurt is. Als je het allemaal zo goed weet Pyttpytt, waarom maak je zelf dan geen geld over naar ingrid? het is dat ik zelf geen geld meer heb op het moment + dat ik zit te wachten op een nieuwe pas anders had ik haar zelf wel wat geld gestuurd.

pi_70925811
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

tja, sommige mensen hebben het geld nou eenmaal niet op hun rug groeien. Dat vinden ze zelf vast al erg genoeg.
Dus kritisch zijn is niet altijd erg, maar soms krijg ik het idee dat mensen maar overal een oordeel over menen te moeten vellen en daar mensen mee op hun hart trappen.
Voor 5 euro hoeft het geld natuurlijk niet op je rug te groeien... er zal altijd wel ergens een potje 'onvoorzien' zijn gok ik. Maargoed, je kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik trap niemand op zijn hart, en als dat onverhoopt toch gebeurt, sorry daarvoor, niet de bedoeling. Maar je moet van een buitenstaander ook de verbijstering voorstellen om niet 5 euro te investeren in het welzijn van je kind. En ze had 5 euro geloof ik, nou daar zal best wel 5,25 van te maken zijn....

Iig, sorry voor deze oproer, het was heus niet naar bedoeld, ik was gewoon even verbijsterd.
  maandag 13 juli 2009 @ 09:53:18 #223
105850 Fuente
mamamuts
pi_70925821
Sterkte voor Tyler

Merel is ook niet helemaal haar normale zelf. Ze was vanmorgen om 5 uur al wakker, niet meer stil te krijgen dus toen maar een fles gedaan. Gisteren ook niet helemaal lekker, beetje hangerig, veel gelapen.

Ik ben goed moe, ben deze week alleen met de kinders. Vandaag werken tot 19:30, echt totaal geen puf meer, maar goed.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 09:58:02 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70925924
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Voor 5 euro hoeft het geld natuurlijk niet op je rug te groeien... er zal altijd wel ergens een potje 'onvoorzien' zijn gok ik. Maargoed, je kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik trap niemand op zijn hart, en als dat onverhoopt toch gebeurt, sorry daarvoor, niet de bedoeling. Maar je moet van een buitenstaander ook de verbijstering voorstellen om niet 5 euro te investeren in het welzijn van je kind. En ze had 5 euro geloof ik, nou daar zal best wel 5,25 van te maken zijn....

Iig, sorry voor deze oproer, het was heus niet naar bedoeld, ik was gewoon even verbijsterd.
als je dan even _GOED_ gelezen had, ze is juist bereid om haar laatste geld in haar kind te investeren. ze hoopt alleen dat het niet duurder is omdat het misschien moeilijk geld lenen is ergens? bij ingrid is dat potje onvoorzien waar jij het over hebt, niet voor handen, dat zal ze eerst moeten krijgen van haar budgetbeheerder. en ja, als het 5,25 is, dan is het zo opgelost met een lege statiegeldfles, maar als dat spul tien euro of duurder was geweest had het lastiger geworden. nogmaals leer lezen voor je gaat oordelen!

pi_70925938
Wij zijn weer terug van twee dagen F1 in Duitsland. Seb is voor het eerst logeren bij mijn ouders. Ik ga hem zo dadelijk ophalen, maar volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin. Ik kreeg deze foto in mijn mailbox

ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 13 juli 2009 @ 10:06:50 #226
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70926091
Ah Seb Fijn dat hij het leuk heeft gehad!

Arme Tyler, hoop dat het ventje snel opknapt

Morgen gaat Joep zijn eerste reis maken . We gaan met de bus naar het werk van papa, in de draagdoek!
Niet mieten! Door gieten!
pi_70926103
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

als je dan even _GOED_ gelezen had, ze is juist bereid om haar laatste geld in haar kind te investeren. ze hoopt alleen dat het niet duurder is omdat het misschien moeilijk geld lenen is ergens? bij ingrid is dat potje onvoorzien waar jij het over hebt, niet voor handen, dat zal ze eerst moeten krijgen van haar budgetbeheerder. en ja, als het 5,25 is, dan is het zo opgelost met een lege statiegeldfles, maar als dat spul tien euro of duurder was geweest had het lastiger geworden. nogmaals leer lezen voor je gaat oordelen!
Volgens mij is het helemaal nergens voor nodig om zo tekeer te gaan... Jammer! Ze zei dat ze 5 euro had, en ik zei dat daar dan vast wel 5,25 van te maken valt, omwille van je zieke kind. Ik snap niet wat ik dan niet goed lees...? Maar deze discussie gaat inmiddels nergens meer over, en komt de sfeer hier niet ten goede. Dus, zoals ik al eerder schreef, sorry voor de oproer (en dus klaar).
pi_70926117
[Offtopic]F1 Duitsland
* LovelyLady jaloers is !!
(nou was het niet zo'n toffe race)[/offtopic]

Ik vind Seb een mooi mannetje en zo te zien heeft hij het idd leuk gehad
pi_70926752
Inderdaad, budgetbeheer moet het goedkeuren en overmaken. En dan kan het er morgen bij staan. Maar het onvoorziene potje is op vanwege een dikke rekening.
Sommige mensen hebben nu eenmaal niet veel geld. En dan is het hier ook nog de schuldsanering. Dus niet in eigen beheer.
Het is vooral 's nachts mis trouwens. Overdag minder last iig.

LL, ik ga je tips proberen! De rest bedankt. Komt wel goed. Maar een paar nachten amper slaap , vannacht haast niks. En dan je kind niet kunnen troosten is gewoon *piep*
pi_70926765
Seb ik ookal groot zeg!
pi_70927351
Zoooo ik ben er ook weer.. eventjes

Ik zie Seb sebsebseb

En wij moeten straks naar t CB voor de 6 maandencontrole (ook al is ze 6mnd en een week, maar we lopen eindelijk niet zoveel meer achter).. we zijn al 2 maanden niet geweest dus ben erg benieuwd aar lengte en gewicht
Elin doet het verer prima... ze heeft weer iets nieuws.. trommelen, op alles! met haar voet of met haar arm op alles meppen, klinkt erg ritmisch En ze wil nu ook sinds een dag of 3 op haar zij slapen.. als ik haar terugdraai gaat ze gillen Dus dat laten we dan maar zo. Zitten doet ze nu helemaal..ik kan haar rustig zittend in de box zetten zonder bang te zijn dat ze omkiepert ..scheelt weer veel tijd

Jammer dat ze nog niet doorslaapt. We hebben een lastige week achter de rug, tot wel 5 x wakker worden en vannacht was t 2 x (voor ons is dat geweldig)

Eten begint ze steeds leuker te vinden.. vooral aardappel en meloen zijn hier feest. Rijstewafels vindt ze vies.
Nou dat was t wel weer
  maandag 13 juli 2009 @ 11:59:41 #232
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70929303
Ingrid, huilt hij ook heel erg, ontroostbaar? Misschien heeft hij wel iets anders onder de leden waardoor hij zo huilt. Je zou nog kunnen proberen om het matrasje hoger te doen aan de hoofdkant (kussen of deken onder de matras), misschien wordt hij daar rustiger van. Heeft hij koorts? Anders zou ik gewoon eens naar de huisarts gaan... je weet het nooit. er zijn veel kinderen verkouden, ziekig zoals ik hoor in mn omgeving.
Heel veel sterkte in ieder geval

nummer_zoveel, spannend hoor, heb je er alweer wat zin in?

seilram, veel plezier morgen!

Estrys, fijn dat het zo goed ging, hij ziet er vrolijk uit

Lennon heeft vannacht weer goed geslapen, gisterenavond iets onrustig maar speentje gegeven en toen sliep hij verder. Daarna nog een keertje om 4 uur en vanmorgen om 10 over 7 moesten we hem uit bed halen, hij is nu naar kdv. Ik heb ze net gebeld en het gaat heel goed met hem daar, gelukkig. Ik haal hem vandaag om half 5 op.
Make love, not war ☮
pi_70929938
apart. seleentje wil niet uit haar bedje. en met die arm van me krijg ik het niet voor elkaar om haar te pakken zonder haar medewerking. dus seleentje is fijn in haar bedje aan het spelen nu....

als ik haar te pakken probeer te krijgen trouwens kruipt ze snel weg en schud ze hard nee
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70929980
ff een half uurtje aankijken en dan koop ik haar wel om met de borstel
  maandag 13 juli 2009 @ 12:32:19 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_70930203
Als ze lekker aan het spelen is geeft het toch niet?

Is er rond de 26 weken een sprongetje? Fee slaapt overdag weing en wil constant aandacht hebben. Als ik allen al de andere kant op kijkt, gaat ze mekkeren.
Eten vindt ze geweldig!
  maandag 13 juli 2009 @ 12:43:19 #236
114177 Diaan73
pi_70930500
Simmu, Seleentje doet gewoon waar ze zin in heeft.. nu al!!

Cattie, ik kreeg een nieuwsbrief van Oei, ik groei dat ze idd rond 26 weken weer een sprongetje hebben, dit staat er o.a. in:
quote:
In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is gaat hij de wereld van ‘relaties’ in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal. Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
Ik wil je de nieuwsbrief evt. wel doorsturen...
Make love, not war ☮
pi_70930540
's Nachts huilt hij dan wel vaak ontroostbaar. Heeft geen koorts.

Fijn fat het met Lennon goed gaat nu op kdv.

Cattie ik d8 het wel met 26 weken. Sterkte ermee!
  maandag 13 juli 2009 @ 12:49:55 #238
114177 Diaan73
pi_70930690
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
's Nachts huilt hij dan wel vaak ontroostbaar. Heeft geen koorts.

Fijn fat het met Lennon goed gaat nu op kdv.

Cattie ik d8 het wel met 26 weken. Sterkte ermee!
Ingrid, ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan... kun je in ieder geval wat dingen uitsluiten. Elke nacht zo ontroostbaar huilen, is niet normaal als hij normaal wel gewoon goed slaapt, lijkt me.
Make love, not war ☮
  maandag 13 juli 2009 @ 12:49:56 #239
108648 cattie
lieve moeder
pi_70930693
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Simmu, Seleentje doet gewoon waar ze zin in heeft.. nu al!!

