Och Tess en Vicky
Vicky hoe gaat het met jou en je andere helft? Trekken jullie het een beetje want het lijkt me behoorlijk energie vreten als je lieve baby'tje zoveel huilt én je hebt er nog een hele dame bij rond lopen die natuurlijk ook haar aandacht vraagt.
Arme Lennon zo sneu als die kleintjes zo'n pijn hebben.

Tessel heeft de laatste tijd ook wat last van krampjes. Ze kan er bijvoorbeeld dus echt niet tegen als ik ui eet. Ik probeer nu sowieso al zoveel mogelijk te letten op wat ik eet en we merken het meteen als ik iets heb gehad waar toch een verdwaald stukje ui in zat.

We zijn woensdag ook weer naar het cb geweest ze is nu ongeveer 56 cm (ongeveer omdat ze bij de meet en weeg mevrouw steevast weigert haar beide benen te strekken, als we ook maar ergens anders zijn kan/wil ze het wel

) en ze weegt 5050gr. Verder doet ze het allemaal erg goed. Ik heb nog even gevraagd of ze zich niet teveel overstrekte maar de wijkverpleegkundige zei dat Tessel gewoon heel erg sterk is in haar nekje want als ze op haar buik ligt maakt ze haar rugje niet hol. Ze moest ook erg lachen om Tessels verwoede *trappel**trappel*-kruippogingen.
Het arme kind heeft daarna haar eerste twee prikjes gehad. Ze kreeg de eerste in haar beentje, ze nam een hap lucht, gezicht ging in standje hysterisch brullen maar het duurde gewoon een halve minuut voordat er geluid uit kwam.

(

)

Zo zielig en dan moest ze er nog een!

Ze heeft toen we klaar waren even diep snikkend een troostborst gehad en daarna kon ze gelukkig alweer lachen bij het aankleden.

Ik heb haar daarna de hele tijd bij me in de doek gehad waar ze af en toe ook nog zielig snikte.
[ Bericht 1% gewijzigd door Noli. op 11-07-2009 17:34:14 ]
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!