Goed dat je het zegt.... zal zo eens de kast doorspitten en alles bekijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het heel verschillend wat betreft de kleertjes. Het ene merk is groter dan het andere, er is niet echt een lijn in te vinden. Lennon draagt tegenwoordig 68 en af en toe nog 62, maar vooral de broekjes worden hem dan wel te kort. Hij heeft een setje van Noppies en dat is maat 74, dat is nu al te klein, gelukkig heb ik het al vrij snel aangedaan....
Joanne is van 4 Februari, dus ruim 5 maanden.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:13 schreef Noli. het volgende:
Ohja, MaleDuck hoe oud is Joanne? Die laatste foto van je eerste reeks hierboven is trouwens echt te cute!
http://webwinkel.etos.nl/process?search_parameter=dentinox&catalog=ET&action=albert_noscript.modules.buildquote:Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan niks bedenken. Chamodent helpt niet, para ook niet. Misschien verschilt de vloeibare met zetpil?
Enig idee wat denitox kost? 5,- hoop ik, want dat heb ik. Weekgeld is er anders woensdag.
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachtenquote:Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan niks bedenken. Chamodent helpt niet, para ook niet. Misschien verschilt de vloeibare met zetpil?
Enig idee wat denitox kost? 5,- hoop ik, want dat heb ik. Weekgeld is er anders woensdag.
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef Pyttpytt het volgende:
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachten
ga ergens anders gallen als je niets van de omstandigheden afweetquote:Op maandag 13 juli 2009 09:01 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Als je kind pijn heeft en nachten wakker ligt, ga je toch niet tot woensdag wachten
wat ik al zei: je weet niets van de omstandigheden. en kritiek is pas terecht of op zijn plaats als je die omstandigheden kent!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ben juist wél meelevend: met het kind..! Als het op 5 euro aankomt, is het toch het proberen waard?
Ben helemaal niet bevooroordeeld. Ik zou de kans juist aangrijpen om mijn kind van de pijn te verlossen, hoe klein de kans ook is. Lijkt mij juist in het voordeel van het kind, en niet bevooroordeeld.
En kritisch? Ben ik zeker, in mijn eigen situaties, en ook in die van anderen. Kritisch zijn is niet slecht, maar door kritisch te zijn kijk je of er ook plek is voor verbetering...
(waarmee ik niet wil zeggen dat Ingid hier een slechte moeder is )
Joh ik gal helemaal niet, ik spreek mijn verbijstering uit. En wat je hier zegt, was de achterliggende gedachte van mijn opmerking: linksom of rechtsom is er altijd wel aan een paar euro voor je zieke kind (!!) te komen...quote:Op maandag 13 juli 2009 09:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga ergens anders gallen als je niets van de omstandigheden afweet![]()
ingrid, is er anders niemand die je even kan helpen? ouders, zus, buren oid? of desnoods je budgetbeheerder mailen dat je _NU_ iets nodig hebt. als je hem/haar de situatie uitlegt krijg je het wel (ik spreek niet uit eigen ervaring, maar een vriend van me heeft ook in de sanering en budgetbeheer gezeten)
tja, sommige mensen hebben het geld nou eenmaal niet op hun rug groeien. Dat vinden ze zelf vast al erg genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ben juist wél meelevend: met het kind..! Als het op 5 euro aankomt, is het toch het proberen waard?
Ben helemaal niet bevooroordeeld. Ik zou de kans juist aangrijpen om mijn kind van de pijn te verlossen, hoe klein de kans ook is. Lijkt mij juist in het voordeel van het kind, en niet bevooroordeeld.
En kritisch? Ben ik zeker, in mijn eigen situaties, en ook in die van anderen. Kritisch zijn is niet slecht, maar door kritisch te zijn kijk je of er ook plek is voor verbetering...
(waarmee ik niet wil zeggen dat Ingid hier een slechte moeder is )
Voor 5 euro hoeft het geld natuurlijk niet op je rug te groeien... er zal altijd wel ergens een potje 'onvoorzien' zijn gok ik. Maargoed, je kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik trap niemand op zijn hart, en als dat onverhoopt toch gebeurt, sorry daarvoor, niet de bedoeling. Maar je moet van een buitenstaander ook de verbijstering voorstellen om niet 5 euro te investeren in het welzijn van je kind. En ze had 5 euro geloof ik, nou daar zal best wel 5,25 van te maken zijn....quote:Op maandag 13 juli 2009 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
tja, sommige mensen hebben het geld nou eenmaal niet op hun rug groeien. Dat vinden ze zelf vast al erg genoeg.