Cattie, ik kreeg een nieuwsbrief van Oei, ik groei dat ze idd rond 26 weken weer een sprongetje hebben, dit staat er o.a. in:
[..]

Ik wil je de nieuwsbrief evt. wel doorsturen...
Dat klinkt heel bekend! Ik pm je even.

Ingrid, wat naar!

Fee grijpt nu regelmatig naar haar oortjes. Volgens mij heeft ze ontdekt dat die er ook zijn.
pi_70930996
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef cattie het volgende:

Is er rond de 26 weken een sprongetje? Fee slaapt overdag weing en wil constant aandacht hebben. Als ik allen al de andere kant op kijkt, gaat ze mekkeren.
Eten vindt ze geweldig!
nee hoor, geeft niks. mij hoor je niet klagen over een extra kopje koffie
ik stond alleen eventjes wel vreemd te kijken dat ze haar bed niet uit wilde en ook nog eens actief tegenwerkte

volgens http://www.zwitsal.be/nl/(...)aanden_/default.aspx zit er idd een sprongetje trouwens.
pi_70931018
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ingrid, ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan... kun je in ieder geval wat dingen uitsluiten. Elke nacht zo ontroostbaar huilen, is niet normaal als hij normaal wel gewoon goed slaapt, lijkt me.
Ik kan morgen terecht om 8.40
pi_70931648
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef cattie het volgende:

Eten vindt ze geweldig!
uhuh daar heb ik dus de hele week last van gehad het is vandaag weer goed
pi_70931740
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef cattie het volgende:

[..]

Dat klinkt heel bekend! Ik pm je even.

Ingrid, wat naar!

Fee grijpt nu regelmatig naar haar oortjes. Volgens mij heeft ze ontdekt dat die er ook zijn.
Elin trekt aan haar oortje als ze moe is
En Ingrid..idd vervelend. Heel stom idee hoor.. maar zou het niet ook een sprong kunnen zijn (+ het vervelende van tandjes?) Tyler is ongeveer net zo oud (na de uitgerekende datum) als dat fee en Elin zijn en die zitten wel in een sprong .. Elin was de afgelopen nachten ontzettend aan het etteren huilen gillen spelen piepen
  maandag 13 juli 2009 @ 13:27:09 #244
114177 Diaan73
pi_70931885
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik kan morgen terecht om 8.40
Fijn dat je dan al terecht kunt. Je kunt zo'n kleintje nooit vaak genoeg laten onderzoeken!!

Cattie, wat schattig is dat hè? Lennon heeft ook zn knieën en voeten ontdekt en zit vaak zn handje te bestuderen. Ook heeft hij erg veel pret met de poes:

Ow en in de nieuwe kinderstoel:

Make love, not war ☮
pi_70932125
Stoere stoel!!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 14:00:17 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70932848
wij zijn ook weer thuis van het cb hij was (zeer) goed gegroeid; woog op vijf gram na 7700 gram. (vorige week in het zh 7435 gr) over vier weken terug en nu mezelf inhouden om niet volgende week naar het inloopspreeekuur te gaan

ik mag binnenkort starten met brood, (dun) belegd met halvaraine en smeerkaas/worst/appelstroop/jam ik ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden

zijn curve nog even:

stoer hoor lennon in zijn stoel! en nu het huishouden, en daarna rustig bijlezen

maandag 13 juli 2009 @ 14:12:33 #247
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70933159
Mooi stijgende lijn!

Iiiiiiiiiiiiiiingrid... Hoe was het bij de HA??
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_70933673
Noliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Morgen naar de ha.

Kleurdoos, dat sprongetje heeft hij volgens mij al gehad. Vanaf de "gewone" datum. Maar je weet het nooit. Heb ik toen hier nog naar gevraagd, weet ik nog.
En hij lijkt wel last/pijn te hebben. Dus niet alleen aandacht zeg maar.

Diaan, leuk filmpje! En mooie stoel. Blijft hij er al goed zelf in zitten? Ik twijfel wanneer we de stoel van zolder halen.
  maandag 13 juli 2009 @ 14:34:58 #249
114177 Diaan73
pi_70933747
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Noliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Morgen naar de ha.

Kleurdoos, dat sprongetje heeft hij volgens mij al gehad. Vanaf de "gewone" datum. Maar je weet het nooit. Heb ik toen hier nog naar gevraagd, weet ik nog.
En hij lijkt wel last/pijn te hebben. Dus niet alleen aandacht zeg maar.

Diaan, leuk filmpje! En mooie stoel. Blijft hij er al goed zelf in zitten? Ik twijfel wanneer we de stoel van zolder halen.
De stoel kan iets achterover, maar hij kan er redelijk goed in zitten. We hebben nog maar 1x gebruikt hoor, het was nog even wat handiger in de wipstoel op de bank ivm mijn voet....
Make love, not war ☮
  maandag 13 juli 2009 @ 14:36:29 #250
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70933784
Oeh ja.. *ding dong*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')