Dus kritisch zijn is niet altijd erg, maar soms krijg ik het idee dat mensen maar overal een oordeel over menen te moeten vellen en daar mensen mee op hun hart trappen.
als je dan even _GOED_ gelezen had, ze is juist bereid om haar laatste geld in haar kind te investeren. ze hoopt alleen dat het niet duurder is omdat het misschien moeilijk geld lenen is ergens? bij ingrid is dat potje onvoorzien waar jij het over hebt, niet voor handen, dat zal ze eerst moeten krijgen van haar budgetbeheerder. en ja, als het 5,25 is, dan is het zo opgelost met een lege statiegeldfles, maar als dat spul tien euro of duurder was geweest had het lastiger geworden. nogmaals leer lezen voor je gaat oordelen!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Voor 5 euro hoeft het geld natuurlijk niet op je rug te groeien... er zal altijd wel ergens een potje 'onvoorzien' zijn gok ik. Maargoed, je kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Ik trap niemand op zijn hart, en als dat onverhoopt toch gebeurt, sorry daarvoor, niet de bedoeling. Maar je moet van een buitenstaander ook de verbijstering voorstellen om niet 5 euro te investeren in het welzijn van je kind. En ze had 5 euro geloof ik, nou daar zal best wel 5,25 van te maken zijn....
Iig, sorry voor deze oproer, het was heus niet naar bedoeld, ik was gewoon even verbijsterd.
Volgens mij is het helemaal nergens voor nodig om zo tekeer te gaan... Jammer! Ze zei dat ze 5 euro had, en ik zei dat daar dan vast wel 5,25 van te maken valt, omwille van je zieke kind. Ik snap niet wat ik dan niet goed lees...? Maar deze discussie gaat inmiddels nergens meer over, en komt de sfeer hier niet ten goede. Dus, zoals ik al eerder schreef, sorry voor de oproer (en dus klaar).quote:Op maandag 13 juli 2009 09:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je dan even _GOED_ gelezen had, ze is juist bereid om haar laatste geld in haar kind te investeren. ze hoopt alleen dat het niet duurder is omdat het misschien moeilijk geld lenen is ergens? bij ingrid is dat potje onvoorzien waar jij het over hebt, niet voor handen, dat zal ze eerst moeten krijgen van haar budgetbeheerder. en ja, als het 5,25 is, dan is het zo opgelost met een lege statiegeldfles, maar als dat spul tien euro of duurder was geweest had het lastiger geworden. nogmaals leer lezen voor je gaat oordelen!
Ik wil je de nieuwsbrief evt. wel doorsturen...quote:In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is gaat hij de wereld van ‘relaties’ in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal. Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
Ingrid, ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan... kun je in ieder geval wat dingen uitsluiten. Elke nacht zo ontroostbaar huilen, is niet normaal als hij normaal wel gewoon goed slaapt, lijkt me.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
's Nachts huilt hij dan wel vaak ontroostbaar. Heeft geen koorts.
Fijn fat het met Lennon goed gaat nu op kdv.
Cattie ik d8 het wel met 26 weken. Sterkte ermee!
Dat klinkt heel bekend! Ik pm je even.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Simmu, Seleentje doet gewoon waar ze zin in heeft.. nu al!!
Cattie, ik kreeg een nieuwsbrief van Oei, ik groei dat ze idd rond 26 weken weer een sprongetje hebben, dit staat er o.a. in:
[..]
Ik wil je de nieuwsbrief evt. wel doorsturen...
nee hoor, geeft niks. mij hoor je niet klagen over een extra kopje koffiequote:Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef cattie het volgende:
Als ze lekker aan het spelen is geeft het toch niet?
Is er rond de 26 weken een sprongetje? Fee slaapt overdag weing en wil constant aandacht hebben. Als ik allen al de andere kant op kijkt, gaat ze mekkeren.![]()
![]()
Eten vindt ze geweldig!
Ik kan morgen terecht om 8.40quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ingrid, ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan... kun je in ieder geval wat dingen uitsluiten. Elke nacht zo ontroostbaar huilen, is niet normaal als hij normaal wel gewoon goed slaapt, lijkt me.
uhuhquote:Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef cattie het volgende:
Als ze lekker aan het spelen is geeft het toch niet?
Is er rond de 26 weken een sprongetje? Fee slaapt overdag weing en wil constant aandacht hebben. Als ik allen al de andere kant op kijkt, gaat ze mekkeren.![]()
![]()
Eten vindt ze geweldig!
Elin trekt aan haar oortje als ze moe isquote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekend! Ik pm je even.
Ingrid, wat naar!
Fee grijpt nu regelmatig naar haar oortjes. Volgens mij heeft ze ontdekt dat die er ook zijn.![]()
Fijn dat je dan al terecht kunt. Je kunt zo'n kleintje nooit vaak genoeg laten onderzoeken!!quote:
De stoel kan iets achterover, maar hij kan er redelijk goed in zitten. We hebben nog maar 1x gebruikt hoor, het was nog even wat handiger in de wipstoel op de bank ivm mijn voet....quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Noliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Morgen naar de ha.
Kleurdoos, dat sprongetje heeft hij volgens mij al gehad. Vanaf de "gewone" datum. Maar je weet het nooit. Heb ik toen hier nog naar gevraagd, weet ik nog.
En hij lijkt wel last/pijn te hebben. Dus niet alleen aandacht zeg maar.
Diaan, leuk filmpje! En mooie stoel. Blijft hij er al goed zelf in zitten? Ik twijfel wanneer we de stoel van zolder halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |